![]() |
Sv: Vil dere se hva 2,5 uker på ketolyse og 4,8 kg har gjort med Mentos?
Skikkelig motiverende. Stå på, du er et forbilde for hele gjengen :)
|
""Kjempe fint å se resultat på den måten. Du må jo være en drømme-"kunde" hos Andersen.""
Ja, det er hun. http://bestsmileys.com/blushing/3.gif Men jeg vet at flere er startet på ketolysekuren etter å ha sett billedene. Det har vært den motivasjon de trengte. Dama er skikkelig tøff.http://bestsmileys.com/thumbs/3.gif Vennlig Hilsen Torkil |
Sitat:
JA, det var etter jeg så bildene av Mentos at jeg begynte å lese litt mer om Ketolyse. Bestilte boka i dag! |
Tusen takk for koselige kommentarer!!! jeg blir helt rørt...
glad jeg kan motivere andre med bildene mine... Jeg får masse positive kommentarer IRL også... Det gjør det verdt å gjøre dette.. Besteforeldrene mine er jo helt overbegeistret.. har visst bekymret seg for meg en stund nå... Måtte nedgangen bare fortsette:) Har ennå ikke frista med en sprekk etter påsken har ikke vert i nærheten engang.. denne kuren e bare super.. |
Gosh så flink du har vært!! Helt utrolig. Gratulerer. :)
|
|
:eek: WOW! Steike for en forskjell!! Du ser utrolig flott ut :D
Så noen bilder av meg som er tatt for ca 2 måneder siden, og jeg ble nesten sjokkert! Trodde ikke det vistes jeg, men det gjorde det visst ;) |
wow.super bra!
|
Helt utrolig bra!!! Du har stått på og fått fantastiske resultater tilbake:)
|
Helt utrolig Mentos! Du ser nydelig ut:heia: Fortsett sånn ;)
|
WOW. Det synes godt på magen din, MEN jeg syens lårene dine har blitt kjempeflotte også! Gratulerer. Du ser kjempeflott ut altså. :Klem:
|
*Fytti*
Du har blitt kjempefin!!!! Du ser jo at kroppen din har fått en helt annen fasong..;) GRATULERER så mye!! |
Meget bra, Mentos!! :ja:
Du er jo klar for sommer`n 2007!! |
Heisan, takket være deg Mentos, har jeg nå registrert meg her og bestilt boka , er skikkelig motivert til å sette i gang :)
Bøyer meg i støvet og setter utrolig stor pris på at du har lagt ut bilder. Det var det jeg trengte for å ta siste steget. Med hilsen Euphita |
Så flott du er, Mentos! Vanvittig bra resultat du har fått.
Ser godt at kroppen din har forandret fasong. http://bestsmileys.com/flowers/15.gif |
Wow! :spent:
Dette er virkelig kuren for deg altså! :D Kjempebra jobbet! :heia: |
Så flink du er! Det er rart å se hvordan ansiktet ditt har endret seg. Fra å være søt til å være døds-søt og skikkelig pen!! Veldig kledelig med mørkt hår. Får øynene dine til å stråle! Gratulerer med et helt fantastisk resultat!
|
Hei
Dette er slett ikke uvanlig med ketolysekuren. Her er det FETT som forbrennes og musklene bygges opp slik kroppen blir strammere. Hormonbalansen normaliseres slik huden blir flott. Humoret er paa topp og personen straaler. Kjempe fint, og toft at du gjor dette. Er paa kongress i Madrid og mangler noen bokstaver paa tastaturet ! Vennlig Hilsen Torkil :) :) |
Dette er gøy å se! Det går så bra! :heia: :heia:
Jeg angrer virkelig på at jeg ikke tok bilder når jeg startet, har heller ikke målt meg. Men, bildene dine gir meg ansporing videre! Har handlet noen få plagg i det siste, og tenkt at "jeg gleder meg til å kunne shoppe når jeg har gått ned noen størrelser! Da kan jeg bruke penere klær som sitter ordentlig og passer bedre." Jeg gleder meg - dette vil skje! :) Trixie :) |
...ser du ønsker deg ned 14 kilo til, Mentos....æ skjønne ikkje kor du meine du skal hente dæm fra?! :confused:
Du er jo slank alt...14 kilo til, da tror jeg du blir tynn! Men, lykke til, uansett! Er overbevist om at du når ditt mål. Og du gir mange motivasjon nå, med bildene dine! :heia: Utrolig resultat!! :heia: |
Hvor høy er du mentos? :)
|
Sitat:
165cm.. |
Okey :) Jeg la merke til at du begynte på rundt 82 kilo og det er omtrent det jeg ligger på nå (litt under) og jeg er 160 cm. La merke til at vi hadde mye av samme kroppsformen. Håper jeg er like flink og heldig som deg :D
|
WOW imponert jeg. Tenk at 9 kg kan gjøre så mye forskjell.
