![]() |
Sv: I love atkins sjokoladebar!
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Vil tro det er ganske individuelt det også.. Får jeg søtsug aå blir det ofte en atkins,men noe mer enn det trenger jeg ikke - da er søtsuget tilfredsstilt. |
Sitat:
(Men så har vel mamma påpekt flere ganger at det nok er en feilkobling et eller annet sted oppi hodet... :rolleyes: :p) |
Sitat:
Vi er alle forskjellige og alle opplever det å følge lavkarbo/ketogen kost helt forskjellig, det finnes ingen fasit. |
er det virkelig 17 KH i en sånn Atkins bar???:eek::eek: ( jeg er i ketose :))
|
Sitat:
I Atkins Advantage Chocolate Chip granola bar som veier 48 gram, er det 17 gram protein og 3 gram kh. I Atkins Day Break Chocolate Chip Crisp som veier 37 gram, er det 12 gram protein og 2,1 gram kh. NB! Disse to barene smaker helt likt :) |
Har hatt null problemer med å holde meg unna søte fristelser siden jeg begynte på lavkarbo. Men hver gang jeg ser en tråd som handler om sjokolade så må jeg bare inn å lese. Og da blir jeg fysen da!
Og i dag gikk jeg faktisk inn på iherb for å se på disse sjokoladen...nam nam :) Skulle ikke vært lov å skrive ordet "sjokolade" her inne! ;) *sikle sikle* |
:eek:Jeg lurer på om noen kan svare meg på dette...jeg har en Atkins Chocolate Decadense bar her og på den står det :pr 60 gr(altså en bar) karbohydrater 17,9g. herav sukkerarter 1g herav sukkeralkoholer/varavpolyoer 15,9 g. HVA BETYR DETTE?? Er det 17,9 gr KH i min bar eller er det 1? Hva er net carbs???:eek::eek::eek:
|
Sitat:
I disse er det 2 gram tellende karber. 1 fra sukker og 1 fra noe stivelse :ja: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Slemminger :( ;) |
manebane: Du må ikke ha sånt tilgjengelig vet du.. Hvis jeg har sjokolade innen 50 meter fra meg, så har jeg plutselig ikke det lenger, hvis du skjønner hva jeg mener ;)
|
Nam, idag fikk jeg en pakke med Atkins caramel nut chew i posten fra iherb, å himmel den var god. De skal jeg ha mer av ja :D Men fikk jo lyst på en til da, de var gode, farlig gode. Litt små dog, synes jeg ;)
Har også smakt Atkins Caramel chocolate peanut nougat, men den var ikke så god som den første, men god den å. Er det sånn at Endulge barene er endel mindre enn Advantage? Mine er det. |
Sitat:
|
Jeg synes at Advantage Chocolate Decadence-barene er ufattelig gode :)
Men, jeg trodde at de var måltidserstattere. Ser nå her i denne tråden at de ikke er det, men kun snop som i tillegg ikke inneholder noe som helst fornuftig næring. Stemmer virkelig dette? Trodde de var laget for å være f.eks. frokost eller mellommåltider jeg. Regnet jo med at de ikke var det sunneste man kunne få i seg pga mange rare og kunstige ingredienser, men likevel. De er jo så gode, og jeg er så ny på dette med lavkarbo og jeg falt litt for denne enkle løsningen :p Jaja, får heller bruke dem som godteri da... |
Jeg handler nesten automatisk sånne Atkinsbarer når jeg er på butikken. Kjøpte en sånn decadence-greie på kinsarvik - den med sånne lyse striper på - og jeg tror jammen ta meg det er den beste sjokoladen ever!? Jeg sprakk og åt opp alle sammen på to dager, var dritvanskelig å holde seg.. Dermed var jeg ute av ketose igjen og, for de er ganske karbfulle..
Men ja, heller disse barene enn noe høykarbogreier. |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:20. |