![]() |
Sv: Juniskravletråd for 30+
Sitat:
Teller ned for fullt nå, 3 arbeidsdager igjen :p - må vel snart begynne å se gjennom sommerklærne :rolleyes: |
Nå står proteinbrødet i ovnen. Gleder meg til å smake på det.:)
Ellers så går det greit. Er for tida hjemme, og det er myyye enklere å legge om kostholdet når man har god tid, det er helt sikkert! Ønsker alle sammen en god dag!:) |
Takk for link til oppskrift på t-kaker grotlingen.
Disse må jeg prøve. |
Puh - da var helgen over, og jeg skal si det har tatt på :eek:
Har brukt den til å ryddet og vaske hele huset (støvtørking, støvsuging og gulvvask, vasket alt skittentøy, byttet på sengene inkludert lufting av madrasser, dyner og puter og ikke minst pakket til ferietur :D Er veldig fornøyd med å ha kommet meg gjennom lista, for det betyr at jeg i dag ikke trenger å gjøre annet enn å vaske opp etter middag - og det tar oppvaskmaskinen seg av :cool: Kjenner jeg er i veldig feriemodus nå, så det skal bli en tøff dag på jobben dette - akkurat nå skulle jeg faktisk ønske at dagen var fylt med møter. Men nei da!, i dag har jeg selvfølgelig tom kalender ....... |
Dette går rette veien!:) Men åssen i huleste endrer jeg på thickeren? Pin..? Aner ikke hva jeg skal skrive der. Jeg endret i forrige uke, og da gikk det liksom av seg sjøl, men ikke nå.:confused: Skulle jo gjerne skrevet inn at nå har jeg gått ned enda litt, så tilsammen 1,6 kg på en uke - det er jeg fornøyd med. I hvert fall siden jeg måtte skeie en smule ut på lørdag da jeg var i selskap.:)
|
Sitat:
|
du trykka sikkert inn det "passordet"/pinkoden du valgte da du registrerte deg :)
|
Jeg skjønner meg ikke på vekta mi og kroppen min jeg altså :rulleøyne
Jeg er fortsatt ikke kvitt de fire, fem kg jeg la på meg i mars/april, men kroppen blir jaggu mindre og mindre. Prøvde sports-bhen min her om dagen, den er altfor stor! :eek: Nå skal det sies at det er et år siden sist jeg prøvde den da :o *host* Uansett synes jeg jaggu at den #"%€ vekta også kan krympe! Hvordan gjør dere det med tickeren, forresten? Jeg mener, om dere legger på dere i "motbakker", plotter dere inn de ekstra kiloene eller later dere som at de ikke er der?:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Mmmm!!! Har laget chicken nuggets og det var godt!:) Og så laget jeg en dip, men vet ikke helt hvor lavkarbo den er da... 1 avocado, rømme, majones, hvitløk, sitron, salt, pepper. :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:03. |