Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Åpne dagbøker (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=109)
-   -   Raptors kamp (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=19029)

Svein L 15-07-08 16:29

Sv: Raptors kamp

400 mil med unger :eek: sier bare "må passe kyllingene" :D men dere har da en fortreffelig sommer i Lofoten i disse dager, verre med oss her nede i sør :(

raptor 15-07-08 17:33

Det har ikke vært noe varme her oppe. Har vært 1 dag på stranda med ungene, og da frøs de.Men det har jo nesten ikke regna, så det er ganske tørt, og kommunen har satt opp testriksjoner for bruk av vann. Nei, Spania, here I come...:heia:

Svein L 15-07-08 17:37

Det er jo surt da, værmeldingen viser jo bare govær i nord hmm -

StineK 15-07-08 20:37

To kilo opp er ikke så ille hvis du har hatt frislepp av karber. Legger fort på oss litt karber og vann da.

400 mil? Det er laaaaaaaaaaaaaaangt det! :eek:

raptor 18-07-08 00:04

Har baka brød i dag for føste gang. Kjøpte bakemix, og laga det brødet som står på boksen. Eneste problemet ble at det var håpløst å få brødet ut av forma, så halve brødet revna. Men det var BRØD!! Bare 1 karbe pr skive. Og det smakte kjempegodt! I morra skal jeg lage et til. Denne gangen skal jeg ha bakepepir i forma..

raptor 18-07-08 14:55

Denne gangen gikk brødbakinga som smurt!! Hadde bakepapir i forma, smart meg!!:D

raptor 03-08-08 08:13

Er endelig kommet under 100 kg!! Vekta viste 99,5 i dag morres, og jeg er veldig fornøyd med det!:D:D:D:D

raptor 13-08-08 08:26

Det går fremdeles nedover. Vekta har vist 98,8 noen dager på rad nå. Og jeg kjenner det godt på tøyet mitt som henger og slenger. Må investere i et belte for å holde buksa oppe. Har gått ned 3 nr på arbeidstøyet og. Er full av energi og pågangsmot!!:D:D

raptor 18-08-08 10:18

Går ned ca 1 kg pr uke. Dagens vekt var 97,8 kg. Har begynt å tilføye karbohydrater i kosten. Spiser en yoplait frø og fiber vaniljeyoghurt med solsikkefrø, gresskarkjerner og linfrø hver dag. Et beger gir ca 13 karbs. Og så spiser jeg 2 skiver med fedonbrød.Litt usikker på karbene der, med det brødet skal gi ca 18 karbs pr 100 gram, så det blir ikke så mye. Synes det er greit å ta med brød og pålegg på jobb igjen. Skal se hvordan kroppen reagerer på dette kostholdet.

raptor 25-09-08 11:40

Må innom å fortelle at jeg henger med enda. Vekta er ned i 95,4, og det går så det suser. Er veldig opptatt og nysjerrig på mct olje for tiden, og leser det jeg kommer over av dukumentasjoner. Ikke så lett å få ta i da, men har snakket med damen på helsekosten, og hun har lovet å se om det er mulig å ta inn i sortimentet.

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38.