![]() |
Sv: Eurodiett bytte- og salgstråd
Jeg vil gjerne selge eller bytte følgenede:
4 poser urter/oste omelett 8 poser champignon omelett 6 poser skinke omelett. 3 poser grønnsakssuppe. Jeg er interressert i: brownies, sjokoladefrokost, pannekaker, nøtter og kjeks. Jeg betaler porto for det som jeg skal sende:) |
Jeg vil gjerne selge eller bytte følgende:
13 poser omelett m/champinjong 9 poser omelett m/skinke 13 poser suppe løk/potet 12 poser suppe asparages Selger for 10 kr. pr. pose eller alt samlet for kr. 400,- (under halv pris) Jeg er også interessert i å bytte i: kjeks, nøtter, sjokoladepudding, pralin-, sjokolade- eller karamellbar, sjokoladefrokostblanding |
Hei alle ED mennesker der ute.
Har fortsatt igjen: 3 poser ost/urte omelett 5 poser Paella mix I tillegg selger/bytter jeg disse barene: 4 barer med fiken 4 barer red ruits 4 barer eple/rosin Bytter gjerne i: Kjeks sjokolade/praline bar Sjokolade drikk Cappuccino soya nøtter Frokostshake sjokolade. |
Har fortsatt følgende jeggjerne vil bli kvitt;
4 poser Champignon-omelett 10 poser Ost- og gressløk-omelett 19 poser Skinkeomelett I tillegg har jeg bestilt alt for mye pannekaker, så jeg har 10 poser med pannekakemix liggende som jeg også vil bli kvitt... :) Jeg kan selge de for 15,- kr/pose, eller jeg kan bytte mot enten varm sjokolade, brownies, vaniljepudding eller Krem Brule. Send meg en pm! :) |
tomt :)
|
Prøver meg jeg også, selv om det ser ut til at det er flere selgere, enn kjøpere....;)
Jeg har følgende til salgs: 3 poser potetsuppe 3 poser grønnsakssuppe 3 poser karamelldessert 3 poser fersken-aprikos dessert Selges for 15 kr stk eller byttes i sjokoladekjeks, sjokoladefrokostblanding eller nøtter |
Sitat:
|
Jeg vil gjerne selge eller bytte følgenede:
4 poser urter/oste omelett 8 poser champignon omelett 6 poser skinke omelett. 3 poser grønnsakssuppe. Jeg er interressert i: brownies, sjokoladefrokost, pannekaker, nøtter og kjeks. Selger det for 15 kr posen, eller 250 kr for alt samlet.... |
Jeg vil også selge!
Jeg har: 7 pannekaker 4 potetsupper 4 kyllingsupper 4 spinatsupper 3 grønnsaksupper 4 aspargessupper Send meg en melding om du er interessert. Samme pris som alle andre her: 15,- pr pakke. Nyt! :D |
Nå er jeg inne i min 3 uke på eurodiett..... Takler ikke de omelettene så om noen vil kjøpe osteomeletter evt bytte i noe annet så ta kontakt. Har 15 poser igjen.
|
Jeg har lyst til å få kjøpt osteomelett, nøtter og "kakao" både med og uten mûsli om noen har:-)
|
Hei!
Jeg skal begynne på Eurodietten i januar, hvis det fungerer greit for meg å være i ketose ( hatt problemer med det før). Så hvis det er noen som fortsatt har produkter til salgs, kjøper jeg gjerne noen for å prøve ut dette i desember. Vært i kontakt med Lindberg-klinikken, så jeg er klarert for å prøve. |
Hei drizella eller andre eurodiett brukere .
Jeg har ett kjempelager av produkter til salgs . 9 esker ( 5 i hver ) brownie 10 esker + 4 stk sjokoladepudding 4 esker + 1 stk vaniljepudding 3 esker kjeks 2 esker nøtter 4 stk metthetsbarer 4 stk vanilje/sjokolade barer jeg tar kr 15,- pr stk + porto ( sendes med en gang på den billigste måten, og dersom du bor i bergen kan vi godt møtes for overlevering ) |
Hei!
Jeg kjøper gjerne noe av deg, men har ikke prøvd produktene, og vet ikke om jeg tåler det, så prøver ikke så mye i første omgang. Fint om jeg kan få kjøpt 2 esker Brownies, 2 esker kjeks, 2 esker nøtter og de 8 barene du har igjen. Kan du sende meg en mail med kontonr og beløp? Eller hvordan vil du gjøre det? Skulle gjerne hatt purre-potetsuppe, omelett, varm sjokolade og pannekaker hvis noen har... |
Drizella .
Har vært inne på profilen din og svart . Håper et jeg har fått det til ;-) Vet ikke helt om det er slik det gjøres ?? |
Jeg har følgende jeg ønsker å kvitte meg med:
14 pakker osteomeletter 10 pakker skinkeomeletter Bytter gjerne i Kylligsuppe,kjeks,sjokoladepudding:) |
Takker Distrea og Sjokoladejenten for tilsendte produkter:)
Men jeg har ikke noen supper, er det noen som har potetsuppe eller grønnsakssuppe til salgs? Vil gjerne har pasta også:) |
Sitat:
Jeg har 3 poser grønnsakssuppe og 4 poser potetsuppe og selge deg. Har også 2 poser kyllingsuppe, 3 poser spinatsuppe og 4 poser aspargessuppe..... |
Er det noen som ønsker å kjøpe sjokoladepuddinger , brownies , vaniljepudding eller varm sjokolademelk ? Jeg har en god del til kr 15 ,- per pose .
|
Hei, Lillis!
