![]() |
Sv: Endomondo-utfordring: gå 100 km før jul!
Sitat:
Men jeg er en fryktelig dårlig vinner/leder.... Men god taper.. Hvis jeg har liggi under snittet hele veien :P |
Nr 2 :/ GAH!!!! Frustrasjon!!
|
Ha ha ha!!! Må innrømme at dette gjorde meg godt.
Huff.... Tror jeg bør gjøre noe med dette konkurransegreia som trigger meg så mye :eek: Inntekt morgen kommer nye sjanser for oss alle!! |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Pga denne tråden og deg spesielt Mereo, ble det gåtur i dag også. Litt skuffet da jeg så at du også har gjort det, men jeg kommer etter. Bare vent. I morgen kan du ta fri; det gjør jeg - i den forstand at jeg skal jobbe overtid og da har jeg særledes lite energi til annet enn å busse hjem og krype til køys. Gått siden 11.11.12: 57.27 km Gåtur 27.11.12: 4.34km Sum: 61,61 km Differanse/mangler: 38,39 km |
Sitat:
Skjønner deg godt når du skal jobbe lange dager, hadde nok gjort det samma tror jeg :) Tar jo min gå tur til og fra jobb jeg, stort sett og litt etterpå. :) Hadde vel kanskje gjort det samme.. Hadde desverre en skikkelig dårlig uke forrige uke og den før, men nå er det tilbake på track føler jeg :) |
ja ja ja. jeg skjønner når jeg har "tapt". Jeg går stort sett bare i helgene, og de to kilometerene jeg går til sammen til og fra jobb teller ikke; det blir for puslete. Men jeg akter å henge på altså:visemuskl
|
Jeg har ramlet fullstendig av her med høstens mest solide forkjølelse...
|
Sitat:
Men du ligger jo ganske greit i toppsiktet :) Du har ikke tapt... Og det er uansett ikke avgjort enda ;) |
Fikk meg en rusletur i dag, men faller vel bakover med mine 3,5km...
|
Sitat:
|
Heia VSB som går tur tross høstens mest solide forkjølelse! Og jeg tror jeg avstår fra småregistreringene - tar heller med det jeg går hvor jeg går for å faktisk gå. I dag var jeg ute i god tid, og gikk "foran bussen" (og fikk en mulighet til å jogge de siste tohundre metrene :p).
I dag har jeg vasket hele huset, funnet fram adventssakene, gjort klar nye kjøkkengardiner - og ser virkelig fram til å komme hjem fra jobb i morgen. Da skal det bli en riktig god helg; med god mat og rødvin. Og hele lørdag skal brukes på å gjøre ferdig julegavene! Det blir mye gåing tenker jeg:p så får jeg se om jeg får en viss lengde av det :) og gratulerer til Jeanette som var førstedame til å nå 100 km!!:heia::heia::heia::heia: |
Og gratulerer til mereo for å også ha passert 100 km!!! :heia::heia::heia:
Hr/fr Navnløs ligger like foran meg, tross en gåtur før frokost i dag. Men nå skal jeg på julehandel, utstyrt med skritteller, så jeg kan se sånn ca hvor langt jeg har gått :p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hellu! Er det ingen som går? Eller er det det dere gjør; er ute og går?? Jeg var ute i 1,5 t i iskalde 12 minus i dag; kaldt ja! Nå er det fyr i ovnen og varm drikke som gjelder; deilig!
Gått hittil: 83.74 km Mangler: 16.26 km Så langt kom jeg denne helga; og nå blir det lite før neste helg igjen :( Dessverre har det vært så kaldt i helga at jeg ikke kunne gå så langt som jeg bruker/ønsker. Var ganske gjennomfrossen på hendene og oppover armene etter 1,5 t. Og jeg hadde på mye og gode klær, men tydeligvis ikke nok :( |
Jo da, ble vel ca 5km søndagstur i kulda i går, men denne forkjølelsen gir seg fortsatt ikke helt...
|
Jeg ligger på sofaen og dør av mystiske magekramper og kvalme :/
Så får nok vente noen dager for min del :( |
Vær forsiktig VSB; jeg hører om så mange som starter på for tidlig etter forkjølelser som blir sengeliggende gang på gang.
Og du Mereo: stakkars deg. Synes du skal holde deg på sofaen en stund nå. Kanskje to uker? Bare for å være sikker mener jeg :D:D Og du kan ta det heelt med ro; jeg jobber seint både i dag og i morgen. |
Sitat:
(Gikk til jobb og DET var kaldt!) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Gikk hjem fra jobb i dag, så kryper meg sakte nærmere halveis:)
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Neeeeeeei'a... |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:55. |