![]() |
Sv: Nydelig brownie-kake!
Jeg spiste også vanlig sukkerkake for ei stund siden - det ødela resten av dagen min (kvalme og hodepine) Never again...
|
Høres godt ut.
Hva er fitday nille? |
Sitat:
|
Skal bake denne kaken i morgen tidlig - men blir litt usikker på søtningsmengden. I følge oppskriften er det 0.5 dl Natreen, men ser at noen har brukt 1.5 dl og opp til 2.0 dl natreen - hva er best??
|
Jeg tror jeg brukte 1dl natreen. Blev søtt nok for meg :)
|
Ok, da prøver jeg det!! Takk, og ha en riktig fin 17. mai:)
|
Åh må dra denne opp igjen da den høres så goood ut! :sikle:
Og så noen spørsmål da, er det bake- eller drikkekakao dere bruker? Det første er vel natulig å tenke, men så syns jeg har lest noe om drikkekakao? Og hva er best å bruke som søtningsmiddel til en sånn her kake, natreen eller splenda? Og hva er oppskriften på pisket krem? :o Kremfløte og..? |
Sitat:
Oppskrift på pisket krem er: kremfløte + luft ;) (du bare pisker den) Så kan du evt søte en med littegranne søtestoff og vanilje. |
Takk for svar!
Er det noen som vet hvor mange gram/dl Splenda det burde brukes til denne oppskriften da? |
Sitat:
|
Denne kaka kunne jeg godt tenkt meg å lage!! Men jeg tør ikke, fordi jeg VET at jeg ikke greier å holde meg til bare et stykke eller to. Kommer sikkert til å spise opp hele kaka, he he;-)
|
Hvor lang tid brukte du på å ta av 30 kilo? Jeg har nettopp begynt:-) Marit
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:02. |