![]() |
Sv: Gå ned i vekt sammen til JUL!
Veide meg i dag, og HURRA! -2,5 kilo :-) Har stått stille noen uker, men nå er jammen motivasjonen tilbake!
|
Jeg har veiedag i dag, og da viste vekta 87,1 kg!! Det vil si at jeg har 2,1 kg igjen til jeg har gått ned 20 kg!! :) Det er jo målet mitt før jul! :)
|
8 oktober: 91,9 kg
11 oktober: 91,5 kg får ikke veid meg igjen før rundt 20 des. :/ |
Dette ble jo rene bursdagspresangen, har ønsket meg en veietråd som ikke gikk på 5-10kg pr. mnd. Har nettopp sluttet å røyke, og vekten har beveget seg oppover 3 kg, som er greit nok om det ikke blir flere av de.
Min startvekt i dag er 117.4kg, og jeg har veiedager om tirsdagene. Kjempeflott tiltak StineH! |
Sitat:
Bra jobb, stå på alle sammen!:D |
da har mandagen kommet og jeg slenger meg med på utfordringen! Veide meg i dag og fikk bakoversveis. Har gått opp 3 kg! Men nå skal de av og noen kg til! Gleder meg! Er kjempemotivert :)
|
Veid i dag, veier egentlig onsdager men rekker det ikke onsdag ( må heeeelt til foreldrene mine, av prinsipp eier jeg ikke egen vekt :) )
Så jeg har gått ned 1.5 og har da 5.5 igjen til julemålet vårt |
Sitat:
|
Sitat:
|
godt jobba Heaven! :)
|
Takk! :)
|
Sitat:
|
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Dette virket som en motiverende og koslig tråd, så håper det er greit at jeg blir med jeg også:-) å ha frem til jul som tidsfrist føles og veldig bra, flott tiltak!
Jeg starta i dag, men venter med å veie meg til fredag (planlegger å ha fredag som veiedag). Målet er å komme ned på et sted mellom 53 og 56 kg, må se litt hva som er realistisk.... Første delmål er under 59 kg ihvertfall! Virker som det er mange her som har kommet godt i gang allerede. Inspirerende og lese, så flinke dere er! Og om noen har tips til dagbøker hvor det står endel dagsplaner/matplaner blir jeg veldig glad for tips om det:-) |
Eg er med! :D
Men vil ned litt over sju, om det er realistisk eller ikkje veit ikkje eg, men skal prøve :D Gjekk på lavkarbo fra april til juni.. Men siste mnd va eg ikkje så veldig flink.. Eg haar allerede gått ned 11 kilo, egentlig 15-16, men gjekk opp igjen etter sommeren :( men i morra e eg påan igjen, og månge kilo skal vekk :D |
Hei!:)
Helt ny som medlem, men har vært mye inne å sett her.Fått mye inspirasjon, og brukt mange oppskrifter. Super side.Har gått ned 13 kilo siden midten av juni. Slenger meg på denne tråden i håp om å klare 7 kg til jul. dagens vekt: 78,1. |
Hei, jeg er nytt medlem her jeg også, og blir gjerne med på dette. Vet ikke nøyaktig hvor mye jeg veier, og tørr helt ærlig ikke finne det ut heller. Men har gjort en avtale med legen, slik at hun kan holde styr på det. Begynte egentlig i august og har nå gått ned 8 kg. Så hadde vært kjekt med minst syv kilo til før jul. Neste veiedagen min er 2.nov. :)
|
Sitat:
|
så gøy at mange blir med!! nå må vi være flinke å motivere hverandre, og dette kan vel være en skravletråd også, eller?:heia:
|
Jeg startet på fredag, og venter fortsatt spent på å komme i ketose.... Stixen er stadig fin og utslagsløs. Og vekta viser samme tall, 72,8.... Får vel være tålmodig, denna kroppen slipper ikke så lett nei!
|
Hm....nå er vi maaange. Kult! Tror det til sammen er maaaange hundre kilo som skal gås ned før jul:D
|
Såklart kan man skravle på denne tråden!
Jeg KLARER ikke å holde meg når helge kommer! SVARTE FAEN!!! - For å si det pent.. Nå er det nok! Dette MÅ ta slutt! |
Helgen er et helvete for meg og! Fatter ikke at de to, eller 2,5 dagene er vel mer riktig, skal skape så mange problemer! Alt frister da!!! Jeg får luske inn her og få motivasjon eller skam for og være den eneste som ikke går ned noe.. ;)
|
OPP over 3 kg på disse to dagene som har gått..
Jeg setter foten ned èn gang for alle. jeg SKAL få kontroll over meg selv. En lørdag er ikke noe annerledes enn en jævla mandag! |
Takk Heaven, Mamz, Sjanten og Mankell! Koslig med litt cheering!
Har jo ikke presentert meg, så tenkte å gjøre det litt kort! Begynte å lese her på forumet 9. aug. Da var jeg rett og slett møkk lei av kiloene. I sommer veide jeg nesten like mye som jeg gjorde da jeg var gravid for 3,5 år siden... Og slikt kan man ikke ha noe av? La på meg 30 kilo når jeg gikk med jenta, vanskelig svangerskap med bekkenløsning, og MANGE unnskyldninger for å stappe i seg.Uff. Tenkte at det ville forsvinne med ammingen...men har funnet ut at det kreves litt egeninnsats og! Så etter å ha lest et døgn her inne satte jeg i gang! Og det angrer jeg ikke på! Har nå gått ned 9,5 kilo på 9 uker!!! (og stått BOM stille på -7 de siste tre ukene). Tror det hjalp å bli med på denne utfordringen, for i morges hadde virkelig løsnet :) Syns alle her er så flinke, og motiverende! Dette klarer vi! |
Kirsebæret: er det ikke godt når det løsner litt, godt å være i gang igjen ;) ...ja, dette skal vi klare :heia:
Stå på dere:):) |
:heia:Dette klarer dere. til dere som savner noe godt i helgen, så finnes det mange deilige oppskrifter herinne. Jeg har spesielt lagt min elsk på Brownies, som er full av fett og minimalt med karbo, og smaker bare namnam. Jeg lager en liten langpanne som jeg kutter opp i biter og fryser ned i en boks, har matpapir mellom bitene, så tar jeg opp et par stykker i helgen, pisker en klatt krem til og nyyyter:heia:Det hjelper på motivasjonen og kunne kose seg en gang iblandt.
|
Koser meg med pisket krem/m noen bringebær i helgene( ellers å..... :flau:) + et par sjokoladebiter (kakao 70%) el. baconsvor ;) det er da mye godt vi har lov å spise :) ......fant jeg ut etter hvert, og vekta går jo nedover den :D
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er med!! :D
Har som mål å ikke kjøpe ny kjole til jul, og da må jeg fortsatt ned ca 7kg. Får kjolene på, men det er ikke særlig vakkert å se på å heller ikke så veldig behagelig. Dette klarer vi fint :) Christina |
Hehe... problemet mitt er ikke og finne lovlige koseting egentlig, er mer at jeg inniblant koser meg så iiinnmari mye! ;)
|
Sitat:
StineH - vi heier på deg, DU skal også ned 7 kilo til jul:p |
Sitat:
|
Hvor mye skade gjør egentlig vin, om man passer seg og er flink med maten og andre ting man stapper i seg? (Tenker tørre typer selvfølgelig)
|
Sitat:
|
...ja er vel her det ryker for meg i helgene... får prøve og legge inn noen flere hvite helger, men det er ikke lett for en sosial person med svak vilje.. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:18. |