![]() |
Sv: Røykeslutt!
Her er den tråden jeg startet da jeg sluttet å røyke.. Kanskje du finner noe motivasjon der.. Det er mange av oss som har sluttet ;)
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=35485 |
YEES! dag 10 som ikkerøyker:) Humøret er på topp! livet er godt å leve!:D
|
Sitat:
|
Du er superflink! http://smileys.smileycentral.com/cat/23/23_28_100.gif
|
Sitat:
|
14 dager uten røyk i dag!! det går så det suser!:stortsmil
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hurra!!! Det blir bare bedre og bedre :D
:blomster::blomster::heia::heia::heia: |
Sitat:
|
Yesss!!! Røykfri i 30 dager:D Er stolt, men kunne unnvært de ekstra kiloene!! det til tross for at jeg spiser det samme som før:confused: Men skitt au, jeg er en ikkerøyker iallefall:D Det går seg vel til etterhvert:roert:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Vet jo hvor hardt det til tider kan være. Er bare 15 måneder siden jeg tok min siste røyk etter 27år!:o Jeg la på meg en del og diabetesen min har fått klikk og blodsukkeret gjør som det vil!:eek: Likevel sier legene og dia- sykepleieren min at det aller viktigste er at jeg har stumpet røyken!!!:ja: Så stå på! Det kan holde hardt, men dette klarer du!:heia: |
Sitat:
|
Jeg vil også heie! :heia: :heia:
Og du er bare så smart som har et litt avslappet forhold til vekt akkurat nå, for du har helt rett - det går seg til igjen! :ja: Jeg ødela skikkelig for meg selv etter røykeslutten min. Visste på forhånd at forbrenningen kunne bli litt nedsatt i en kort periode, men likevel klarte jeg å bli helt satt ut av at jeg gikk opp et par kilo selv om jeg spiste sunt. "Ingenting hjelper - jeg kan like godt hive innpå alt godteriet jeg har lyst på", programmerte jeg hjernen min til å tro, og det resulterte i 20 kilo opp istedenfor to... :rolleyes: Men så dum er jo ikke du! :heia: Og bare for å ha nevnt det: Jeg er uansett sjeleglad for å være kvitt røyken! :D |
Er det så få som røyker herinne?
|
YESSS!! 40 dager røykfri i dag og vekta er på tur nedover:stortsmil
|
Grattis med røykeslutt :)
Jeg slutter for leeenge siden og det var tøft, men jammen er jeg glad for at jeg klarte det :rolleyes: |
:heia::heia::heia: for røykeslutt og
:heia::heia::heia: for at vekta går ned :D |
Sitat:
Gratulerer med 40 dager :heia: Dette klarer du. .......Jeg slutta å røyke for ca 6 år siden. Gikk veldig greit, for motivasjonen var på topp. La på meg en del kilo, men bestemte meg for at det skulle jeg ta meg av siden. Har gått en del opp og ned siden da, men nå skal dem bort for godt ;) Heier på deg :klem: |
Tusen takk for gratulasjoner og heiarop:) Blir gla jeg :klem:
|
Du er flink!
Jeg sluttet ved hjelp av Champix, noe som gikk overraskende bra. Men dumme meg trodde jeg hadde kontrollen, så jeg gadd ikke hente ut fler på den resepten. Og sakte men sikkert skled jeg tilbake til gamle vaner... en røyk nå og da ble til en røyk morgen, en efta, en kveld osv...og plutselig var antallet økt betraktelig. Alt handler om vilhjestyrke! Etter denne Champix-episoden har jeg ikke prøvd på nytt, men VET at jeg klarer det hvis jeg vil. For tablettene gjorde det enkelt faktisk. Synes du er superflink som gjør det på egenhånd! |
Heisann!
Stå på! Dette klarer du! Jeg har nå vært uten røyk i 17 dager! Brukte plaster 3 første dagene, men trengte det ikke mer. Jeg har vært skikkelig røyksjuk kanskje 4-5 ganger disse dagene, og det er overraskende lite. Jeg tror det handler om å væåre motivert! Og å kunne minne seg selv på hvor godt det faktisk er å være røykfri! Det er faktisk helt topp!!!! Pusten er bedre, slipper den stygge lukta av klær, hår osv... Man slipper det evige "jaget" etter å komme seg ut for en blås... Jeg har ikke gått opp noe på disse dagene. Jeg spiser lavkarbo-kost, som jeg har gjort de siste 2 mnd (er i ketose). Jeg har ikke gått ned noe særlig heller da... men så lenge jeg ikke går opp, så er jeg kjempefornøyd med det nå i begynnelsen. Forbrenningen går jo tross alt ned med 30 % når man slutter å røyke... Men jeg er overbevist om at så lenge man ikke erstatter røyken med å putte i seg alt mulig av usunnheter, så går man ikke opp i vekt etter røykekutt! :) Håper det går bra, og at du virkelig nyyyyter din røykfrie tilværelse!! :)))) |
Sitat:
Gratulerer! Selv har jeg nå vært røkfri i 2342 dager, og det går nå lenge mellom hver gang jeg tenker på sigaretter... Jeg røkte i 25 år, og de siste årene med sigaretter var jeg sjelden under 60 om dagen. Det som hjalp meg mye med motivasjonen den første tiden etter at jeg sluttet, var å tenke på at dagene med forferdelig abstinens og ubehag ville være helt bortkastet hvis jeg begynte igjen. Stå på! - |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48. |