![]() |
Sv: Lavkarbolapper
Hei
Jeg lager disse lappene hele tiden å bruker de istedefor brød. Jeg bruker div. krydder eller kanel i de. Kjempegode. Bruker de både til div. oster og til en reke-kveld. De har hjulpet meg mye. Jeg "smører" de utover stekeplata og skjærer de opp til passe skiver, legger de i en boks med lokk på kjøla og har de alltid tilgjenglig. Supert.:) |
Sitat:
|
jeg regner med at disse ikke smaker som mammas hjemmelagede av surmelk som serveres med syltetøy og rømme? *savne*
Finnes det slike "mamma" lapper, til å kose seg med? Eller er de bare til bruk som underlag for pålegg? Smaker de da ost, eller egg eller .....? |
Sitat:
|
Da står denne i ovnen, spent på smaken. Hatt oppi 2 teskjer kruskakli, litt fiberhusk og litt sesamfrø. 3 g carbs i hele røra ca..
|
Namme...Dette var snadder altså. Med røkt laks som pålegg smakte det utrolig godt. Ikke smaker det så mye egg heller faktisk..
|
Great success!
|
Jeg gjorde det så enkelt som å bare blande osten, eggene og CC , vispe det sammen med handvisp og steike i små lapper på steikepanna i SMØR. NYDELIGE :D
|
Går det an å steke de i stekepanne? :)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:31. |