![]() |
Sv: Mama Lupes Tortillas - serveringsforslag?
Sitat:
Oversettelse fra engelsk til norsk (bokmål) Vann, hele hvetemel, Low carb mel (hvete gluten, mais stivelse, havre fiber, soyamel, isolert soyaprotein, aesame mel, salt, kalsium sulfat, natrium acid pyrophosphate.Contains 2% eller mindre av: Druesukker, sodiym bikarbonat, Fumaric acid, kalsium proplonate (konserveringsmiddel), kaliumsorbat, sukralose og natrium metasulfate) vegetabilsk fett (palmeolje, vegetabilske mono-og diglyserider, polysorbat) Bakepulver (natriumbikarbonat, maisstivelse, natrium aluminium sulfate, monocalcium phoshate) salt, natrium proplonate (for å bevare friskheten), Fumaric syre, og deigen conditioner (natrium metabisulfate, Microchrystalline cellulose og dicacuim fosfat) |
Mye spennende:p
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
"Aesame flour" skulle naturligvis være sesame flour.
-Og den er vel innholdsrik mest fordi absolutt alle ingredienser er deklarert i detalj ;) Noen av puristene her vil garantert steile av hvetemel og maisstivelse, men jeg blåser en lang marsj i akkurat det. Jeg har funnet en tortilla som ikke bare er lavkarbisk, men dessuten smaker godt. (Og dessuten er den så dyr og langreist at den garantert ikke blir noen hovedingrediens i kosten) Årets morsdagsmiddag blir meksikansk, med opphavet på besøk, hjemmelaget krydder, salsa og guacamole, og Mama Lupes :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Tusen takk Cassiopeia. Litt intressant å se hva som er i disse vidundera som dere skryter slik av :D
|
Bestillte fire pakker fra dialife.dk i dag, har lyst å prøve de før jeg kjøper en hel haug :) Noen som vet om de er raske med leveringen?
|
Tror jeg må fri til gubben så han kan bestille disse til meg :p (mitt bankkort nekter å betale noe som helst over nett!:mad: )
Hvor lenge holder de seg? Siden det var fler som venta leeenge på de.. |
Noen som vet hva disse inneholder:confused:
|
Sitat:
|
Er det 7 karber i en lefse?
|
Sitat:
|
Da har jeg kjøpt meg 5 pakker på neutrition eller hvor det nå var. Greide ikke å dy meg lengre. Gleder meg skikkelig til å teste ut disse. :D
|
Sitat:
|
16 $ for lefsene, 35 $ (:eek:) for porto. Ca 290 kr tilsammen.
|
Sitat:
det var jo så mye jeg hadde lyst på der jo :w00t: etter at jeg havnet her på forumet er jeg blitt aldeles bitt av netthandeldilla :_oy: å så jeg da som ikke har handlet noe på nettet før, har aldri visst om så mange spennende nettbutikker før jeg havnet her :_plystre: MEN: det var en stiv pris på forsendelsen på denne nettbutikken altså :eek: (men pytt pytt, sier det ikke til noen så går det vel bra :o) |
Synes innholdsfortegnelsen for disse er litt suspekt jeg.. Men nå har jeg fulgt Jimmy Moore's n=1 en stund, og er blitt veldig skeptisk til "lavkarbo-produkter", altså høykarbo greier som plutselig er low carb, og fremdeles smaker høykarbo.. Sjekk gjerne ut http://livinlavidalowcarb.com/blog/n1 Der er de eksperimentene han allerede har utført, og de han vill gjøre etterhvert. Må si jeg er spent på atkins barene!:)
|
La to slike tortillalefser i handlekurven og regnet ut frakten. Den billigste kom på 22 dollar!:O Er det virkelig så dyrt?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58. |