Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Anthon Berg på vei ut? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=23896)

Odde 15-02-09 18:58

Sv: Anthon Berg på vei ut?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tone13 (Innlegg 652555)
de hadde den på begge Ica butikkene i Molde, På Ica borte ved grandgården har de forresten også ketolyse produktene:)

Mener du menybutikken ved grandgården ?

Odde:D

Lizzi 19-02-09 18:33

Fant en del på Rema v/Gulskogen i går (Drammen),- kjøpte en meter :eek: men nå er vi to som "digger " sjokoladen. (unnskyldinger unnskyldninger)
Var flere igjen der for folk i nærheten :)

Aphrodithe 19-02-09 18:44

Noen som vet om det er flere igjen i Bergen? Fineer ingen steder.

Kitt 19-02-09 19:04

Vet ingenting om Bergen, men om noen skal på harrytur til Nordbysenteret har de massevis i den digre godisbutikken.
På Rusta hadde de salg (3 for 20,-) og jeg kjøpte resten, 24 stk!:eek::eek::eek:

valleygirl 25-02-09 21:05

Sv: Anthon Berg på vei ut? Anthon sighting

anthon sighting!!! På Lavpris helsekost i bogstadveien har de igjen en halv eske på hyllen like innenfor døren......... Så for de ekstra trengende som befinner seg i nærheten, løp og kjøp. Koster 18,-

Carisma 25-02-09 22:55

[quote=valleygirl;663395] På Lavpris helsekost i bogstadveien ......... Koster 18,-[/quote]
What?? Lavpris i forhold til hva i såfall? :D På rema koster de 8,-... :rolleyes:

valleygirl 25-02-09 23:08

[quote=Carisma;663472]
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av valleygirl (Innlegg 663395)
Lavpris helsekost i bogstadveien ......... Koster 18,-[/quote]
What?? Lavpris i forhold til hva i såfall? :D På rema koster de 8,-... :rolleyes:

I know!!

Anki1962 27-02-09 18:22

Veldig flott på Smart Club på Alnabru, kjøper også linfrø og sesamfrø der også (til mitt kjære proteinbrød) kjempeflott helsekostavdeling der.

Har ikke helt sjekket ut sjokoladehyllene der,er faktisk ikke så lysten på det lenger. Men kanskje greit å skjekke litt i tilfelle.............

Det er fræddan, og da er det litt vin til kvelden, ha en riktig god helg folkens :full:

http://tickers.tickerfactory.com/ezt...nJL/weight.png

trillian78 27-02-09 21:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av valleygirl (Innlegg 663395)
anthon sighting!!! På Lavpris helsekost i bogstadveien har de igjen en halv eske på hyllen like innenfor døren......... Så for de ekstra trengende som befinner seg i nærheten, løp og kjøp. Koster 18,-

Enda en sighting i Oslo. Halve prisen! Rema i Chr. Kroghsgate, rett ved brugata. 8,50 pr stk. Nesten en hel eske igjen. Etter at jeg kjøpte ti :o

ingu 28-02-09 10:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Aphrodithe (Innlegg 657458)

Du får ta turen over broen ;)
Pleier å ha på Rema men har ikke sett etter den så om det er fler igjen vet jeg ikke...

LineJM 28-02-09 18:33

Sitat:

Plukket med meg de to siste som lå i hylla på Rema i Laksevåg senter i dag.
http://www.home.no/sirip/blush_2.gif

solanolsen 28-02-09 21:45

Jeg har funnet den på noen få ICA butikker her i Uppsala hvor jeg bor,men man må leite endel ja! Tok en ringerunde.

scartz 01-03-09 00:30

Har vært innom en del butikker, og alle har heelt tomt, hvor kun prislappen står igjen :( Men kun sukkerfri er borte, ikke de andre anton berg sjokoladene..

trillian78 01-03-09 22:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av scartz (Innlegg 665981)
Har vært innom en del butikker, og alle har heelt tomt, hvor kun prislappen står igjen :( Men kun sukkerfri er borte, ikke de andre anton berg sjokoladene..

