![]() |
Sv: Birkebeinerløpet 2011
Jeg skal løpe KK- Mila. Du og du, som jeg gruer meg. Har en venninne som forsøker å lure meg til å melde meg på "trippelen" neste år. Kjenner det sitter langt inne akkurat nå....
|
Jeg gjennomførte på 2.23 og er veldig fornøyd!
Løypa var på 23 km i år pga regnet, så den var litt lenger enn vanlig, men det gikk så greit at jeg bare gleder meg til nesteår! :D Hadde gnagsår på begge føttene fra før start - så jeg er kjempefornøyd med tiden og gjennomført :D |
Sitat:
Og gratulerer med vel gjennomført Mintu!!! Synes det er helt utrolig at noen orker å løpe 23km i regn og søle. |
Jeg greide deg jeg også! =) 2:15 blank, og merket ble oppnådd! Har man lov til å være stolt av seg selv da? ;)
|
Så flott :D Flink du er :)
|
Sitat:
Gratulerer kjempemasse! Håper jeg klarer merket til nesteår. I år var jeg i det heletatt storfornøyd med å ha gjennomført siden jeg hadde store gnagsår fra før start :D :D Hvordan gjør du det med karbo i forkant og underveis, øker du eller spiser du vanlig/ mer fett? |
Sitat:
Jeg spiste som vanlig, men bare i større mengder. Ble halvannen porsjon middag dagen før, 1 skive lavkarbobrød med makrell i tomat (med så lite av sausen som mulig), eggerøre og spekemat før løpet. På siste matstasjonen var jeg så tørst at jeg løp rett til første koppen jeg fant, uheldigvis var det saft, men jeg helte innpå. Ellers drakk jeg bare vann, og det fungerte kjempefint. |
Sitat:
Du har all grunn til å være stolt av deg selv :D |
Gratulerer med gjennomført folkens! Jeg er med neste år, hvis jeg tørr da :p
|
Noen av dere som løp ketogent? Eller hvor lå dere de siste dagene før løpet?
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:04. |