![]() |
Sv: Juniskravletråden 30+
Vi hadde sommer i går, jeg er spent på når vi får sommer igjen :)
|
Hahaha, ja sant? Vi hadde også eit snev av sommar i går. Fint solskin, ikkje for kaldt (det blir å trekke det litt for langt å påstå at det var varmt). Vi tok turen opp Atlanterhavsvegen for å sjå på eit par delfinar som har svømt inn på ein liten ferie, og grilla ved sjøkanten. Kom heim med ei fin rødfarge på nasen og i utringinga på kjolen, heh. Vakna i dag tidleg i fem-tida til solstråler som malte husveggane herleg gylne... men det gikk fort over. No er det grått og kaldt :( Usja.
|
Jeg er også spent på når vi får sommer igjen. Ikke så lenge til i følge yr. Jeg tror de fleste av oss trenger sol og sommer etter den vinteren vi har hatt. Trenger det for å møte en ny vinter :)
|
Jeg har fri i et par dager nå, skulle gjerne hatt litt sol ja. Får vel bruke dagen til å vaske å rydde i stedet.
|
Det viser seg plutselig, nå som middagen står i ovnen at jeg har kjøpt ost med karbohydrater i! Synnøve sin revet. Når jeg skulle rydde på plass igjen matvarene jeg brukte så leste jeg litt bakpå, og der står det: 7 kh pr 100 gram. Ironien i det hele er at jeg sa til sambo at jeg ikke ville kjøpe first price sin revet for det var ikke ekte ost. Bah! Trodde ikke frøken Finden drev med slikt tull.
|
Da er jeg innom en liten tur innimellom alt eksamensmaset å sier hei! :D Takk gud det bare er to uker igjen til det blir ferie!
Eller.. Ferie å ferie, jeg har jo faktisk fått min aller første jobb nå helga som var! Kjempeglad! Da slipper jeg alle pengebekjymringene :) Tenkte forresten jeg skulle dele den fargerike frokosten min med dere: http://bloggfiler.no/nadjasin.blogg....7377852966.jpg Mmmm <3 |
Flott farge på frokosten Nupsida :D
|
Flott farge ja! Ingredienser?
|
Må jo ha litt farger innimellom!
Er blåbærsmoothie/milkshaken min! :D Oppskrift her: http://nadjasin.blogg.no/1307377900_...tighet_og.html |
Lekker smoothie-shake :) Brrrr det er så kaldt i dag. Eg frys på beina :( Og så laga eg meg ein altfor stor kaffe-drikk i ettermiddag, av 2 porsjonar espresso, og det veit eg jo innmari godt at eg får vondt i magen av... Men gjer eg det likevel? Ja, tydelegvis...
|
Da er det duket for eksamen for meg.. Huff.. Kryss fingrer og tær da jenter..
|
Lykke til! Det går sikkert strålende! :heia:
|
Da er jeg faktisk nesten ferdig med eksamens oppgaven, allerede nå!!! :D Kjempeglad! De andre i klassen har jo milevis igjen. Så da blir de neste to dagene brukt på lesing på pensum.. ikke like morro :S
|
Sitat:
|
Digger shaken til Nupsida, nyyyyyydelig farge! Er ikke spesielt glad i shake, men tror nok jeg må prøve denne :)
|
I dag kjenner jeg på hele kroppen at jeg forbrenner, o la la... :D
|
usj...i dag trenger jeg bare en liten klem. - har hatt strie, leie unger, inga søvn i natt og holder på å forberede den første bursdagen til minstemann...heeelt tom - for energi og smil. Og gruuuer meg å gå på vekta i morra tidlig, har ikke noe god følelse i det hele tatt - blæh! :(
håper å komme sterkere tilbake i morra....:rolleyes: |
Sitat:
:klem:DEt blir nok bedre i morgen skal du se :) |
Sitat:
|
Sender en :klem: Madamode. Håper der ordner seg:)
|
Sitat:
|
Har vært en flittig maur i dag og vasket ned hele leiligheten for sommeren. Må da ha forbrent litt mens jeg har stått på, tenker jeg. Sambo'n lo av meg, jeg er visstnok ekstremt energisk når jeg vasker opp, det spruter vann alle veier, slik at jeg ender opp med å vaske halve kjøkkenet i samme slengen... Det var jo meningen det da, men kanskje ikke akkurat samtidig som jeg vasket kopper.
|
Sitat:
|
Da har jeg nettop hatt en nydelig middag med kyllingvinger, agurk og tsatziki (aner ikke hvordan det skrives) med en utrolig dessert, rabarbra med med sukrin! Det gir motivasjon til eksamenen imorgen! :D
Forresten, er du en av dem som savner litt sure ting på lavkarbo (eple osv) Så er rabarbra helt nydelig! :D |
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52. |