![]() |
Sv: Mandagsveie-klubben (for alle)
Vekta mi viste ned 1 kilo siden forrige mandag, jeg er superfornøyd. Håper på 1 kilo ned denne uka også. :)
|
+ 1 kg. :snurt:
|
Minus 400 gram :rolleyes:
|
jeg hadde jo egentlig ikke tenkt til å veie meg i dag, så overraskelsen var stor da jeg snikveide meg i morrest :lol:
minus 600gram!! :heia: :heia: :heia: nu er jeg 79 blank og fremdeles på 70 tallet!!! fan -steike meg- tastisk!!! |
2,6 kg første uka på halvveis lavkarbo (kjører litt avvenning på min vante kost i ett par uker).
|
Så mange flotte resultater det var i dag! Riktig en fest å lese her! :heia:
|
ned 1.5 kg denne uken..... Veldig fornøyd med det.... 8kg to go :)
|
|
Jeg vil ikke være her i dag ... :( :stortsmil Joda! Men må melde om + 200 gram denne uka. Neste uke er de borte igjen! :heia:
|
Jippi! -1.2 kilo etter forrige ukes stillstand!!
Sjekk tickeren min da dere, jeg er så glaaad!:D |
Ned 3,6...dvs totalt 7 kg på to uker. :D
Nå satser jeg på at det går litt saktere nedover... :cool: |
Jeg kan melde om -800 g denne uka og det til tross for stooore utskjeielser.
Så jeg er storfornøyd med at jeg har hatt nedgang i det hele tatt. |
Gratulerer folkens:)
Ned 0.3 her. Men er fornøyd for jeg trodde vekta skulle stå stille:) Venter på det første platået nå. Synes vi er flinke alle sammen jeg, alt som blir borte er fett, liker tanken på det og at det ikke er muskler ;p |
Er det rundt uke 3-4 man kan *forvente* et platå? :confused:
|
Gratulerer alle sammen! :)
07.04.08: 67,0 14.04.08: 66,1 21.04.08: 65,8 28.04.08: 64,5 05.05.08: 65,1 (Konfirmasjon i helga :rolleyes:) |
Sitat:
|
Fliiiiinke dere er!!
|
Jeg slenger meg med i denne klubben jeg også! Vekta i dag viste -1,3 kg! :) er allerede spent på neste veiing! hehe
Ha en fortreffelig dag alle sammen! |
Får henge meg på her etter å ha blitt opplyst fra Elanessë om at det faktisk fantes en mandagsveieklubb her nå og.. He he.. Den jeg var med i sist er siste innlegg lagt inn i mars 2007.
I alle fall: Mandag 28.04.08 - 76 kg Mandag 05.05.08 - 73 kg = reduksjon denne uken på 3 KG!!!! Er kjempe fornøyd med resultatet selv om jeg ikke har klart å holde ketolyse 100%. Har redusert antall karber hele uken til nå. Nå er det bare å finjustere litt :) Lykke til til dere andre også. Håper at dere får gode resultater enten på cm eller kg. Klems |
Melder meg inn i klubben jeg også :) Har hatt en uke på ketolyse nå, og jeg må si meg storfornøyd med at vekten viser minus 3,3 kg i dag :D Hurra! :w00t: :heia:
|
kjempebra resultater på dere :) jeg har vært på kurs i tigerstaden, og veier meg ikke før neste mandag.. så jeg venter i spenning :spent:
|
Godmorgen
Jeg er tidlig oppe og gikk på vekta i stor spenning. -1.1 kilo siste uka. Det betyr at jeg har passert det magiske 10 tallet. Totalt -10.3 kilo :D Nå håper jeg at dette snart skal begynne å vise..... :p |
Ned 4 kg denne uken... totalt 11 kg på tre uker... :eek:
|
Jeg kan dessverre ikke juble like høyt i dag :( Vekten har faktisk gått opp med 1,1 kg. siden forrige mandag. Men jeg håper og tror at varmen som har vært kanskje har spilt inn. Jeg er i ketose og jeg har tatt ketolysetablettene og spist bare lavkarbomat (innenfor 15 karber pr. dag). Vann har jeg fått i meg rikelig av, har vært veldig tørst og tørr i munnen. Er det noen andre som har opplevd dette på andre uke før det snur?
Jeg er selvsagt redd for at dette skal slå feil vei og at jeg nå ender med å legge på meg av den feite maten :confused: |
Opp 300 gram, og aner ikke hvorfor.... kunne i det minste stått stille, men neida. Må bare fortsette i samme spor da (har vært i ketose hele uka) og håpe at det løsner til neste uke da.
|
Til tross for noe laber innsats viste vekten -0,6 kg. Må vel egentlig si meg fornøyd med det!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg har gått fra å spise nesten et halvt brød om dagen til å ikke spise noe brød. Jeg antar kroppen min virkelig liker denne typen næring. :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Gratulerer til dere alle som har gått ned! Det er så morsomt å høre at det går bra.
Søster: Jeg har hatt perioder hvor jeg har gått opp! Jeg har da prøve å gå tilbake og se om det kunne være ting jeg ikke burde spise. For eksempel måtte jeg kutte ut koffein og en annen gang fant jeg ut at jeg rett og slett spiste for LITE karbo. Jeg har til og med hatt en periode hvor det viste seg at jeg spiste litt mye. Jeg har også hatt uker hvor jeg har kuttet ut søtningsmiddel med god resultat i påfølgende uke. Håper du klarer å bite tennene sammen og avvente. Det er så mange andre ting som kan spille inn også. Menstrasjon, varmen, medisiner osv. En annen ting du bør følge med på er målene dine. Det kan jo tenkes at du har blitt mindre selv om vekten har gått opp litt. Trener du så er det en veldig stor mulighet. Hold ut også skal du se at du kommer sterkere tilbake. :goodluck: |
Da er det mandag og veiing igjen, -1,2 på meg denne uka:) er 3 smørpakker det!
Kjempeflinke alle sammen her, stå på videre! ;) |
07.04.08: 67,0
14.04.08: 66,1 21.04.08: 65,8 28.04.08: 64,5 05.05.08: 65,1 12.05.08: 63,4 |
Minus 1,1 kilo på meg også! Mange flotte resultater her! Gratulerer alle sammen! :heia:
|
Den siste uka: 3 kg ned :)
|
og så var det min tur: stillstand!!! usj og æsj!!
merker jeg er livredd for at jeg en dag skal gå på vekta og at 70tallet er borte... mulig det er denne angsten min som gjenspeiler seg i stillstand.. når man har angst/ stresser, tror kroppen det er dårligere tider, den skiller ut stresshormoner som igjen nekter å slippe på godsakene rundt midja... festlig :D men så lenge det er stillstand, så skal jeg ikke si noen ting jeg.. og så må jeg jo tillstå at jeg har spist multekrem, baconsnacks, ikke vært flink til å drikke vann, jeg har spist aaaaltfor lite fett.. og ikke på langt nær nok grønnsaker.. såehh...: *klapper meg selv på skulderen* og sier bedre lykke neste uke :lol: til dere med nedoverpil: gratulerer :heia: :heia: danser fettburner dansen for dere: til dere som står stille/ litt oppover: dette går seg til.. :klem: mvh freidige frøken matvraket |
Jeg trekker meg ut av veieklubben!
Har sagt meg fornøyd med vekttapet og avslutter slankekrigen min :heia: Grattis til alle som har gått ned, Og lykke til neste uke til de som ikke har gått ned :klem: |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:40. |