![]() |
Sv: Julebrus
men ribbe og ingefærøl da... :sikle:
|
Julebruskongen er ihvertfall sikker i sin sak; Julebrusen skal være rød! Og han drikker det til alle måltider t.o.m. :D
http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=299516 |
Sitat:
|
Sitat:
Ellers så synes jeg at denne kongen hadde vært mye morsommere å hatt på slottet enn Kong Harald. :) |
Sitat:
|
Sitat:
NAMME!! |
Sitat:
|
Sitat:
Jeg er jo fra Telemark, og det er vel der den blir produsert.. Men jeg liker rød også jeg da.....Selv om den orange er favoritten... |
noen som har sett om cola kommer med sin sukkerfrie variant i år???
|
Sitat:
|
men den er ikke brun jo :mad:
|
ringnes kommer med en sukkerfri i år.. såg den i sted på prix.
|
Sv: Julebrus - forvirra
Simba/Coca cola sin er vissnok sukkerfri, men hva her de brukt i stedet?
Kan den drikkes med god samvittighet i små mengder?:confused: Ellers er jeg Oslo jente opprinnelig og da skal julebrus være rød, og juleøl skal være brunt - henger igjen fra barndommen når vi fikk voksen glass å ha brusen i rundt middagsbordet, det var stas det.;) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg finner jo ikke denne noe sted jeg!?..Kanskje jeg burde ta hintet;)...Tydeligvis er det noen som ikke vil jeg skal ha julebrus...hihi..
|
Her i dei grisgrendte strøk så selger de den vertfall på Spar og Eurospar! :)
Synes den er god, sitter å drikker et glass nå. ;) :) |
:sikle:
Sitat:
|
Sitat:
|
Skal ut på jakt i helga...;)..Se hva jeg kan finne...
|
noen som har funnet ringnes sin light versjon i trøndelag?? Finner hverken cola eller ringnes.. Trenger vi kansje ikke lett julebrus her?????
|
nå skal jeg banne i kjerkja og si at... jeg har egentlig ikke så veldig lyst på julebrus i år! venninna har pludra om dette i månedsvis, og hun er reneste julegleden på boks. og da jeg tenkte litt over det, så kom jeg frem til at hele denne julebrusglugginga bare er en institusjon, en slags skapt magi, som egentlig ikke er annet enn vann, sukkerkulør og sukker (for julebrusen skal være brun, hørrdu! med nisser på slede, og den skal komme fra hamar bryggeri! eh... eller har ringnes kjøpt den opp...?!? undre...) hehe. men brus er for meg, og har alltid vært blandevann og knapt nok det. blir ikke noe stort savn. verre med mammas hjemmebrygde øl! (uten alko) og pappas tyske mørke importerte juleøl.
velvel. jeg klarer meg fint på akkevitt og vann jeg, no problem. men en øl eller to må jeg nesten ha assa!:) |
Liker ikke brus jeg:-)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:47. |