![]() |
Sv: Veien mot Sommerkroppen 2012
I'm in!
Jeg trener mandager, onsdager og fredager fast og tar ei bonusøkt når kropp og tid tillater det (har jo to små barn og en mann dom jobber skift). Frem til nå har jeg jogget noe helt sinnsykt mye og kjenner jeg trenger variasjon. Må nok benytte meg mer av gruppetimer, planlegge styrketreningen og ha en bedre plan for hver uke for hva jeg skal gjøre. Om jeg ikke kommer meg ut av huset har jeg en ellipsemaskin plassert foran TVn i kjelleren og en masse gode videoer. Så ingen unnskyldning er god nok! |
Dagens trening:
en runde med nivå 1 30 day shred, og 1x30 sek planke på albuene. :) |
Føler bare jeg gjentar meg selv, for jeg gjør jo det samme hver uke:) Vel ikke helt samme øvelser da, men samme opplegg. Men har kjørt slik siden desember nå og det fungerer utrolig bra:
Mandag: Tung styrketrening, 60-90 min. Tirsdag: Svømming eller spinning, 60 min. Onsdag: Tung styrketrening, 60-90 min. Torsdag: Spinning 60 min. Fredag: Tung styrketrening, 60-90 min. Lørdag: Løping 60 min. Søndag: Fri, skitur, alpinbakken, lek med ungene eller det som faller meg inn:) Styrketreninga tar jeg alltid på morgenen, så disse dagene går jeg også en god tur med bikkja på kvelden. Mannen tar henne de andre dagene. Jeg veier nok fremdeles for mye til å kunne se "veltrent" ut med en fit kropp til sommeren, men jeg er iallfall underveis, og musklene vokser under alt fettet:D |
For en utrolig inspirerende tråd!
Jeg trente også mye før, men nå har jeg vært syk i flere uker, det kommer og går annenhver dag.. Jeg er ikke så ofte syk, men når jeg først blir det så får jeg det leeeeeeenge....... Og nå har jeg store problemer med den lange dørstokkmila! Jeg trenger et HARDT spark, jeg vil også bli sterk :boxing::boxing: |
Jeg er i gang med løpetrening, og det går strålende. :ja:
Med program fra iform, og litt styrke i tillegg, så har jeg tro på at det her kommer til å bli bra. :D Trener mandag, onsdag og fredag, og litt til, hvis jeg føler for det. God Påske! :) |
Jeg slenger meg på her! Hvordan ser sommerkroppen ut? Har ikke hatt den siden jeg var 17.
|
Sitat:
Sitat:
|
Nesten tvillingnick vi to!
Hehe, ja, får omformulere, hvordan bør den se ut? :P |
Tror jeg "parkerer" spinningsykkelen for godt for sommeren. I dag skal vi ut og sykle i greit tempo i minst to timer. MrSil skal også være med, og mannen min og mulig en venninne. Jeg bør ta meg i nakken, for jeg er ikke sikker på at det er dette jeg vil presentere som sommerkroppen 2012?
|
Sitat:
Sommerkroppen bør i all hovedsak rekke ned til bakken og opp til hodet. I tillegg er det greit om den henger sammen på midten.. For min del er jeg 21 kilo lettere enn i fjor, og selv da var jeg utenfor husets 4 vegger uten at folk haustlo av meg, så jeg antar at jeg overlever sommeren som kommer også....:D |
Sitat:
Jeg starter så snart hofta og ryggen min er bedre! Har en slitasje, og tøyde grensene litt på asfalten idag - men skal ta det rolig resten av helga, og prøve å starte opp mandag! Dette så gøy ut, jeg gleder meg! :heia: :heia::heia: |
Sommerkroppen allerede oppnådd. Tar nå sikte på å beholde denne til neste år så jeg slipper stresse sånn
|
Så moro Elisajojo:).
Det er veldig opp til deg selv inne på Bodyrocken, og hun viser til stadighet lettere alternativer. Og oppfordrer deg til å lytte til kroppen og ikke gjøre øvelser som gjør "sånn skikkelig vondt", altså som du kan få fysiske plager av. Hun er også veldig hyper, og til tider litt slitsom å høre på:eek::D |
Sitat:
Har vel mer tro på god gammeldags klassisk trening |
Sitat:
|
Sitat:
Og er litt uskikker på hvor anderledes klassisk trening er???? Jeg har nemlig minimalt med treningserfaring, og vet ikke om hun hopper og spretter noe anderledes enn andre..:confused: Har du vært innom å sett på noen av videoene?? Er iallefall ypperlig trening for meg, så da er jeg fornøyd:D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:24. |