![]() |
Sitat:
:klem: |
Jeg får ikke kommet, dessverre :o
|
Det var synd turid! Håper du kan komme på det "ordentelige" treffet neste år.
Men jeg gleder meg veldig! :) |
Da er jeg klar jeg, - sitter her med sekken pakka og billetten i hånda. Kjører til flyplassen om en liten stund. Har sendt beskrivelse av meg selv til Anne og fått SMS tilbake (tusen takk Anne !!) Så om et par timer står jeg på gardermoen og ser etter ei lita grønn ei !! Regner med at vi finner hverandre !
Da sees vi da ! :klem: |
Jeg tar med lillesøster jeg. Det blir så 'styrete' ellers. Storesøster får med mormor på svømmekurs og sambo er ikke ferdig på jobb når jeg drar. Vi ses!
|
En kvikk melding ved midnatt !!
til Anne, MHM, Fedonisten, Guro og lille gullet, HP & Lise og poden: TUSEN TAKK FOR EN KJEMPEKOSELIG DAG/KVELD MED DERE ! :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: :klem: Så utrolig fint å endelig møtes ! Skal skrive mer om det i morgen. Akkurat nå er jeg moden for senga ......og Tanita vekta målte mindre fett, høyere muskelmasse -en data programmet mitt, selv med høyere vekt...det var ganske kult !! |
Til alle som var på treff hos Anne i går.
Takk for koselige timer! Veldig morsomt å treffe dere alle selv om jeg gjerne innrømmer at jeg hadde gruet meg på forhånd. Vet jo aldri hvordan det blir å møte de du "kjenner" på nettet. Dette syns jeg imidlertid var særdeles koselig og vellykket. Håper vi kan treffes en annen gang også. Til Anne: Tusen takk for deilig mat og for at du var så sporty å stille ditt hjem til disposisjon! Jeg koste meg veldig og skulle gjerne tittet mer på både hus og hage - stilfullt og koselig på samme tid; ikke mange evner den kombinasjonen. Varm :klem: til dere alle fra Fedonisten |
Takk for i går, karbojunkievenner.
Det var sååå hyggelig å se dere alle. Det setter også en ekstra spiss på å være her på Forumet nå som jeg "kjenner" noen av dere litt ekstra. Takk for hyggelige ord i innlegget ditt, Fedonisten. Jeg koste meg i varmen...:eek: Håper alle kom raskt og greit hjem. :klem: |
Tusen takk alle sammen for hyggelig kveld! Vi koste oss begge to. Det blir enda finere å lese innleggene deres nå som jeg kan gi dem både lyd og bilde.
Tusen takk, Anne, for gjestfrihet og servering! Jeg er redd vi etterlot oss litt rot, småstein og blåbær utover hele plattingen. Beklager. PMer du kontonummer så jeg får betalt juvelene? Også ønsker jeg meg oppskriften på laksen og kakebunnen! |
Jeg har visst bare takket for i går i journalen min jeg...:o
Det var kjempekoselig. Alle var omtrent som jeg hadde ventet. Man blir da sannelig litt kjent over internett også. Tusen takk til Anne som var en strålende vertinne, med Nille ved sin side. Herlige salater Nille! Gleder meg allerede til neste treff jeg - som skal planlegges i god tid. Men ikke i håndballsesongen da dere. Please. Vi skal spille 24 kamper på under 6 måneder. Det blir få helger igjen.... :klem: fra meg |
La nå ikke neste treff være på samme sted da. Jeg foreslår flotte Stavanger By! :D
|
Kremt-kremt.
Iset? Ta en kikk på innlegget som jeg har klippet inn nedenfor...;) :p :p :p :p :p fra meg Sitat:
|
*fnis*
|
Selv om denne tråden er begynnt å bli ekstra morsom nå, så må jo jeg også få takk for mandag nå som jeg fikk muligheten. Bedre sent enn aldri..:p
Det var kjempekjekt å møte dere alle!!! Så utrolig gøy! :stortsmil Nydelig mat,nydelig vær, herlig hage, (flott flytur før besøket :p - selv om ikke Iset fikk flydd,- så hadde jeg meg en liten "flytur" med Fedonisten og MHM.... :D ) Allesammen var jo nesten som jeg hadde sett for meg, men det er noe helt annet å lese det dere har skrevet nå når jeg virkelig har fått både mennesket, stemmen og dialekten på plass... :) Skikkelig gøy. :) Stooooor takk til Anne som tok i mot besøk! :klem: |
Ville bare si at det virker som dere hadde det skikkelig koselig! :)
Hilsen mofe som bare MÅÅÅ si det hun tenker :o :p :p :p |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:39. |