![]() |
Sv: Ostelasagne med Kavli jalapeno osteskiver
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hvilken måte er det best å varme opp denne på?
Jeg tenkte å lage den i kveld for å ha til middag i morgen, men hvordan varmer jeg den opp? |
Jeg synes det er best å sette den 8-12 minutter i ovnen på 200 grader for å varme den opp. Hender jeg har den med på jobb og setter den i microen. Fungerer greit det og:)
|
Den beste lavkarbolasagnen jeg har smakt! Sambo mente den smakte nesten samme som moren hans sin (noe som virkelig er en stjerne i boka fra hans side;)) Brukte ostesausen i tillegg
|
Hmm... vet ikke hva jeg skal si. Prøvde denne i går, men er ikke HELT overbevist. Vi spiste den alle sammen, til det var tomt, men tør ikke påstå at det var den beste lasagnen jeg har smakt. Har enda tilgode å smake en skikkelig gooood lavkarbolasagne. Men denne var helt grei altså, bare en veldig syrlig smak på den syns jeg.
|
Jeg ELSKER denne og laget den igjen på lørdag. Da laget jeg med den sausen beskrevet i innlegg 2. Jeg brukte en halv pakke med Kavli ost bacon og en halv pakke med den nye Kavli Pepperoni osten. Det er den beste variasjonen jeg har laget!
|
Oi.. Når man leter så finner man! Denne står å putrer nå. Lukter himmelsk! :p
|
Denne har jeg laget med (veldig) jevne mellomrom helt siden den ble lagt ut :) både på og av lavkarbo. Beste og enkleste lasagnen EVER :D
Pleier å kombinere ostesausen med kjøttet jeg da, for enkelthetens skyld,så etter at kjøttdeigen er stekt og tomatene er oppi, så har jeg oppi fløte og philadelphiaost og lar det koke i noen minutter :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:23. |