![]() |
Sv: Ny Karbolett fra Idun, brownies!
Hei
Er det noen som har en pakke med karbolett brownies som kan legge inn strekkoden her i en melding. Snakket med en ICA butikk som kan ta den inn men de trenger koden :) Odd E |
Nå har jeg lett og lett på alle butikker i nærområde å finner den ikke:confused:.
Må utvide søket, noen som vet om noen butikker i Sandnes/Stavanger område som har disse? Elin |
Hei
Prøver igjen - Ingen som har EAN Koden til denne :D Odde |
Hva med å sende en mail til idun?
Er sikkert enklere :) |
Sitat:
Noen som har funnet den i Bergen nå? |
Litt Info fra IDUN
Hei! Beklager sen tilbakemelding. Idun Karbolett får du tak i hos følgende butikker: Ica Supermarked, Ica Nær, Rimi, Spar Marked (F), Spar Supermarked (F), Eurospar, Meny, Safari og Helgø. (F) betyr at produktet er frivillig i disse butikkene. Ha en fortsatt fin dag og en god sommer. Med vennlig hilsen LANTMÄNNEN CEREALIA Merethe Lie Mathisen Forbrukerkonsulent og påfølgende om dere ber butikken(e) om å ta det inn - EAN nr (D-pk) til karbolett brownie er 7038088086619. :) OddE |
Meny Askøy har :-)
|
Jeg har sett både på Safari og Meny... Ingenting der...
|
Vil bare informere om at man finner disse på Ultra (Sørlandssenteret). Helt fantastiske brownies, men syntes de var noe salte? Tror jeg prøver usaltet smør neste gang.
Sitat:
|
Meny på Sletten har :)
|
Sitat:
|
Safari Vestkanten og Safari Midttun har jeg kjøpt den:)
|
Prøvde denne igår, ekstremt god! Ble noe oppblåst av den ja, men joggu verdt det! Heldigvis er den dyr å lage.... :o
|
Forresten, noen som vet, eller har testet, om denne gjør utslag på ketosen?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Meny på Skedsmokorset har den.
Fantastisk god :hungry: :love: Mye bedre enn den fra easy living |
Sitat:
|
Idun har dessverre trukket denne fra markedet, men jeg er på jakt etter å gjenskape den med originale ingredienser. Men! Er det noen som mot all formodning husker hvor mye innholdet i posen veide? Kan det muligens være like mye som i den brødbakemiksen deres ...?
|
Sitat:
Den fra idun inneholdt vel bl.a. polydextrose, ertefiber og masse rart som jeg aldri har sett på helsekost. Sikkert ikke det svaret du ville ha. |
Sitat:
Jeg vil ha brownies, ikke sjokoladekake. Og jeg tåler å spise polydextrose en og annen gang. Det er faktisk polydextrose i ganske mange lavkarboprodukter, og jeg har alt bestilt en kilo fra USA. Det er polydextrosen som nettopp gjør browniesene til Idun seige, dette har jeg fått svar på fra produktutviklerne ved forespørsel. |
Jeg spurte på facebooksida igjen, jeg.
|
Sitat:
Har du googlet på bilder av denne posen? Kanskje du finner noe der? |
Sitat:
Jeg har googlet bilder, og jeg har kikket gjennom mange blogger som har skrevet om det i håp om at vekta skal nevnes, men no sigar. Så langt har jeg innholdsfortegnelsen, næringsinnholdet pr 100 gram, og jeg vet hva og hvor mye som skal blandes i av vått. Jeg nøyer meg ikke med OK, jeg syntes disse browniesene var dødsgode, og da er det dødsgod jeg går for! |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:38. |