![]() |
Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord
hahahhahahha Takk for tråden!! Jeg var i litt dårlig humør pga lite vektnedgang enda jeg spiser få karber.:rolleyes:
Tusen takk for at jeg fikk trimmet i dag,lattermuskene mine er såre !:lol: |
Sitat:
|
Sitat:
Carbs på natterstid er ikke bra;) |
Dette blir litt flisespikkeri for meg. Bare tull å henge seg opp i sånt etter min mening :)
|
Sitat:
Når det gjelder slikt "uoffisielt" språk er det enklest for alle involvert å bare akseptere at språk er levende, og muterer raskt innenfor gitte grupper og samfunn. Det blir, som denne tråden har demonstrert, ikke nødvendigvis tatt vel imot når noen tilsynelatende plutselig dukker opp inni gruppa og beklager seg over en del av det allment aksepterte språket som benyttes. Det er litt som å gå inn i en ungdomsklubb og klage over alle former for "kjempe-", "døds-" og "dritt-". :p Når det er sagt, velkommen skal du være! Å lære å lukke ørene for visse ting kan være vanskelig, men det er gull verd i hverdagen. :) |
Jeg synes rett og slett at vi skal slutte å skrive. Make love, not text!
I ytterste konsekvens kan man ende opp som journalist eller, gud forby, forfatter! :cool: |
Sitat:
God helg :p |
Sitat:
|
Sv: Slutt å skrive "karber". Karber er ikke et ord.
Sitat:
Er det noe bedre med sønnen min på fire da som sier: mamma spiser ikke karboundulater (oversatt: karbohydrater.):D |
Slang sett utenfra kan oppfattes tåpelig, jeg er ikke overrasket over at nykommere synes karber høres helt fjernt ut. Sånne interne greier gir mest mening for dem som er en del av det.
På den annen side, skal man virkelig finne interne slanguttrykk å plage seg selv med, så foreslår jeg forum for gravide damer. |
Sitat:
|
Jeg har ikke lest gjennom tråden, og har ikke tid nå, er på vei ut døra- men jeg vedder på at jeg er den eneste som ikke går til verbalt angrep på ts, jeg må innrømme at jeg selv faktisk irriterer meg over at folk skriver "karber" og "carbs". Men så er jeg en person som mister nattesøvnen av orddelingsfeil i en nettavis. :D
|
Sitat:
Jeg har en del skrivefeil hvet jeg. Har lett ordblindhet, men gitter ikke å bruke alt formye til på å finrette, med mindre det er uforståelig. Sikkert da til stor ergrelse for noen. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
:Popcorn:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:stortsmil hehe... |
Sitat:
Var i tvil på den, men syntes det så rart ut med to m`er. Da lærte jeg noe i dag også. Aldri så galt...;) |
Det er vel da fult mulig at karber kan bli et fullverdig ord. Er jo tross alt nye ord som oppstår innimellom, og det er vel En slik bruk av ordet som her som kan føre til at et nytt ord oppstår
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:42. |