Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Cavaliersjokolade i påskeegget? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=42485)

Maylinn26 30-03-11 18:07

Sv: Cavaliersjokolade i påskeegget?

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Hamster59 (Innlegg 1070607)
Det var ikke så bra å lese dette, gikk rett i skapet og fant ei rute 86% sjokolade. Nå er jeg ikke så redd for litt karber, er ikke på ketolyse, men det skal liksom ikke være hverdagskost. Kanskje har det sammenheng med at jeg drakk kaffe, og den kaffen er ganske sterk på smak, så da smaker det bare perfekt med en sjokoladebit til.

Jeg har syndet litt i dag jeg også, ble litt iskald pepsi max på meg;) Inni mellom er det så godt med noe annet enn vann og farris som jeg vanligvis drikker:)
Forresten! Beklager!:p

Maylinn26 30-03-11 18:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1070614)
Prøvde å spørre på live chaten, men duden der visste ikke. Fikk en mailadresse jeg kunne prøve.

Virkelig godt at det finnes slike mennesker som tar saken i egne hender! Takk!

Kitsu 30-03-11 18:12

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1070618)
Virkelig godt at det finnes slike mennesker som tar saken i egne hender! Takk!

Hehe - jeg er bare altfor nysgjerrig. Venter fortsatt på svar fra GoGreen om hvorfor de har en innholdsfortegnelse på boksene sine og en helt annen på nettsiden for sesamfrøene. :p

Maylinn26 30-03-11 18:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1070623)
Hehe - jeg er bare altfor nysgjerrig. Venter fortsatt på svar fra GoGreen om hvorfor de har en innholdsfortegnelse på boksene sine og en helt annen på nettsiden for sesamfrøene. :p

Det er jo veldig rart.. Det er sånn som med linfrø... Mølleren sine, samt de du kjøper på helsekosten har 0 karber, mens de jeg så på fra et annet merke hadde 18 karber!! Hvordan er det mulig?

Kitsu 30-03-11 18:17

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1070624)
Det er jo veldig rart.. Det er sånn som med linfrø... Mølleren sine, samt de du kjøper på helsekosten har 0 karber, mens de jeg så på fra et annet merke hadde 18 karber!! Hvordan er det mulig?

Det har vel mer med det faktum at linfrø er rare å gjøre. :p Men når et merke ikke klarer bli enig med seg selv, da begynner jeg å lure.

Maylinn26 30-03-11 18:23

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1070625)
Det har vel mer med det faktum at linfrø er rare å gjøre. :p Men når et merke ikke klarer bli enig med deg selv, da begynner jeg å lure.

Hehe, rare linfrø:p Ja at et merke alene ikke klarer å bli enig er VELDIG merkelig!

sigboh 30-03-11 18:28

Måå bare tipse om at hvis du skal til sverige i nærmeste fremtid så har de en KJEMPEgod stor boks med sukkerfrie trøfler! Litt dyre, men helt himmelske :p Kjøpte mine på Maxi Mat :)

Maylinn26 30-03-11 18:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 1070628)
Måå bare tipse om at hvis du skal til sverige i nærmeste fremtid så har de en KJEMPEgod stor boks med sukkerfrie trøfler! Litt dyre, men helt himmelske :p Kjøpte mine på Maxi Mat :)

Å herlig! Jeg skal til Sverige før påske! Tusen takk for tipset!

sigboh 30-03-11 18:35

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1070635)
Å herlig! Jeg skal til Sverige før påske! Tusen takk for tipset!

Bare hyggelig! Tror de er favorittgodteriet mitt! Tilogmed når jeg ikke spiser lavkarbo!

Maylinn26 30-03-11 22:50

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av sigboh (Innlegg 1070640)
Bare hyggelig! Tror de er favorittgodteriet mitt! Tilogmed når jeg ikke spiser lavkarbo!

