![]() |
Sv: Magefettet som ikke vil bort
Merkelige greier. Leita etter denne tråden , men fant den ikke i "forumlista" Måtte til å søke, da kom den fram.
Er den genert:confused: Mvh Grovsnus |
Grovsnus;Tråden ble for stor,- for fort,- og mistet selvtilliten... og gjemte seg:p
Ser det går en rød tråd gjennom innleggene, men den er farlig tynn.. Men: Her ble jeg både provosert og lattermild, jeg er glad jeg omgir meg med tolerante, intelligente og kjærlige mennesker i det daglige. Dette trollet blir elsket for sitt vakre indre, selv om hun ikke skjems over sine nær hundre kilo. Har ikke ramlet meg inn at jeg skal skjemmes over å kle meg naken hverken på strand eller bad. Klart jeg har steder på kroppen som helst skulle sett bedre ut, men det er jo bare avtrykk av et levd liv! Rynker, folder, valker, flekker og arr forteller en historie, en eldre kropp finner jeg mye mer spennende og attraktiv enn en ung og strøken en. Nettopp fordi det finnes mest bagasje på innsiden. Hva så om man mangler en pupp eller en fot, er det da vanskelig å finne en kjæreste? Synd jeg ikke fant denne tråden før nå, skulle helst blandet meg i diskusjonen på et tidligere tidspunkt:rolleyes: |
Sitat:
Og planke/core finner du her. |
Sitat:
http://www.marksdailyapple.com/forum...tml#post371537 |
Sitat:
..men helt ærlig, veien til flat mage er sikkert umulig for mange. var syltynn, men hadde fortsatt ikke flat mage. nå er jeg mer "shaped" og fått mer former så magen flatet seg ut¨etter jeg ble eldre og kroppen ble mer veltrent og forandret. DITCH situps, det er waist of time og kan få magen til å se større ut ja. men jeg trener sjelden styrke. fokuserer på intervall gjerne planken hvis styrke blir inkludert, aldri situps. :) spis mye fet fisk, avocado og mandler. dette skal redusere magefettet :D å spise ketogent er det eneste som har funka for meg. |
Sitat:
Er veldig intr i å få bort magefettet ;) |
Sitat:
Inkluder trening i livsstilen din også, helst med tunge vekter (les: mye, mye mer enn fem kilos håndvekter) i komplekse øvelser, og kutt ut unødig kardio (les: ikke løp som en forbanna hamster på tredemølle). Gå heller 30 - 45 minutter i raskt tempo hver dag og spurt så hardt du makter i intervaller en til to ganger i uka. Få nok søvn, og sjekk om du har optimalt nivå av d-vitamin, og relaterte sporstoffer som magnesium, kalium og kalsium. Ikke minst: Stress ned. Nyt livet - og maten. |
Sitat:
|
Sitat:
Kan være verdt å ta en titt på denne: http://www.proteinpower.com/drmike/w...nd-calories-2/ Kalorier inn har betydning. Les gjerne denne også: http://myrevolution.no/hva-du-ma-gjo...g-mye-trening/ |
Jeg har nettopp begynt å kutte ned på karbohydrater igjen etter endt ammeperiode som har vart i 20 mnd. Jeg har gått ned fra 100 kg til nå 77 kg. Har normal BMI på 75 kg.
Så jeg prøver å legge meg på et bra nivå med kostholdet, men er usikker på om jeg får i meg nok fett. her er matinntaket mitt i går: Sitat:
Tusen takk for at du tar deg bryet! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:06. |