![]() |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Tror ikke det har noe å si - spis når du er sulten :)
|
Hm, vekten viste 65,7kg igår, men er syk for tiden, så mulig jeg legger på meg igjen når jeg begynner å ta opp maten jeg prøver å få i meg:( Me får sjå;)
Lykke til alle sammen! Dette skal vi klare :heia: |
Hvor mange karb. spiser dere hver dag? Ca circus? De siste dagene har jeg lugget mellom 3-7, er det ok?
|
Etter nærmere ettertanke tror jeg at jeg trenger litt lenger enn fire uker på fem kg. Lykke til alle dere som går for fem kg i mars. Jeg :heia: på dere :)
|
Er litt sent ute, men hiver meg på denne tråden jeg også!
Tilbake i ketolyse etter stabiliseringsperiode nå, så skal bli spennende å se fremover! |
Sitat:
|
Sitat:
(selv om jeg får Nintendo Wii i hus i dag, blir vel mye Super Mario fremover, hehe) |
Sitat:
|
Da var det veiedag og vekten stoppet på 74,9. Noe som betyr - 3 kg! den første uka mi på ketolyse, så regner ikke med slike tall hver uke. Men deilig med ett ordentlig starttall for motivasjonens skyld! Kjempefornøyd!!:D
3/5 |
Gratulerer! Det er jo en knallstart :D
|
så bra. gratulerer. :) er min første uke på ketolyse også og jeg venter spent på veiedag på mandag. sticken viser iallfall ganske rosa så da burde jeg ligge godt an håper jeg. :)
|
0.3/5 kg i dag.
Jeg følger slow-carb og ikke ketolyse, så jeg går nok ikke så fort ned som mange av dere som begynner ketolysekuren nå. Men det er ok for min del altså. Jeg trener også styrke bein og armer 3 ganger i uka, så det kan sikkert også dempe vektnedgangen litt. ;) |
Gratulerer så mye til dere som har gått ned!:-) Jeg er enig med Arnhild i at det er vel optimistisk med 5 kg i mars. Vil gjerne understreke det jeg og, særlig for oss som ikke er i startukene. Bør kanskje trekke meg ut herfra, har jo bare gått ned litt over 4 kg på 8 uker.. ehrm.. Men fint å følge tråden likevel for tips og motivasjon så gjør det jeg. Jeg tror jeg gjør alt riktig. Har trent hver dag denne uken. Noen av dere som har erfaring med mye trening og vektstopp/økning på lavkarbo?? Kanskje jeg trener litt mye? Typisk meg, aldri noen mellomting;-);-)
|
Jeg bruker slike tråder mest som motivasjon. Ikke for å bli skuffet om jeg når måneden er over ikke går ned akkurat 5 kg. Jeg ser også at 5 kg er et høyt mål.
Om jeg har gjort det jeg skal, så skal jeg være fornøyd (selvsagt blir jeg lei meg om vekten ikke rikker seg da). |
hei 1 kilo ned 4 igjen :)) jipppi
|
5 kg er ment som et mål vi skal strekke oss til ;) Hadde det vært 2 kg hadde det vært for enkelt.. Tviler selv på at jeg klarer det, men kjører nazitilstander om dagen! Hehe.. :)
|
Hei
Litt seint ute jeg og, men håper det går an å slenge seg på denne tråden allikavel:) Jeg begynte på mandag igjen etter en skikkelig utskeielseshelg. Før det har jeg spist lavkarbo en god stund, men ikke vært så streng. Men fra mandag av har jeg vært supernøye, ikke pepsi max eller suketter i teen engang! Jeg har veiedag på fredager, og vekten viste 1.7 kg ned. Veldig fornøyd med det, men mistenker at mye var vann med tanke på helgen.... Så er vel nå den virkelige jobben starter! Planen er å bare gå ned 5 kg (ihvertfall i første omgang), så om jeg hadde klart det i mars er det jo ingenting som er bedre:) Uansett er det bra å ha noe å strekke seg etter! 1.7/5 |
Sitat:
|
Da har jeg vært på vekta i dag, ettersom jeg har veiedag på fredag!
Og den viste -1,5kg siden mandag! :-D |
Gratulerer til alle dere som har gått ned!:)
Her står vekta stille 2. uka på rad...:( 0/5 |
Veiedag i dag og vekta står fremdeles stille slik den har gjort i over en måned :(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Musklene samler ofte vann i begynnelsen etter man har begynt å trene. Derfor kan det gi økt vektoppgang.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Ja, det gjør de etterhvert, så man legger jo ikke på seg fett. Men det kan gi vektoppgang/stillstand i form av væske.
|
Her står vekta stille i 3 uker nå. Har gått opp 2 kg på 2 dager denne uka.
De er nesten burte.:) Veiedag på mandag. Men har jo gått ned 5cm rund magen på disse 3 ukene... |
I utgangspunktet skal mandag være min veiedag, men utålmodig som jeg er, så må jeg på vekta hver dag å sjekke status. Siden mandag har jeg gått ned 0,4 kg så her går det ikke så fort, men nedgang er nedgang :)
|
Sitat:
|
Ned 1,2 kg :heia:
|
Jeg henger meg på. Veier 93 kg idag, så da er målet ned på 80-tallet igjen og til 88 kg innen 1. april. :):):)
|
Hm, veide meg i dag for nysgjerrig etter trening hver dag denne uken. Opp til 82 igjen! Da trøster det å lese om oppsamling av vann i musklene i starten når de bygges:-) Blir jammen spennende på veiedagen mandag! Føler meg nesten immun mot nedgang da jeg ikke skeier ut heller. Er tålmodig altså.. øh.. Det gleder å se nedgangen til dere som går ned altså. Da må det jo gå an! God helg. folkens:-D
|
Slenger meg på her jeg også, bedre sent enn aldri!
Husker ikke nøyaktig hva jeg veide 1.mars, så det blir fra 4. mars (i går). -0.3 hittil! |
jeg er med: 77,7 i dag!
|
1/5 her nå, klarer jeg tilsammen 5 i løpet av mars så blir jeg kjempefornøyd.
|
Sitat:
|
Sitat:
Men de som fikk meg til å begynne med denne livsstilen sier det er utrolig viktig med dette fettet, mellom 150-200 gram pr. dag. Jeg sliter veldig med å få i meg så store mengder. Så lager kaffelattè av eggemelk til frokost og kvelds de dagene jeg får i meg veldig lite. Kanskje du skal prøve på det, hvis du ikke allerede gjør det:D? |
Hei Loone
Jeg prøvde min første eggemelk i kveld. Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har prøvd det før:confused: Har sett for meg at det er mer komplisert å lage enn det er:p Tenker det er enda bedre med kaffe i, og da handler det bare å få rutinen inn. Håper dette hjelper, ble overrasket over at det handler om så mye fett altså. Vet det skal mye fett til, men såå mye visste jeg ikke. Kanskje deter feilen hos meg? Jippi, ved godt mot igjen ; ) Takk:) |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59. |