![]() |
Sv: Kom mai du skjønne milde - klar ferdig start!
Hei Mummimamma
nei, det er ikke bra. Hvis du far sa sterke fargeutslag drikker du ikke nok, og det er viktig a drikke mye. Jeg drikker minst 2,5 liter vann om dagen og mange drikker mye mer. Hvor mye drikker du? Hvis du far utslag pa ketosestickene, uansett hva slags farge du far, er du i ketose. Det er ikke slik at jo dypere farge, desto mer fett forbrenner du. Kanskje heller tvert om. Fettforbrenning er avhengig av mye vaeske. PS Arnakristin har postet oppskrift pa hvordan man lager en ticker under maistarternes vekttrad. Arnekristin har ogsa postet flere gode rad og lenker som enhver nybegynner bor lese. Hanne |
Sitat:
Sitat:
Er en sånn hverdag-veier jeg også, og har ikke gått ned noe enda. Men håper det kommer snart! Tror at så lenge du er i ketose (lys rosa-mørk lilla) så er du i ketose. Mørkere farge kan indikere på at du har drukket for lite. Takk Vatti :) Dette skal nok gå vegen. Er jo egentlig lett å velge det riktige! Er i hodet det sitter. I går kveld ble det jordbær og fløte med splenda, mens gubben satt å spiste en lion. Og jeg hadde Ikke lyst på! Ligger en potetgullpose på bordet, men den frister ikke! Herrlig! Begynte dagen i dag med en banan (ja jeg vet det var fy, men den siste jeg hadde, vil ikke kaste mat, og gubbe spiser ikke), tre skiver ost, tre skiver hamburgerrygg, og en skyryoughurt m blåbær. Masse proteiner, er mett nå! Gleder meg til å tisse på pinnen i kveld :D |
Hei Hanne!
Da har jeg misforstått litt jeg, trodde mye farge var bra..... Jeg drikker helt sikker altfor lite, er igrunn ganske dårlig til å drikke generelt. Jeg drikker en del te og cola zero, men lite vann.....men jeg får liksom ikke ned vann. Synes det smaker....ja, ingenting!!! Skal prøve å bli bedre :) Mannen min er også på ketolyse og drikker 2-3l vann/blå farris hver dag. Han har nesten helt fiolett farge på stix'n.....OG har gått ned flere kg på bare 2 uker. det er nok derfor jeg har trodd at mye farge = høy fettforbrenning. Takk for svar, Hanne......veldig godt å "snakke" med noen erfarne :) |
Takk irenee!:stortsmil
|
Ønsker alle maistarterne en flott 17. maifeiring i morgen!!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:39. |