![]() |
Sv: Livet på et anlegg
En smule avensjuk jeg.
Får ikke torsk i fjorden for tida. Finnes bare småsei her nu, og det er jeg lei av. |
Det værste var vel at 2 daga etterpå så var det røkt torsk med bacon og b/b hmmm skal ikke klage da. :)
|
Noen som tørr å tippe hvor mye nedgang på meg nå iløpet av 14 dager?
Kan si at Den dongeribuksa er litt slakkere både her og der. Føles iallefall en god del i minus, men eg har ikke peiling før eg kommer heim i natt og kan veie meg i morgen tidlig. Eg gleeer meg faktisk endel. |
2,1 Kg
Rågjett. Håper seff. at du har greid mye mer. Uansett krymer du i midjen, er alt udmerket |
ja, får håpe det ja. Eg håper det er mere hehe. :p
|
Har fått Sticks. Og er i ketose . Hurra
|
jada da e eg no endelig komt meg heim igjen. Det ble i siste liten, mye forsinkelse i tromsø.
Lite som ville være med å tippe vekt...:p Men eg såg faktisk 128 tallet... lurer litt på hva vekta er i morgen tidlig. |
Drikk masse vann før du går på morgenvekta. Jeg tror ikke estimatet mitt på 2,1Kg holder.
Bra for deg, trist for meg. Jeg går ut fra at premieinnbetalingene i denne omgangen har vært så skralle, at det ikke går mot utbetalinger? |
3.5 kg på 14 dager. Eg e strålende fornøyd.
Ja rune, du har nok rett i det. Men uansett så er jo resultat bra.:D:D:D |
Men eg blir bare heime til søndag, så reiser man på kurs. Får lav karbo mat på kurset. Dem ringte å lurte på ka Ketolyse var for noe og hva slags mat eg ikke skulle spise og hva eg kunne spise. Stillig igrunn. 12 dager på kurs og får mat rett fra kokken. Blir spennende å se hva man får.
|
frokost og lunch er kanonbra mat. Dem klarer middagen helt utmerket, bare at kjøkkenet er dårlig på ketose dessert. Men men det kommer seg sikkert etterhvert. Ga dem addressen til dette forumet og ba dem sjekke det ut. Kanskje dem kan finne på noe digg.
|
Er skikkelig imponert over at de faktisk brydde seg nok til å ringe og spørre!:heia:
Blir nok skikk på desserten også, skal du se!:D |
Eg tok å printa ut endel oppskrifter fra dette forumet og endel andre oppskrifter vi har laget som ett dokument og bruker selv heime. Og overrakt det til Hovmesteren, og han ble fornøyd å sa at det var bra. Men det kunne fort ta 2 dager før eg fikk frukter av oppskriftene. Men nå hadde dem iallefall kunnskap om hva dem kan lage. Dem andre fikk frukt til kaffen. Eg fikk Salat med reker. :)
Eg er strålende fornøyd med dette opplegget.:D:D |
Kom nettopp heim fra 2 ukers kurs på ett hotell med diverse mat. Så med bakgrunn av dette så har eg faktisk tatt av 1 kg på 12 dager. Ganske fornøyd altså.:D
4uker på reisefot ble en total nedtur på 4.5kg. Godt å være heime litt nå får eg skal avgårde igjen før jul. |
Grattis.
Blir du heime i jula? |
Kommer heim på lillejulaften. Så eg skal være heime å kose meg til jul. Eg har bestemt meg for at istedenfor masse snop og godterier så ska eg skaffe meg noen liter med 300 kroners rødvin og kose meg med.:p:p:p
Ka med deg da? Er alt i rute? |
Sånn noenlunde i rute. Har nettopp preppa skiene. Skal ha sesongens første skitur i morgen. Det er på tide å få mere fres i mosjonen. Blir ikke andpusten av powerwalk. Tar det som tegn på at kondisjonen er grei. Her er en hel del bratte bakker, men ikke mange nok, så ski er muligens løsninga.
|
Hjelp!! Har fått Tanita vekt i hus:eek:
Alt mulig kan jo måles.. huff og huff. |
Sitat:
Ikke noe huff og huff!:eek: Bare vent til du har målt noen ganger og ser fett% bare blir mindre og mindre! Skikkelig digg!:heia: Grattis, forresten!:D |
Er sånn tanitavekt dyrt?
|
http://www.xxl.no/shopping/showitem.aspx?id=70486 Runegutt.
den kosta 1200. Ja eg må vist føre noe dagbok angående det. Men det blir sikkert bra når man får målt noen uker. Tror faktisk ikke at avviket mellom gammel vekt og ny vekt er så veldig stort eller. Eg frykta mye mere. Ca 2kg. og det var både meg og henne. Så da er det ikke så gærnt. |
Hm, kanskje man må ha en sånn en gang
|
Sitat:
|
Hm. Har ønska meg pulken "Snerten"
|
etter 2 års periode med reisejobbing er eg nå tilbake der eg kom ifra. Ska nå omsider starte med å jobbe lokalt. Det kan jo bli herlig med 7.5 timers dag. Det er det vi kaller for halvdags jobbing... hehe (motsettning til 12 timers dag.
Jaja snart jul uansett, det blir en spennende tid med spennende utfordring til fantasifull mat :) |
Ny jobb?
Hvor , hva, hvem, når? |
Min jobb før var isolatør. Og eg har jobbet i litt over 2 år som prosjekt Hovedverneombud. Men nå skal eg tilbake til gammeljobben som isolatør igjen. Blir litt av en omstilling. Men det går no greit. Eg ska jobbe i stavanger. Blir fint det. :)
|
Stavanger, Dickens :)
|
-0.8 kg JAAAAHOOOO :D
|
:heia: :heia:
|
Grattis.
Tundeh, ta med familien på besøk en dag. |
Sitat:
Nå er det julebakst på programmet. Men først litt BIFF på panna med noe heftig fløtesaus eller noe sånt :) |
En ting Nordlæninga e knall bra på. Det e å kok pinnekjøtt... dæven på lavvo tur med primus og pinnekjøtt til det tyyyyyt ut ørene. Tror eg må få laget noe sånt endag.
|
Bedre kvalitet på fårekjøttet her ja.
Kanskje jeg stikker innom i Stavanger en dag. Har mulighet til å overnatte på Madla leir. Har ikke vært i STavanger siden 1991 |
Sitat:
Ser ut som det blir hammerfest. Tilbake til nord å jobbe. hehe trodde etter 2 år at man kunne komme heim igjen. Men det blir tilbake dit igjen. Blir ei uke før jul så starter man opp igjen uti slutten av januar. |
Udmerket.
Det blir neppe i 2009. Har planlagt større kjøretur i Sfinland |
Ja da er det juleferie og etter en laaaang dag med reising og shopping så va eg nettopp på vekta Det ble minus1,1kg, fornøyd med tanke på at det har vært en reisedag.
God jul :) |
Glædelig Jol
|
Var å sjekket skadeomfanget fra julen idag. Og da ble det en gledelig overraskelse på minus 100 gram. Kan ikke si annet enn at det var OVER forventningen. En god nyhet spør du meg. Får bare forsette med samme filosofien. Den virker no bra i dette huset.
GODT NYTT ÅR til alle sammen. |
Flott å lese journalen din! Bra jobba, og hyggelig med en guttetråd ;)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59. |