![]() |
Sv: Bildetråden 30+
fikk pes fra ei venninne i går om at jeg måtte da se at magen har trukket seg oppover.. så har den kanskje d da. skal gjennomføre level 3 også, håper d blir resultater av d også:)
|
Tørr fremdeles ikke legge ut bilde jeg da :(, men jeg må bare ta av meg hatten til alle dere flinke der ute. Det motiverer så enormt å se hvordan kroppene deres forandrer seg. Hurra hurra hurra for flinke folk som dere! :D
|
Kjempebra Malleleo! Fortsett slik- for det vises, og kommer bare til å vises mer og mer! :)
Personlig starter jeg mandagen nesten 8 kg lettere, og 17 cm slankere rundt magen. Skal vente litt med å legge ut bilder, syns selv at det ikke vises noe særlig enda, men merker det litt på klærne. Uansett så er jeg veldig fornøyd! Ha en strålende lavkarbodag- alle sammen! :D |
Første bildet veide jeg litt over 125 kg. På det andre bildet veide jeg ca 96. Et halvår med ketose.
http://i851.photobucket.com/albums/a...e/danielfr.jpghttp://i851.photobucket.com/albums/a...niel_Etter.jpg |
Sitat:
|
Dere er kjempeflinke alle sammen! Alle har all grunn til å være stolte! Ikke bare gjør dere noe for å bli slankere, men for å få et bedre liv og en bedre helse! Jeg vet at jeg er stolt av meg selv. Det er ikke alltid jeg føler at det har funket, men jeg er blitt smalere i ansiktet. Og i dag tok jeg på meg en t-skjorte jeg ikke har brukt på en stund for den var for trang. Men i dag var den merkverdig romslig :D
Jeg skal legge ut bilder, jeg må bare finne noen i fra før jeg begynte på det her, og det er ikke så enkelt siden jeg er så kamerasky! |
Malleleo: Magen har kommet høyere opp, du er smalere i livet og mindre rund over skuldrene. Bra jobba!
|
Sitat:
Godt jobbet Eyeshock :-) |
Dette er meg da..
(fikk ikke tatt bilde før jeg begynte, men har bare tatt av meg ca. 2 kilo, så ser helt lik ut som jeg gjorde før jeg begynte) Off :/ http://i938.photobucket.com/albums/a...ida/samlet.jpg |
2 Vedlegg
Hei. Dette er bilder fra ferien i fjor (før noe som helst slanking) og bilde fra ferien i år. Det er ca 20 kg forskjell, håper å gå ned ca 15 kg til.
|
Vannmann: For en forskjell. Du ser mye friskere ut i tillegg til en slankere kropp. :)
Masse supre mennesker her inne!! :) |
Tusen takk! Føles mye bedre også, hele verden er lettere;)
|
30 days shred :D
http://img823.imageshack.us/img823/3489/frogetter.jpg |
Malleleo!! :eek: Så utrolig flink du er! :D Det vises skikkelig, skikkelig godt nå!
|
Malleleo - nå ser vi mer og mer av trusa di!! Kjempebra jobbet - stå på!!
|
Her kommer da mine bilde oppdateringer!
Totalt ned nå er 10,7 kg.. :D http://i25.photobucket.com/albums/c7...guke6front.jpg http://i25.photobucket.com/albums/c7...oguke6side.jpg Hihi! :D |
Wow, Stine, tenk at "bare" 10 kilo kan syns så godt :D
Malleleo: 30 dagar? Effektiv "shred" !! :ja: Eyeshock: du er jo blitt som ein ny kar, jo! :) Eg tok nye bilder av meg sjølv i dag (nei, eg tør ikkje "go public" med dei enda - kanskje når eg har kome så langt at eg kan ta avstand til fleskepølsa som er meg her og no, dei av dykk som har posta, de er kjempetøffe!!! ), men ser framleis ikkje noko forskjell på mine -10 kilo no og for 4 mnd sidan. Dei første 15 eg gikk ned i fjor sommar var lettare å sjå, for eg mista mykje i fjeset, men no er det ikkje endring å spore, i mine auge i alle fall. Kanskje om 15-20 til... håpar no det i alle fall, LOL! |
StineH - gratulerer med flott resultat!! Følger spent med!!:)
|
Det er såå gøy! Men venter fortsatt på at folk jeg kjenner og som ser meg i virkeligheten (no offens til dere herlige mennesker her inne) skal si noe. Det er faktisk INGEN som har kommentert enda at jeg ser mindre ut. Utenom de som VET at jeg slanker meg, og jeg klarer ikke helt slippe følelsen av at de bare sier det for å ha noe å si siden de vet at jeg prøver.. ååhhr.. :D
|
Jeg ser også at du er mindre. Og jeg er kjempedårlig på å se sånt! Så det må du ta som et kompliment! Jeg og kjæresten min har gått lavkarbo i 7 uker i dag, og i forrige uke kommenterte min mor at både jeg og han hadde tatt av. Jeg hadde ikke lagt merke til det tidligere. Men etter min mor sa det så la jeg plutselig veldig merke til magereduksjonen på min kjære. (Merkelig det der, han har KUN mage, ikke et gram for mye fett ellers)
|
Sitat:
Regner med at alt forsvinner i eit svosj når det først sklir av, og ingen vil kjenne meg igjen over natta! ;) |
Sitat:
Sånn er det med min kjære og! Han har endel mage, og litt rumpe, men fra rumpa og ned, og brystkassen og opp er det ikke ett gram for mye... Jeg er bare javnt over feit.. IRRITERENDE! |
Sitat:
|
Sitat:
Du skulle sett bilde av storebroren min og typen hans. De var like høye og veide like mye. Lårene til typen var like store som overarmene til storebroren min - og storebroren min pumper ikke jern eller noe sånt. Det er ikke overdrivelse en gang. Storebroren min legger på seg overalt, mens typen hadde superspinkle bein og armer og stooor mage. Lutz sier at det er lettest å slanke bort fettet rundt magen, men jeg trøster meg med at det ser bedre ut når fettet er jevnt fordelt. :geip: |
Jeg er nok mer jevnt over jeg også :) eneste ørene, panna og nesa som er slanke :D men jeg er en slank person i feil kropp jeg.
