![]() |
Sv: Rocketråden!
Sitat:
Var forresten jeg som lurte på stilling, siden jeg tester frem ulike måter og kjenner på hva som fungerer best for meg. |
Sitat:
|
Var selvfølgelig på en amerikansk side som reklamerte for sånne ringer Karissima :D men som sagt, jeg tror på alt for tiden!!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Har fått meg noen blåmerker :) men i dag ble det 4 min hver vei. :heia:
|
Har fått rocka 6 min hver vei i dag. Tok i så jeg ble helt svett, faktisk.
(Og hadde en 20-minutters date med tredemølla på treningssenteret tildigere på dagen). |
Jeg har også den på bilde, den tyngste varianten. Jeg har aldri klart å rocke før nå, i hele mitt liv altså! Men med denne klarer jeg å rocke begge veier:) Denne første uken med rocking har vært vond, så har rocket veldig lite...bare noen ti-talls runder av gangen, men tror jeg er litt "herdet" nå, for igår var det hvertfall ikke noe vondt. Da hadde jeg hatt en dag uten rocking. Så igår ble det 600 runder:) 300 hver vei. I dag satser jeg på det dobbelte! Må bare vente til middagen har sunket:P
|
Imponert over dere som gidder å telle snurrer. :blinke:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Det gjør så VONDT!!! Er blå over hele midtpartiet på kroppen.. Noen få runder, så må jeg slippe den i gulvet. Har forsøkt litt og litt så og si hver dag i to uker..:(
|
Aua! Stakkars, det der høres ikke godt ut. Så noen bilder av en venninne som også fikk vanvittige bloduttredelser. Creepy. Tror nesten man bør legge inn noen fridager mellom, slik at kroppen rekker å heles litt, mellom slagene. (bokstavelig talt, slagene...).
Jeg ble ikke blå denne gangen, men ble det første gang, da jeg fikk ringen i posten og skulle begynne. Men vondt har det vært denne gangen også. Men i dag kjente jeg at det ømme er over, så nå øker jeg tiden så høyt opp jeg gidder. Har allerede rodd og rocket i dag, så det ble 14 min. rocking (så fort at jeg ble svett i hodet) og deretter 16 min. roing. Halvtimes trening tilsammen. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja, en fridag eller to er nok ikke dumt. Jeg har bare fått noen få blåmerker uansett om jeg vanligvis får blåmerker av inngenting. det er sikkert fordi jeg har ært veldig pinglete i starten, første dagen holdt jeg på i 10 min og fikk dagen etter noen blåmerker og kjeeempevond :P Da tok jeg bare noen få runder de følgende dagene:P
i går ble det 1200 runder, 600 hver vei, og det ble det noen blåmerker av i dag. Kommer ut av telling heele tiden, men da teller jeg bare sånn at jeg er sikker på at jeg hvertfall ikke har telt for lite. Ble faktisk litt kvalm etter jeg var ferdig. det ble litt mye trykk på magen:P Er det flere enn meg som opplever det med den tunge ruglete ringen? |
Dere er altså så flinke!!!
|
Har tatt 4 min hver vei i dag også. Får se i morgen om jeg har fått flere blåmerker :( Det positive er jo at jeg ikke har vondt så da er det bare å fortsette :)
|
Sitat:
Men synes faktisk det er "lettere" å rocke med den 1,7kg.. så blir vel til innkjøp av det:) Uff, gir opp veldig lett siden det gjør så vondt:P hehe |
Sitat:
|
Sitat:
Du skal se at når du blir mer garvet rocker gjør det ikke vondt, da kan du holde på lenge. Jeg brukte en litt tykk genser i begynnelsen, ble for ømt rett på tynn t-shirt. Går nok bra etter hvert skal du se :) |
Sitat:
|
Beundrer dere alle altså!
Her går alt i sirup..:( Tror det er på tide å lage en motivasjons-tråd.. Men på den lyse siden går ikke vekta opp i allefall;) |
Får ikke ringen til å bli oppe jeg altså:confused:
argh... |
Da har jeg også rocket dagens dose. Økte til 8 min hver vei i dag. Målet er vel 20 min totalt tror jeg. Mer enn det gidder jeg ikke, all den tid jeg også ror, løper og trener styrke, mange ganger i uka.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Håper det løsner for deg. Prøv å variere bevegelsene og se hva som funker best. Jeg beveger meg i en sirkel liksom. Kan også bevege meg mest fra side til side, men med sirkelbevegelse holder jeg farta bedre oppe tror jeg. Og så trener jeg noen rumpemuskler....
Men jeg kjenner følelsen av fortvilelse altså, for det er sånn jeg hadde det første gang jeg i voksen alder prøvde en liten barnerockering. Ikke nubbesjans i havet... men den tunge funket og etter at jeg hadde hatt den en stund, hadde vi stafett på jobben, med ulike oppgaver. En oppgave var å rocke med vanlig lett rockering. Og da vant jeg med å klare 15 runder og det er jo ikke spesielt mye det heller. Jeg er hjemme med vannkopp-gutt i dag, så jeg har gjort noe lurt. Kombinerte rocking med å stå ute i sola. Da ble jeg ikke så svett og varm som inne og da greide jeg 10 min hver vei. :cool: |
Rocket 20 min. ute i sola i dag også. (Ja, tirsdag liksom. Nå er det jammen både onsdag og leggetid ser jeg. Uff. ) Natta.
|
Sitat:
Sitat:
Har rocket litt, men ikke nok, Takk, Karissima for velkomst! :klem: |
Sitat:
Ble 5 min hver vei :heia: |
Hvor er dere rockere? Er jo helt alene her nå. Da får jeg vel begynne å legge rockingen til på marstreningsutfordringen :confused:
!0 min i dag :heia: |
Ja jeg har også lurt på om jeg er i feil tråd eller noe...
Jeg rocket 19 minutter i går (avbrutt av treåringen ;) ) og 20 minutter i dag. Kjenner forresten at jeg er sterkere i muskulaturen nå. Har heller ingen korsryggs-vondter eller låsninger, slik jeg ofte får. |
Beundrer dere altså!!! Tok det lang tid før dere klarte flere minutter uten smerte?
Jeg plages enda, men prøver å se lyst på det;) |
Sitat:
|
Sitat:
Bøyer meg i støvet!:_punk: |
Sitat:
|
Jeg ble ganske mørbanket første gang jeg startet opp med rockeringen, så det varierer visst litt. Jeg var forberedt på å bli både gul og blå den gangen her også (hadde ikke brukt ringen på et halvt år), men det skjedde ikke.
I dag jobbet jeg hjemmefra og benyttet anledningen til å rocke i strålende sol, ute på terrassen. Ti minutter hver vei er både litt kjedelig og innmari leeeeenge. :rolleyes: Det hjelper ikke engang å høre lydbok på iphonen samtidig... |
Flinke rockedamer! har tatt lørdagsrocken min og merker at det er ikke særlig ømt nå - og som sagt ble ikke jeg heller blå denne gangen. Men enig med drbabe, innmari kjeeedelig å rocke lenge. Blir sikkert bedre når våren er på tur her nord, kan stå ute :p
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:34. |