Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Klesstil - dine drømmeantrekk? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=52531)

medas 03-08-12 22:52

Sv: Klesstil - dine drømmeantrekk?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Supera (Innlegg 1371208)
Hun er ikke så rik hun heller, men hun prioriter å kjøpe designervesker og designersko. Vi tuller med at hun kommer til å ende på luksusfellen, men det skal sies at hun bruker faktisk ikke penger hun ikke har og ikke kjøper hun sånn at hun må leve på vann og brød i perioder heller. Den veska til 30.000 rettferdiggjør hun ved å si at andre kjøper bunad til 30.000 som de bruker en gang eller kanskje to i året, mens hun hadde brukt veska si hver uke. Jeg tror hun ender med å kjøpe den. :geip:

Sant nok. :D Det handler om prioriteringer. Har man råd og det er det man ønsker å prioritere så er jo det greit. Vi har to barn i hus vi da, så her går det klesbudsjettet til barna så klart. :) De vokser jo ut av alt på en to tre. Heldigvis arver minsten masse fra storesøster :D

Kroll 05-08-12 23:20

Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.

Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig! :)

langaard 05-08-12 23:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kroll (Innlegg 1371631)
Min største drøm når det gjelder klær er å få på meg en skinny-bukse uten stretch! Jeg har en del bukser, men bruker de som regel aldri da jeg egentlig ikke føler meg veldig vel i dem.

Det blir en stor dag å kunne gå inn i butikken å kunne plukke ut det jeg helst har lyst på, ikke det jeg tror muligens kan passe. Det kommer til å skje en dag, til da må jeg bare være tålmodig! :)

Heier på deg jeg :heia:

Colt-pixy 07-08-12 03:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kroll (Innlegg 1371631)

Jeg har stor tro på at den dagen kommer, og heier på deg. Det er fint å kunne sette seg et mål som ikke har med vekten og gjøre.

Kroll 07-08-12 11:51

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1371632)
Heier på deg jeg :heia:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Colt-pixy (Innlegg 1371959)
Jeg har stor tro på at den dagen kommer, og heier på deg. Det er fint å kunne sette seg et mål som ikke har med vekten og gjøre.

Takk begge to! :D
Det er veldig deilig å kunne ha noen andre mål ja,noe å se frem til. Og denne gangen VET jeg at jeg vil nå det målet etter hvert, noe som er veldig rart. Dette er jo bare noe jeg har drømt om før, og aldri egentlig trodd at jeg ville nå. Selv på andre "slankekurer". Lavkarbo:love:

Jammo 07-08-12 12:17

Jeg har en fin lilla kjole som jeg kjøpte på auksjon for en stund tilbake. Har ikke fått brukt den, men målet mitt er å komme inn i den til jul :)

medas 08-08-12 12:10

Har fått meg et drømmeantrekk jeg bare MÅ komme inn i. Målet mitt. En skinnjakke, en svart kjole jeg kjøpte på nett, et par høye svarte boots og en hvit strømpebukse m. svarte roser.

Piripi 14-08-12 21:53

Åååh, på midnatt.no var det mye rååååstilig!! Takk for tipset der :D

Jeg har vel egentlig samme stil som før, etter vektnedgang på 20 kg har jeg kunnet bruke klær som har ligget i klesskapet i 5-6 år på vent. Jeg bruker mye jeans og singletter med cardigans/gensere. Ellers elsker jeg kjoler, også til hverdags. Har mange, mange kjoler til allslags bruk.

medas 15-08-12 17:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Piripi (Innlegg 1373767)

Jeg har vel egentlig samme stil som før, etter vektnedgang på 20 kg har jeg kunnet bruke klær som har ligget i klesskapet i 5-6 år på vent. Jeg bruker mye jeans og singletter med cardigans/gensere. Ellers elsker jeg kjoler, også til hverdags. Har mange, mange kjoler til allslags bruk.

Det er det altså. Når jeg får penger skal jeg bestille derfra, helt klart. Elsker kjoler jeg og. Har et hav av kjoler, men bare et fåtall jeg kommer inn i. :rolleyes:

Piripi 15-08-12 20:16

Kom på et plagg jeg gleder meg til å føle meg komfortabel i; shorts! Har ikke brukt shorts på godt over 10 år. Går heller i kortbukser.

Jammo 15-08-12 20:28

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Piripi (Innlegg 1373767)

En farlig side :P Hvorfor måtte jeg lese dette ;) Mange flotte kjoler der inne :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:42.