![]() |
Sv: Noen x-pepsoholikere her?
I helgen drakk jeg pepsi max for første gang på 3-4 uker. Fikk hella i meg en halvannenliter i løpet av lørdag og søndag. Synes det var godt, jeg:ja: Men trenger ikke noe mer i nærmeste fremtid.
|
Ugh hadde kjempesprekk!! Men nå er siste dråpe ute av hus, blir nok noe på jobb iløpet av helgen, men i mindre mengder. Tror jeg skal la være å kjøpe med hjem hvertfall, bare litt på jobb av og til, trappe ned?
Anyway GODT jobba alle sammen!! Dette skal vi klare:D |
ja dette må vi klare!
helt frem til helga, sukk.. greide meg ei uke også kjøpte jeg i dag. MEN det burde jo gå bra hvis jeg greier å kutte igjen på mandag! INGEN pepsi i ukedagene med andre ord! svaksvaksvaaaaaak.. også er det jo snart påske jo! |
Jeg har sprukket litt, har ikke drukket pepsi max men vanlig brus noen dager. Nå er jeg tilbake på den smale sti.
|
stå på!:)
jeg drakk pepsi i helga og SKAL holde meg unna hele uka! skal tillate meg mere i påska da:D |
Skremmende hvor mange av oss som er avhengig av Pepsi Max og hvor mange mennesker i min vektklasse som går rundt med en i hånden...
|
Jeg var drakk fryktelig mye pepsi max for noen år siden. Gikk så over til kun å drikke lightbrus i helger og da styrte jeg unna max og drakk heller cola light.
Nå drikker jeg lightbrus kun i helger og da er blir det gjerne pepsi max jeg drikker. Synes nok den er best, tror det er pga den er så søt. Har ikke noe problem med kun å drikke det på helg da, går fint uten på hverdager :) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:33. |