![]() |
Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning
Sitat:
|
Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning
Sitat:
Fortsett slik så går det veien:) |
Sitat:
Tusen takk Photo for støtte,det hjelper masse:ja: |
Sv: Re: Sv: Hjelp, må ta en viktig beslutning
Sitat:
|
Et kjapt tips er å lese på ALT du skal spise, for skjulte karbohydrater er det overalt... Jeg fikk i meg mye jeg ikke var klar over, så nå skriver jeg ned og teller og veier alt! Lykke til! :)
|
Jeg har stått på stedet hvil i 3 år, men trøsta er at jeg ikke går opp heller... Jeg har prøvd meg på total melkeforbud og ikke noe søtt, i 2 uker til nå. Har gått litt ned, men sakte, så tenker å fortsette en stund til:-) Kan foreslå kokosmelk i kaffen, det er litt uvant i begynnelsen, men smaker godt! Bruker det også litt i sauser, og har laga panna cotta med kokosmelk:-)
|
Sitat:
Jeg har kutta alle melkeprodukter for 3dager siden,og vi får se om det hjelper.Kan prøve kokosmelk,men nå bruker jeg havremelk.Takk for tips og lykke til,til oss begge:) |
Ja lykke til:-) Har "bare" 10 kg ca. igjen, men de kiloene sitter godt altså;p
|
Sitat:
|
Senka, du har ikke ticker, jeg lurer litt på høyde, vekt, utgangspunkt, mål etc. Trener du?
|
Sitat:
156cm/72 kg og har kraftig beinbygning sånn at jeg ikke ser så stor :p. Nå har jeg kutta alle meieriprodukter, og kanskje det hjelper at vekta rører på seg :(Men tror ikke at jeg skal begynne med generelt lavkarbo som dr.Torkil foreslå :confused: |
Nei. Det er jeg også så redd for, senka. Jeg sitter her med teen min, da. jeg er lite sulten for tida og spiser stort sett bare litt salat, litt kjøtt og så denne teen. men vekta rikker seg ikke. Og jeg har altså lagt på meg over fire kilo på en måned eller så. Jeg er litt redd her jeg sitter, kjenner jeg.
Gudene vet hva jeg skal gjøre. .. Legge inn på diett.no, kanskje. I wish us luck ! :klem: |
Sitat:
Hei kjære deg:) Hva slags te drikker du?? Skjønner ikke hvordan du la på deg de fire kg:confused:hvis du spiser det samme,men kanskje du har trent mye i det siste,da samler vi også vann,mer en vanlig. Kanskje det meste er vann hos deg,kjenner du det i ansikte eller kroppen.Den siste uka legger jeg alt på diett.no.Masse lykke til:klem: |
Hei :)
Nå er det en uke over at jeg ikke har rørt meieriproduktet :(Begynner å bli ganske tøft..men vekta rører ikke på seg,kanskje det er fortidlig. Da jeg ikke har nok av frie fettsyrer i blodet som dr.Torkil skrev til meg,tror ikke at det skjer mye videre.Har begynt å trene forsiktg 1-2ganger i uka,da foten er ganske vond:rolleyes: Da jeg har aldri skeiet ut når det gjelder maten,hvordan skal jeg begynne da med generell lavkarbo.Orker ikke tanken at jeg skal spise potet eller ris,eller brød.Er redd at jeg er blitt veldig fanatisk,det sier også barna mine til meg.Hvordan skal jeg spise noe mellom,at vekta ikke går opp,selv om den stagnerer i over 8mnd :o Kanskje noen leser det?? |
Har du forsøkt med tislkudd av cocosa? ni kaffe eller te f.eks, eller bare å ta en ss morgen og kveld? Det hjalp for meg. og tenkte påd et med lite frie fettsyrer du skriver.
|
En uke er ingenting! Tenk positivt. Det er ikke SÅ vanskelig! Noen av oss må faktisk leve mer eller mindre uten meieriprodukter pga. allergi/intoleranse, og det er faktisk ikke så vanskelig, så lenge man har den rette innstillinga! :) Hadde jeg som deg visst at jeg kunne ha spist ost og sånn senere etter oppnådd vekt, hadde jeg vært kjempeglad!
Stress er også en faktor som påvirker vektnedgang negativt. Prøv å se løsninger framfor hindere. Om du søker rundt på forumet finnes det opp til flere tråder om melkefritt kosthold. :) |
Takk Photo:) Skal jeg leve uten Ost :D??Vet at stress påvirker mye...
Er mye slapp i det siste,og lei av å tenke hva jeg skal ha til middag.. Har aldri hatt alergi ang. melkeprodukter.Men tenker mer på det som dr.Torkil sa til meg,at det ikke funker for meg og at jeg må slutte,når det ikke virker lenger... Hva har du spist da du kuttet melkeprod. hvis du husker??:o |
Sitat:
|
Det har jeg jo skrevet tidligere i tråden.
|
Sitat:
|
Hold ut litt til senka, en uke er litt lite å se hvor godt det å kutte melkeprodukter virker.
Du får trøste deg med at hvis du går ned nå, så kan du jo spise melkeprodukter igjen etter at du har gått ned de kiloene du skal bi kvitt :klem: |
Tusen takk Dietta for god støtte,skal prøve så godt jeg kan:klem:
|
. . . . og jeg følger spent med :spent:
Jeg vet ikke hvorfor de fire kiloene har kommet på siden jul. Jeg har spist det samme. Ikke trent. Nå har jeg hatt tre høykarbodager. Kanskje det hjelper. En boost hadde jo vært å håpe på. . . :klem: og lykke til til deg. :blomster: |
Sitat:
Lykke til :klem: |
Jeg er på min 18.dag uten melkeprodukter :nedfor: Det er veldig toft ....
men jeg klarer meg veldig bra.Pga. mangel av melkeprodukter spiser jeg ca. 1000-1300 kcal.Kanskje det er fortsatt tidlig at jeg går ned i vekt og at jeg må være mer tålmodig:rodme: Men jeg er veldig sint på den dumme kroppen min,som holder igjen og kjemper og kjemper :sint: |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12. |