![]() |
Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?
Sitat:
|
Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.
Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig! :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
Det er veldig deilig å kunne ha noen andre mål ja,noe å se frem til. Og denne gangen VET jeg at jeg vil nå det målet etter hvert, noe som er veldig rart. Dette er jo bare noe jeg har drømt om før, og aldri egentlig trodd at jeg ville nå. Selv på andre "slankekurer". Lavkarbo:love: |
Jeg har en fin lilla kjole som jeg kjøpte på auksjon for en stund tilbake. Har ikke fått brukt den, men målet mitt er å komme inn i den til jul :)
|
Har fått meg et drømmeantrekk jeg bare MÅ komme inn i. Målet mitt. En skinnjakke, en svart kjole jeg kjøpte på nett, et par høye svarte boots og en hvit strømpebukse m. svarte roser.
|
Åååh, på midnatt.no var det mye rååååstilig!! Takk for tipset der :D
Jeg har vel egentlig samme stil som før, etter vektnedgang på 20 kg har jeg kunnet bruke klær som har ligget i klesskapet i 5-6 år på vent. Jeg bruker mye jeans og singletter med cardigans/gensere. Ellers elsker jeg kjoler, også til hverdags. Har mange, mange kjoler til allslags bruk. |
Sitat:
|
Kom på et plagg jeg gleder meg til å føle meg komfortabel i; shorts! Har ikke brukt shorts på godt over 10 år. Går heller i kortbukser.
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42. |