Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Søker desperat etter svar! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43496)

Perleblomsten 05-05-11 11:13

Sv: Søker desperat etter svar!

GRØSS!!! stakker deg, men bra at du blir fulgt opp skikkelig:)

Maylinn26 05-05-11 11:16

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Photobscura (Innlegg 1098305)
De borret/meislet mine øverste i stykker og trakk ut splintene. Høres brutalt ut, men de satt omtrent vannrett, så det var ingen annen mulighet. Nå hadde jeg jo bedøvelse da, så jeg merker jo ikke annet enn bevegelsene. Det var verre å trekke ut de nederste, føltes som om hele kraniet skulle følge med ...

Å herreminhatt! Det høres jo helt grusomt ut:wacko::_oppgitt::_oy:
Jeg har de nede igjen, men de sitter veldig fint til, så håper jeg slipper å ta de. Jeg trakk ut i alt fire tenner i samband med når jeg fikk tannregulering, så virker som om de har helt greit med plass.

Carisma 05-05-11 20:10

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1098168)
Jeg har betennelse i kjevebeinet! Hadde jeg ikke gjort noe med det hadde jeg gått med det leeeeenge. Det kunne eventuelt også kommet ut en beinsplint fra der tanna satt (GRØSS)!

Akkurat det samme skjedde med sambo (en liten del av tanna satt igjen i beinet og sprengte ut en splint), og gikk med det i tre uker og fikk alvorlig betennelse. men jeg ville ikke fortelle den historien for å ikke skremme alt for mye... :o

Engledans 05-05-11 20:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1094761)
Wow, hvor får man det så rimelig? Tannlegen tar jo minimum 1200 bare man åpner kjeften, og da er ingen behandlinger inkludert! :eek: Betalte nesten 2500 for å trekke visdomstann i januar, det tok 5 min....

Betalte 900 jeg for å trekke den visdomstanna mi.

Engledans 05-05-11 20:44

Bare innom for å høre hvordan det går med deg.

Ellekaramelle 05-05-11 21:09

Voldsomt så forskjllige priser det var på tannlegebehandling da....
Jeg betalte 845 kr for å trekke den siste visdomstannen min. Det er litt over en måned siden. Nå må det sies at den ikke var så vrien å få ut som TS sin var da... stakkars.. Men jeg hadde ising og vondt i godt over en uke etterpå.( Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

Photobscura 05-05-11 21:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle (Innlegg 1098971)
Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

OMG. Det er vel et godt eksempel på når man faktisk burde vurdere å ta fram hammer og meisel! :D

Maylinn26 05-05-11 21:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ellekaramelle (Innlegg 1098971)
Voldsomt så forskjllige priser det var på tannlegebehandling da....
Jeg betalte 845 kr for å trekke den siste visdomstannen min. Det er litt over en måned siden. Nå må det sies at den ikke var så vrien å få ut som TS sin var da... stakkars.. Men jeg hadde ising og vondt i godt over en uke etterpå.( Hadde en sånn kjempevanskelig tann for noen år siden. Trodde jeg skulle DØ i tannlegestolen..Tannlegen tok spenntak på armlenet, og svetten haglet på ham der han dro som en gal.. Og tannlegeassistenten holdt hendene mine.Hun lå nesten over meg til slutt, sikkert i angst for at jeg skulle knalle til tannlegen. Jeg prøvde å sparke etter ham, men heldigvis for ham, hadde jeg et litt langt dongeriskjørt på meg den dagen, så jeg fikk ikke langet skikkelig ut med foten. Haha. Det var en sinnsyk opplevelse.)

Å milde himmel dette hørtes kjent ut gitt! Syns det var en grusom opplevelse.... Å det fyret jo opp under min enorme tannlege skrekk...

Vet du hva, jeg syns også prisene spriker noe enormt! Tror jeg skal holde meg til de jeg er hos nå, de er koselige, rolige, hjelpsomme, å ikke minst er prisen veldig god..

Maylinn26 05-05-11 21:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Carisma (Innlegg 1098909)
Akkurat det samme skjedde med sambo (en liten del av tanna satt igjen i beinet og sprengte ut en splint), og gikk med det i tre uker og fikk alvorlig betennelse. men jeg ville ikke fortelle den historien for å ikke skremme alt for mye... :o

Nei det var vel greit du ikke sa det Carisma, hehe... Så nå sitter jeg her da, med denne tampongen i kjeften, den holder forresten på å falle ut:wacko: Greit jeg skal tilbake i morgen for å bytte tror jeg....

Maylinn26 05-05-11 21:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Engledans (Innlegg 1098951)
Bare innom for å høre hvordan det går med deg.

Det var koselig av deg, tusen takk :)

Catwoman 05-05-11 21:48

Bare lyst til og sende deg en klem jeg Maylinn :klem:
Krya på dig!

Maylinn26 05-05-11 22:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Catwoman (Innlegg 1099026)
Bare lyst til og sende deg en klem jeg Maylinn :klem:
Krya på dig!

Å tusen takk!!! Stor kram tilbake:klem:

Maylinn26 05-05-11 22:10

Å der smalt antibiotika tampongen ut gitt!! (Kjente jeg ble en smule uvel nå ja!):_oy:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:50.