![]() |
Sv: Handling i Sverige - tips
Veit ikke om det er nevnt, men man får 2 kg kyllingfilet til 130,- på Kiwi. Og den er like god som Prior sin.
|
jeg skal til sverige neste uke
:D |
Skal kjøre til sverige i neste uke. Hamstre litt B-vitaminer og slikt. Tips til andre kosttilskudd som er bra i Sverige og billigere enn i Norge?
Jeg bor jo langt her oppe i gokk, hvor det tar 4 timer å komme seg til grensen, så det er ikke bare en svipptur som det er for dere der nede :p Ikke er det spesielt billig i Sverige heller lengre til at det lønner seg å kjøre bare for å handle, så det blir jo mest for turens del og svenske produkter vi ikke har i Norge. |
…oppdaget at Fiberhusk er mye billigere i Sverige, her hjemme har jeg betalt 49 NOK for100 gram i Sverige fikk jeg tak i en 300 grams pose for 49 SEK.
Jeg har nemlig fått smaken på Linfrø og fiberhusk kjeks, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=26154&highlight=fiberhusk Har ikke fått de til å bli kjeks ennå, men funnet ut at de er kjekke å lesse masse pålegg på. I tillegg så kjøper jeg ofte med sukkerfri Jell-o gele på Maxi mat. |
Prøver å ta oppigjen denne tråden jeg da jeg skal til sverige i morra..
Kan man spise lindt på ketolyse??? Å er det noe man absolutt burde kjøpe med seg hjem? Som man finner billigere i sverige og kanskje ikke finner i heletatt i norge? :D |
Ville nok heller tatt en titt i denne tråden!
Litt nyere dato kan du si!;) I utgangspunktet kan man ikke spise sjokolade på ketolyse. Annet enn sukkerfri, da, som kan gi magesmerter og veldig behov for hyppige turer til rommet med hjerte på døren.:eek: Det er da sunnere og bedre og i stede for bare spise noen få ruter mørkmørk sjokolade om man vil ha noe annet enn fett og proteiner!:spisesnak |
Har du noen bra anbefalinger på god sukkerfri sjokolade som man kan kjøpe i sverige da?? Å takk for link :D den var litt nyere ja :P
|
Kjøper ikke sukkerfri sjokolade i Sverige egentlig. Holder med den jeg finner på Rema!:)
Blir så utrolig dårlig i magen, så det er sjelden jeg kjøper noe i det hele tatt. Foretrekker noen få biter mørk sjokolade!:) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:16. |