Er det ikke deilig å finne slikt som man elsker, samme hvilken diett man går på:) Er det jeg prøver å finne nå... Slik at jeg og gubben kan ha noen alternativer når alle andre spiser godis eller kaker...

surflover 31-03-11 11:26

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1070573)
Jeg skulle inn å bestille atkins barer, for de koster jo 35 norske kroner for 5 stykker! Gubben jobber natta, å han liker å ha med seg en sånn på jobb, det blir dyrt i lengden... Uansett hvilken bar jeg trykte på så fikk jeg bare out of stock.. Så synd :(

Nå har de fått inn igjen Carbrite Cookie Dough! Løp og kjøp!
Kun 1 net carb pr bar + 20 gr proteiner i!
Har kjøpt to pakker nå :)

Victory 31-03-11 11:40

Min beste Cavalier sjokolade er den med karamell, den finnes i en pakke med tre separate biter og karamellfyl inni - som Center. :D Fantastisk!

Ellers er vel mitt beste lavkarbo godteri "Smashen": Smelte sjokolade og blande inn hakket baconsvor. Helt nydelig!

lillemeg88 31-03-11 14:14

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Victory (Innlegg 1071338)
Ellers er vel mitt beste lavkarbo godteri "Smashen": Smelte sjokolade og blande inn hakket baconsvor. Helt nydelig!

det hørtes godt ut! takk for tips :D

Maylinn26 31-03-11 15:20

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Victory (Innlegg 1071338)
Min beste Cavalier sjokolade er den med karamell, den finnes i en pakke med tre separate biter og karamellfyl inni - som Center. :D Fantastisk!

Vet du hva:( Hadde det ikke vært for at jeg ikke er noe glad i baconsvor ville dette vært et supert alternativ! Cavaliere sjokoladen der i mot, er knallgod!

Maylinn26 31-03-11 15:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av surflover (Innlegg 1071327)

Hvordan skriver jeg inn den rabatt koden? Skjønte ikke det i det hele tatt jeg :S

surflover 31-03-11 15:53

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1071562)
Hvordan skriver jeg inn den rabatt koden? Skjønte ikke det i det hele tatt jeg :S

Så hyggelig at du vil bruke koden min :)
Jeg er ikke helt sikker på hvor du skal skrive den inn:confused: Jeg hadde ingen kode første gang jeg handlet der, så jeg har ikke gjort det selv.

MEN jeg tror det skal holde at du går igjennom Cookie Dough linken min, og handler derfra ;)

Lina :)

Maylinn26 31-03-11 15:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av surflover (Innlegg 1071589)
Så hyggelig at du vil bruke koden min :)
Jeg er ikke helt sikker på hvor du skal skrive den inn:confused: Jeg hadde ingen kode første gang jeg handlet der, så jeg har ikke gjort det selv.

MEN jeg tror det skal holde at du går igjennom Cookie Dough linken min, og handler derfra ;)

Lina :)

Ok :) Skulle ønske jeg visste hvor jeg får skrevet den inn hen, for det er så mye annet jeg har lyst til å bestille :)

j88 31-03-11 16:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Maylinn26 (Innlegg 1071598)
Ok :) Skulle ønske jeg visste hvor jeg får skrevet den inn hen, for det er så mye annet jeg har lyst til å bestille :)

Om jeg ikke husker helt feil, så kom det opp hvor du skulle skrive den inn når du skal bestille, der du skriver inn adresse og sånt tror jeg. lenge siden jeg har gjort det, men tror det kom tydelig fram hvor du skulle skrive den.

Kitsu 31-03-11 16:46

Jepp, husker at det var ganske tydelig hvor den koden skulle inn. Skjer under avslutning av kjøpet tror jeg.

Maylinn26 31-03-11 16:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1071637)
Jepp, husker at det var ganske tydelig hvor den koden skulle inn. Skjer under avslutning av kjøpet tror jeg.

Jeg så ikke et eneste område hvor jeg kunne skrive inn noe men... Så rart....

Kitsu 31-03-11 16:56

Har du handlet der før? Du får kun bruke den en gang.

Maylinn26 31-03-11 16:59

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1071642)
Har du handlet der før? Du får kun bruke den en gang.

Så uansett hvilken kode du bruker (altså andres kode, de som ligger som signatur) Så får du rabatt kun en gang?

Kitsu 31-03-11 17:05

Yup.

Maylinn26 31-03-11 17:08

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitsu (Innlegg 1071651)
Yup.

Ok :) Da gidder jeg ikke å lete lengre :p

Grolla 31-03-11 17:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av surflover (Innlegg 1071327)

Satt bare å leste her og klikket meg inn med en gang og bestilte :) Håper vi liker dem:D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:01.