Jeg kjøper gjerne suppene dine, kan ta alle sammen utenom spinat. Kan du sende meg pm med kontonr. ditt og pris? |
Har gått gjennom skapet og tatt en opprydding og har en del ED produkter jeg ikke trenger. :)
15 poser (3 esker) pannekaker 15 poser (3 esker) brownies 37 poser (7 esker +) sjokofrokost (chocolate cereals) 3 poser cremebrulee 3 poser sjokoladepudding 4 poser hot chocolate 4 crispy chocolate bar 7 poser kyllingsuppe I tillegg har jeg en eske laktolight som det kun er brukt noen få poser av om noen er interessert. Selger samlet for 1100,- + porto, det er under halv pris. Sender ikke oppkrav. Om noen vil kjøpe bare noe av det blir det prisen jeg har sett dere bruker over her 15 kr pr. pose. Men prioriterer de som evt. vil kjøpe mest. |
Hei, Robyn!
Jeg vil gjerne kjøpe produktene dine. Kan ta alle sammen ( også laktolight) Kan du sende meg pm med kontonr og hva det blir samlet med porto, så setter jeg inn penger til deg:) |
Sitat:
|
Jeg har en del produkter til overs .
7 esker brownie ( 35 stk ) 7 esker sjokoladepudding ( 35 stk ) 1 eske kjeks ( 6 stk ) 3 esker vaniljepudding ( 15 stk ) selger alt samlet til kr 1000,- som er under halv pris . Kjøper betaler porto . ( sender selvfølgelig på rimligste og raskeste måte ) |
Har til bytte/salg følgende:
3 esker potet/purre suppe 2 esker ost omelett 2 esker skinke omelett 4 esker brownie 75 kr for esken eller ved bytte ønsker jeg: varm sjokolade, kyllingsuppe, sjokofrokost..... |
Har til bytte/salgs følgende:
5 esker pannekaker (altså 25 poser), uåpnede og nye 9 poser skinke omelett (1 uåpnet eske og en eske hvor jeg har prøvd en fra) Nye Alt selges for halv pris, eller byttes mot et produkt som jeg liker (ekslusiv porto):) Har ikke smakt alle produktene enda, så har du noe du ikke liker så send meg pm eller skriv her inne så jeg får se hva du har. Sjoko brownies faller veldig i smak (gjør det sikkert hos flere andre og);) |
kjøper gjerne pannekakene omelettene orker jeg ikke syna av
send meg en pm så kan vi avtale ,om du vil selge de |
Ja supert!:) Bare send meg pm du, jeg selger de veldig gjerne:)
|
Hvem har noe å selge nå da? :p
|
Hei
Har fortsatt omelett til salgs:) |
jeg kjøper pannekaker ,,sjokofrokost,,kjeks,,vaniljecaramell bar
|
Sitat:
Bytter også vekk sjokopudding og kyllingsuppe mot for eks sjokofrokost, sjokoshaken (hot chocolate). Men disse går ann så jeg selger de ikke. |
Vet ikke om jeg fikk gjennom det andre innlegget mitt om bytting av mat så jeg prøver igjen.
Har 17 poser med kremet kylling suppe (dvs 3 esker å to løse poser) og 4 poser med hot chocolate 4 poser med cappucino. Bytter gjerne met brownies, skinkeomelett, sjoko kjeks eller sjoko bar. Noen som er interessert?? |
Sitat:
4 poser med hot chocolate 4 poser med cappucino. Intr? |
Ikke interessert i kyllingsuppen, den klarer jeg foreløpig å få ned, men bare så vidt:p
Men interessert i å bytte bort omelettene, har 1 eske (5 poser) + 4 poser igjen av det, kan godt bytte det mot dine poser med cappucino og hot chocolate :) |
Sitat:
Hei igjen! Jess så flott hehe :D Okey åssen gjør vi dette her da? Ganske ny på alt dette,så håper du har no tips??Hehe:) |
Hei
Bare send meg en pm (personlig melding) med navn og adresse, og så gjør jeg det samme til deg :) Så sender vi produktene til hverandre samme dag:) |
Hei glajenta ;-)
jeg har sendt deg en privat melding ang. Mine eurodiet produkter ;-) håper å høre fra deg snart!!! Sjokoladejenten |
Smily86, jeg kan bytte skinkeomelett med kyllingsuppe, har 14 poser skinkeomelett.
|
Bytter gjerne bort sjoko pudding, av disse har jeg 8 poser. Bytter også gjerne bort kyllingsuppe, av disse har jeg 19 poser. Vil ikke selge, men bytte dem bort i andre produkter.
Liker ikke omeletter, supper og puddinger. Tar de ut av pakken når jeg sender de, da dette blir mye billigere. Send meg pm eller skriv her inne om du er interessert:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39. |