Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Lavkarbo generelt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=12)
-   -   Togtråden! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43295)

grotingeling 26-04-11 21:46

Sv: Togtråden!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av tora trollmor (Innlegg 1090485)
Da kommer toget til Fosen så jeg får være med ;) Første dag på toget for meg :)

Kul - endelig et tog som går til Fosen, da kan jeg jo ta toget hjem til mor :p

tora trollmor 26-04-11 21:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av grotingeling (Innlegg 1090650)
Kul - endelig et tog som går til Fosen, da kan jeg jo ta toget hjem til mor :p

bare ta plass du, ska si i fra når vi er her igjen æ sju ;)

Gerd 26-04-11 21:53

Har gått helt flott i dag :D
Holdt meg unna kaker og frukt på foredraget jeg var på i kveld :heia:
Og har nå gått til angrep på egg og bacon :D

Og vann har jeg vært kjempeflink med!
Og vitaminusene inntatt :D

:heia: alle sammen!!!!!

Lava 26-04-11 22:07

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hjørdis (Innlegg 1090474)
Tut, tuuuuuuuuut, jeg vil være med å kjøre toooooog:ja:

Og Lava blir ikke i den hysjvogna hu vettu, Antoinette, hun kommer inn til oss andre før vi aner:D

:lol: Jeg sitter da ikke i stillevogna!
Jeg sitter bare der og strikker, det er vel andre som også gjør det?
Har klær som skal passe jeg også, selv om jeg gjerne går ned 5 kilo :ja:

Denne dagen har gått helt etter boka!

Antoinette6 26-04-11 22:25

Glimrende, Lava ! Jeg setter meg snart hos deg og kalligraferer, jeg. Og leser litt. Ikke klirr sånn med de strikkepinnene er du snill :lol: Bruk tre ! Siste nye nå, hører jeg.

tora trollmor 26-04-11 22:30

Tenkte å ta med ei bok i morra på turen, "den mystiske samlingsstunden" jobbebok skal du vite, å så må jeg bruke tredemølla for en tur på 60 min må æ ha ;) Satse på tur 4-5 ganger i uka no :)

Modezty 26-04-11 22:38

Godt jeg strikker med mine Harmony wood pinner, da :D Klirrer ikke så mye. Sitter og konsentrerer meg, hodepine og sår hals. I tillegg rooooper rester fra påskegodtet på meg... men jeg skal være standhaftig også i dag, snart forsvinner søtsuget regner jeg med..

Flinke dere er alle sammen :)

Antoinette6 26-04-11 22:42

Hva med rett og slett å kaste de restene ? Det gjør godt !!! Og litt vondt. . . :lol:

grotingeling 26-04-11 22:49

Tror jeg skal booke plass i SPA-vognen i morgen, kommer til å trenge det etter å ha hatt 2 treningsøkter i dag :p
Har ikke panikk altså, bare følte for en tur i marka etter jobb
Så da ble det 2 økter i dag, siden jeg jo trener fast med fysioterapaut på jobb tirsdager (og torsdager)

Ellers så har det gått greit med maten, men har periodevis hatt skikkelig karbo-sug.
Så myyyyye vann (skvalp, skvalp) i dag

Antoinette6 26-04-11 22:54

Så flott, grotingeling ! Vann er bra for kroppen, tror jeg. Gjennomskylling !

Lykke til !

*klargjør spavogn med varme håndklær og lekre massører med tigerskinnlendeklede som står til tjeneste*

Lava 26-04-11 23:00

Tror jeg kommer til å like denne togturen! :ja:

Orkide 26-04-11 23:01

Har greid meg igjennom første dagen helt greit.
Kunne drukket mere vann, men det får jeg bare jobbe videre med.

Gleder meg til morgen dagens rute:)

KimPossible 26-04-11 23:02

Dag 2 er over, og jeg er i ketose!!! JIPPI! Var ikke målet, men hyggelig likevel. :D
Nattinatt, medpassasjerer! Herlig tog dette. ;)

halkatlala 26-04-11 23:06

da har dagen min gått knirkefritt. har vært i svømmekupeen i 3 timer i dag. ble bare 100 meter med svømming, da. men 2 runder med boblebad, 6 min solarium og 20 min badstue og ellers litt henging i varmebassenget var fint. har bursdag i dag og har glatt klart å hoppe over kaffeslaberas med alskens kaker jeg sikkert ikke hadde klart å stå over:D tok meg en cola zero i svømmekupeen, men drakk den ikke opp. nå har jeg vondt i hodet- kan det være ketosen som lurer allerede? håper det for da får jeg sove i hele natt:) (har litt problemer med nattesøvn da jeg ikke er i ketose. legen min merker det godt hvis jeg har spist karbo en periode-da kommer jeg krypende og vil ha sovepiller og smertestillende for vonde ledd)

