![]() |
Sv: Klagetråd #1
Full sympati TigerTove!!!
Hvis de ville ha det ekle gamle rælet sitt kunde de hentet det for lengst! Jeg skjønner ikke hvorfor noen tror at maten holder for evig når den ligger i fryseren, jeg ahr blitt dårlig mere enn en gång av å få servert mat som ligget for lenge i frysern. Jeg vil klage på at minstemor er syk og KLENGETE! Det er ikke noe problem at hun er syk egentlig men det er slitsomt att hun sitter fast på hoften min som en 40 grader varm, 10 kg tung igle! :P (Huff, nå fikk jeg dårlig samvittighet...) |
Jeg er dritsur, skuffet og lei meg over at jeg ikke får noen lærlingplass når jeg nå fullfører skolegangen min.
Bare fordi hovedinntaket på lærlinger var i fjor, er det så få plasser at godt over halvparten av oss som vil bli lærlinger kan se langt etter å få noen plass. Føler at de årene jeg har gått på skole nå er bortkasta, skulle blitt noe helt annet i stedet. Vil legge meg ned å råtne bort. |
Du kan få mine hvis du vil. De erklærte meg død og uønsket i familien i 1995, så de har sikkert lyst på ei ny svigerdatter:rolleyes:
|
TigerTove: full sympati!! Hadde de tatt dritten sin da de flytta ville
det ikke vert et problem!!! Min klage; mensn, mensn, mensn :((((( SUR.NO!!! Må gnu magen å korsryggen inn med tigerbalsam når jeg legger meg, så nå stinker det på soverommet å det er ingen vits å skifte på sengen før drittn er over... smertestillende fungerer ikke så midt i all elendigheten er iværtfall tigerbalsam kjekt å ha! :) |
Takk Edla og LibraGirl! :klem:
Sitat:
I dag har jeg forøvrig ingenting å klage over, har fått ting litt på avstand og ser at der er DE som har problemer, ikke jeg ;) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17. |