Ja, og en av de andre anthonsjokkisene er SKUMMEL! Embalasjen ser nesten helt lik ut som den sukkerfrie. Jeg klarte nemlig å kjøpe en av de, men oppdaget heldigvis glippen før det var for sent da...

Kitt 01-03-09 22:37

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av trillian78 (Innlegg 666762)
Ja, og en av de andre anthonsjokkisene er SKUMMEL! Embalasjen ser nesten helt lik ut som den sukkerfrie. Jeg klarte nemlig å kjøpe en av de, men oppdaget heldigvis glippen før det var for sent da...

Da jeg var i Sverige forrige uke, fant jeg ut at det faktisk fantes maaange andre Anthoner med sukker som ser nesten helt like ute som vår Anthon!:eek:

achillea 03-03-09 23:58

Fant tilfeldig masse Anton Berg-sjokolade på Kiwi ved jernbanest. på Bryne i dag. Løp og kjøp for de som bor i nærheten. Var ca 2 esker som sto fremme i hyllen.

Ramah 06-03-09 12:25

Rema 1000 på Lambertseter har den fortsatt.

Jeg kjøpte og spiste et par i helgen, men da stoppet vekta helt opp, så jeg tror kroppen min ikke forstår dette med netto og brutto karber, så nå er det tilbake til sjoko-avholdslinjen for meg igjen.

Kan anbefale Heistad-gele rørt inn med krem, da er den ferdig på en time, og langt søtere enn AB-sjokoladen.

Thaleia 07-03-09 21:29

Sitat:

Etter å ha kjøpt de siste de hadde på Safari Lagunen(og betalt dyrt!) fant jeg enda flere på Rema 1000 Kjerreidviken(ved Bjørgeveien) og der hadde de mange...

Kitt 07-03-09 23:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Thaleia (Innlegg 672770)
Etter å ha kjøpt de siste de hadde på Safari Lagunen(og betalt dyrt!) fant jeg enda flere på Rema 1000 Kjerreidviken(ved Bjørgeveien) og der hadde de mange...

Pikenavnet mitt er Bjørge!
Og ja, min far var fra Bergen!:)

Maimor 07-03-09 23:43

Jeg var på harrytur i Charlottenberg i dag og der hadde de 5 stk igjen. ;) Har spist en nå i kveld, den var grei nok, men det gjorde meg ingenting når det var tomt. :D

Spørs om jeg bruker resten til kake.

screwball 08-03-09 09:06

Fant ÉN enslig sjokolade liggende helt for seg selv på EuroSpar, så da ble det kjøp. De var faktisk fri for mørk fra Sukkerfritt også. Og Prix var fri for meierismør. Hva skjer, tar lavkarbo over?

Jabba 08-03-09 11:52

Jeg kjøpte likesågreit hele eska jeg fant på REMA 1000 på Ålgård så da har jeg for en stund (ca 40 stk).... *ler*
Det var til og med gubben som foreslo at jeg bare skulle ta hele eska - han har jo hørt at det er AB tørke omkring i landet.
Jeg legger dem IKKE i kjøleskapet slik at jeg ikke skal fråtse.....klarer ikke å spise dem når de ikke er kjøleskapskalde.....Da blir det med ett mye vanskeligere å spise AB hele tiden liksom......siden de må ha en time og to i kjøleskapet først.....

Carisma 08-03-09 12:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Jabba (Innlegg 673405)
Jeg legger dem IKKE i kjøleskapet slik at jeg ikke skal fråtse.....klarer ikke å spise dem når de ikke er kjøleskapskalde.....

Hvis sjokolade oppbevares i kjøleskap eller tilsvarende får den det hvite belegget som mange tror er tegn på at den er for gammel. Det er bare fordi den har vært oppbevart for kaldt.

ingu 10-03-09 22:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 673451)
Hvis sjokolade oppbevares i kjøleskap eller tilsvarende får den det hvite belegget som mange tror er tegn på at den er for gammel. Det er bare fordi den har vært oppbevart for kaldt.

Hehe, veldig saklig, men det er vel fordi den først har vært for varm, også kald.. :cool:

Jabba 10-03-09 23:49

Så lenge den er kald når jeg spiser den kan den gjerne ha vært varm i et tidligere liv for meg....*ler*

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:32.