Altså, typen min er jo ikke spinkel ellers. Men ikke overvektig heller. Han er sånn jeg liker mannfolk :) Og om magen hans skal forsvinne i denne farten her (som jeg ikke en gang har bitt meg merke i) så kommer jeg til å sitte her og føle meg som en blubb mens han er slank! Jeg får trøste meg med at jeg har MYE mer hår på hodet enn han :P |
takk :) 30 days shred er effektivt ja! og de fleste har 20 min om dagen de sitte på stua og kjikker på tvn uansett:P
så flink du har vært StineH, vises masse i annsiktet :D merker du d litt selv da? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Må si jeg har vært heldig mistet kiloene gjevnt over ser det ut til, bortsett fra at jeg har blitt kjempetynn i fingrene! Har nå problemer med å få ringene til å henge på fingrene, har også gått en en sko størrelse kan det virke som..
|
3 Vedlegg
Her kommer noen bilder av meg...
|
1 Vedlegg
Jeg har begynt å merke det litt på klærne. Men ikke ved at de blir for store, men ved at jeg faktisk får de på meg. Mange av klærne har jeg ikke brukt på godt over ett år, og de sitter fremdeles som pølseskinn. Jeg storgleder meg til de blir passe, og deretter for store. Og ja, jeg gleder meg utrolig til at folk faktisk ser at jeg har gått ned. Jeg har fortsatt ikke fått èn eneste kommentar, noe som egentlig plager meg litt, da jeg føler at -13 kg (nesten) er masse! Også er det ingen som ser det?
Meeen jeg skal vel ikke bry meg såå mye om det! Her er i allefall ett bilde av meg fra gårsdagens luftetur med hunden (Ikke min hun, passer den for min mor i helgen) |
Når man er veldig stor tar det desverre lang tid før et vekttap viser. Jeg veide 135 kg da jeg begynte å gå ned i vekt, og det begynte faktisk ikke å vise før rundt minus 20 kg, og da mest i ansiktet, bare. Dette er en stor årsak til at veldig overvektige ofte sprekker tidlig, fordi de mister motivasjonen av å ikke se noen resultater før etter laaaaaaaang tid, jeg gjorde det selv også før jeg ble operert (da hadde jeg jo ikke noe valg, liksom). Men hold ut, minus 13 er jo veldig bra og om en stund begynner det å vise og kommentarene begynner å komme. :)
|
Kikkin. Jeg ser ekstrem forskjell på deg. Gratulerer, du er jo kjempeflink! :)
StineH, man ser jo forskjell på deg. Det har vi jo sett på bildene :) Folk vil nok si noe etterhvert, men jeg vil tro de har lagt merke til det allerede :) |
Kikkin, så utrolig bra! Bra jobba! Det blir spennende å følge deg videre, og så artig å se hvordan håret har vokst, spesielt ved ørene!
|
Utroolig bra jobba Kikkin! En fantastisk forskjell!!
Jaa, det er nok det som er endel av problemet, og jeg ser jo også forskjell på bildene. Men det ville vært hyggelig om folk som ikke har sett meg på en stund irl faktisk SER forskjellen på meg når vi møtes, og sier noe! Jeg tror dog at litt av grunnen ligger i at jeg går i de samme klærne nå som jeg gjorde før 2 mnd siden. De har jo alltid vært store, og selv om jeg merker at de sitter løsere nå, så er de jo fortsatt formet ett meg for 12 kg siden... Menmen, jeg får bare sitte på hendene mine og jeg VET at de nesten -10 kommer til å utgjøre en stor forskjell. |
Sitat:
|
Oi, ser der ja Kikkin! Ser at du er mindre..
|
da jeg begynte fikk jeg typen min til å ta bilde av meg i en bukse som alltid har vært type vondt å ha på seg.. men det begynner å hjelpe nå ^^
da nå http://forum.lavkarbo.no/picture.php...pictureid=2408http://forum.lavkarbo.no/picture.php...pictureid=2407 |
Ser forskjell ja! :)
|
Jeg og er en sånn som har fettet jevnt fordelt over det hele. Har hele tiden hatt mage som ikke har stikket spesielt mye ut eller noen ting. Pga. det har det nok tatt litt tid før jeg har tenkt veldig over overvekten min, siden jeg er noenlunde jevnt proporsjonert over det hele, og fremdeles har en timeglassfigur. Regner med det er derfor jeg heller ikke ser noe særlig til vektnedgangen på kroppen.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:38. |