Karissima 26-04-11 23:49

Har vært en bra start på turen matmessig . I morgen skal jeg sjekke ut zumbakupeen og se om der er liv og røre :D
Nå skal det bli spennende å se om toget gir meg bedre nattesøvn enn jeg har hatt i det siste. Kanskje det er alle karbene som har vært ødeleggende for den også :confused:

streber 27-04-11 00:10

Jeg har stått imot endel fristelser i dag og tisset og tisset-la oss håpe litt vann har forsvunnet!!!Kjekt å se så mange her på toget, dette greier vi. Jeg blir å finne i moderat trimkupeen i morgen:)

Regret 27-04-11 01:52

nei heiheiheihei! nå må ikke toget gå ifra meg her! Vil da være med meg jeg også!
Påsken tok et bitt av meg også, og jeg fikk 600g for mye, og det etter ei allerede dårlig uke med vektoppgang :( MEN jeg sitter i toget nå og jeg skal ned en god del før jeg er framme!

Jeg er så urealistisk at jeg har satt meg målet å gå ned 3kg til 17 mai :rolleyes: yeah, as if! Men jeg sikter dit uansett, og det skal bli gøy å se hvor langt jeg når!

Tickerene mine nullstilte seg i påska, men jeg skal først ned hva jeg nettopp gikk opp før jeg begynner å telle på de igjen...

Chooooo ChooooooooOOO!

Anne 27-04-11 07:04

Gårsdagen gikk greit, uten snopekarber av noe slag enda mulighetene var der...på jobb:cool: Jeg fikk også laget frøknekkiser i går, som jeg kan ha med på jobb også. Namme.

Trimmen i går ble som planlagt; gikk av en trikkeholdeplass tidligere og gikk trappene opp ...nesten da, men tok det igjen til lunsj, da gikk jeg en ny tur helt opp:p

Passe med vann og alle kosttilskudd:ja:

Lykke til i dag og folkens...:klem:

mocc@ 27-04-11 07:10

Første dagen på toget gikk ganske greit..Klarte og holde meg unna smågodet på jobben.. :) Vekta er 300 g lettere fra i går.. :)

Var innom Zumba vogna i går og skal innom der en tur ikveld også, tror jeg tok i litt for hardt på styrketreninga igår så skal stikke innom masasjevogna for å få knadd litt på de stive beina mine.. At det går ann og bli så støl... :)

Må prøve og rocke litt i dag også..

Lykke til..

Antoinette6 27-04-11 08:01

God morgen, godtfolk ! :klem:

Så bra med så kjempemange passasjerer ! Og flere vogner er kommet til, ser jeg. Den moderate trimvogna er ganske stor og har plass til maaaaange ! For ikke å snakke om gå-vogna, dah. Den er innredet som en slags labyrint med mange 'wanna-be bussholdeplasser' som man kan hvile seg ved, - og ta en røyk om man vil. Faktisk. Men det er sånne veldig, veldig gode vifter der, så ingen kommer til å kjenne noooooooe ! :ja:

Hvilke andre vogner kan vi bestille, da ? Bakevogn ? Den tror jeg skal se ut som kjøkkenet til Gerd. Nesten. Og der er det barkrakker også, - så vi kan sitte og se på de som baker. Og vi får servert høye stettglass med vann. Og crushed ice ! Med sitron eller lime.

Og hvem serverer ? De før nevnte muskuløse menn i leopardlendeklede. Eller var det tiger ? Samma det. . .De ha'kke no' under, altså :D

God togtur i dag, mine venner ! :blomster:

Modezty 27-04-11 08:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Antoinette6 (Innlegg 1090756)
Hva med rett og slett å kaste de restene ? Det gjør godt !!! Og litt vondt. . . :lol:

Det tror jeg ikke faller i god jord hos resten av familien, gitt. Men det gikk over i går -og blir nok bedre for hver dag.

Dette tror jeg er den kuleste togturen jeg har vært på. I dag må jeg nok finne stillevogna på grunn av hodepine, men det kan være greit med litt avslapning også

Anne 27-04-11 08:33

Dette begynner å utvikle seg til DEN togturen:D Skal se jeg ikke vil gå av på Malta....:cool:

Bøtt 27-04-11 08:36

Ja andre dag på toget for meg etter påske vil si jeg stortrives:D

Var på vekten i dag opp ca3,3 kg...putt putt...det ordner jeg glatt:)

Så godt å være i gang igjen:)

Stå på folkens:heia:

KimPossible 27-04-11 08:52

Gooood morgen, alle! :)
Trett men ellers bra i dag.
Veide meg da jeg sto opp, fordi jeg hadde mistanke om at masse vannvekt hadde forsvunnet iløpet av gårdagen... (mye rensel på do, for å si det sånn...:p) Og joda, fra i går morges og til i dag har vekta vært snill, og viser 1,7 kg ned!!! :eek::D Og magen er 3 ganger mindre alt.
I :hearts: lavkarbo og ketolyse.

Ha en fantastisk dag!

halkatlala 27-04-11 09:11

JAAAA:stortsmil jeg har sovet i hele natt og våkna blid og fornøyd uten stiv nakke:D fy fillern for noen gode senger denne sovekupeen har:sove:

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:45.