Virkelig stooor forskjell på kroppen ja, og det ser ut som puppa beholder fasongen og det er jo bra. :) Og du kledde virkelig svart hår! |
Du er så flink. Hva er det du gjør, liksom? Det ser jo ut som du spiser helt - helt normal. Er du avslappet og nonchelant på den danske måten i forhold til fettforbrenning? Nesten litt kostbar av typen - Dere får være eller forsvinne. Jeg bryr meg ikke. Slik at fettet har alle minuspoeng og de bare pakker og drar litt sånn effektivt, alla tyske turister på camping. Er det det som er trikset? (Notat til selv: Bli avslappet og nonchelant)
|
Wow!! Du ser skikkelig bra ut!!!
|
Dette ser jammen flott ut og ikke minst motivasjon for meg som nybegynner å se :)
|
dette er ett flott resultat.. har noen grusomme bilder fra før jeg begynte selv.. Å fy sier jeg..
Men har du trena? event hvor mye og hva slags trening? DU HAR VÆRT UTROLIG FLINK :) |
For en forskjell!
Du er en av hovedgrunnene til at jeg har valgt ketolyse. :) |
Sitat:
|
Fint å se før-etter(underveis)av "ekte" mennesker...
som man kan fritte ut om hvordan de fikk det til ;oD You go girl ! |
Mentos inspirerte meg til å begynne med ketolyse! Blir spennende å se hvordan det går, vi har ganske lik kroppsfasong ser jeg, men jeg er høyere enn deg da. :)
|
magen blir bare mindre selv om vekta står stille... henget minker og jeg er redd jeg ikke får dekket noe bukplastikk alikevel men magen ser jammen ennå mer slafsete ut
her er noen nye før etterbilder.. http://files.myopera.com/Hegemor/alb...X9EBBPT9GQ.jpg http://files.myopera.com/Hegemor/alb...WZNZVZ2QOD.jpg Men dere ser henget her http://files.myopera.com/Hegemor/alb...RBUWEB8ZCH.jpg http://files.myopera.com/Hegemor/alb...ZTF7GH7RZQ.jpg Men det henger nok kanskje mer igjen når jeg har tatt av de siste 12-13 kiloene Jeg vet at jeg for mange ennå ser feit ut, men for første gang på lenge føler jeg ikke selv at jeg ser feit ut og det er jo bra:) |
Jøss, profilbildet av magen viser en radikal forandring!!!:heia: Du kan være stolt av deg selv! Kansje det er nevnt i tråden, men jeg spør likevel: Har du trent magen, gått, løftet vekter?
Nå blir jeg bare mer bestemt på å gå ned i vekt. Kan sikkert ikke bli så fin som deg, men du inspirerer meg! :ja: Vær glad hvis du ikke trenger bukplastikk, det er tross alt en stor operasjon, og alle operasjoner innebærer en risiko. Jeg har lest inne på www.bukplastikk.no, og det er ikke alle som er helt fornøyd. Og noen har mye mere smerter postop enn andre. Det har fått meg til å tenke meg om to ganger. Lurer på hvem som mener du ser feit ut, jeg?!? Jeg synes du ser normalvektig ut, med maks -5 kilo igjen. |
Neimen om du ser feit ut - det var suverene bilder. :)
|
Jeg har ikke trent magen nei, har ikke tid.. tror det er bare rent fett som har forsvunnet med ketolyse..
Bildene viser 25 cm forskjell og det er jo endel... ser jo at jeg har tatt av litt over rumpa og sånn og men ikke i nærheten som med magen... 12 cm over hofte rumpe Det som irriterer meg er det henget som du ser på profilbildet det begynner så langt nede.. og viser godt i alle slags bukser.. |
Sitat:
|
Åh, du har en fantastisk nedgang! Jo, unnskyld, jeg husker nå at du ikke har trent. Dumme meg. Men jeg mener det altså, går du ned mer enn 5 kilo til så kan jeg ikke skjønne hvor du skal ta det fra.
Jo, jeg skjønner det er irriterende med heng når en har gått ned så mye og vil se fin ut. |
Utrolig forskjell på de bildene :eek: Du ser flott ut! :blomster:
|
Helt fantastisk!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:49. |