![]() |
Sv: Er så utrolig glad og lettet!
Sitat:
|
Sitat:
|
[quote=Cherry;978413]
Sitat:
Jaja jeg får ikke ta sorgene på forskudd men :| Såfall kan jo alt opereres, hihi.. |
[quote=senorita;978640]
Sitat:
|
haha jeg har alltid vært nervøs mtp operasjoner, men sitter jeg der med hengehud overalt, ja da er det ingen utvei hehe :P
Ja det kan bli realiteten her også, siden den er "fyldig" nå.. hjelpes.. :P |
Hei Christine :)
gratulerer med innvilget operasjon!! er kjempeglad på din vegne. :klem: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg kan jo vise før- og etterbilder for de som vil se. Nå er etter-bildet tatt bare få dager etter operasjonen da, så arret er jo MYE mer tydelig der enn det er i dag, over 1 år etter. Men dere kan i hvert fall se hvor mye flatere magen er blitt og sånn er den jo i dag også, med et finere arr. :)
Før operasjonen, med 2 kg ekstra hud på magen Bilde fra siden 3-4 dager etter operasjonen, med dren, plastere, body og hele pakken |
Sitat:
|
Nå da? Jeg brukte Fotoknudsen først men gikk over til Photobucket. Vet ikke hvorfor Fotoknudsen ikke gikk.
|
Nå funka det ja :)
Magen din ser flott ut etter operasjonen! Det er virkelig hvert et arr å få en så flott mage! Misunnelig på den magen kjenner jeg, men min mage blir sikkert bra den og :) |
Selvsagt blir det superbra, du skal jo også til samme sted som jeg ble operert. :D Ikke samme kirurg da, men de er nok flinke alle sammen. Blir spennende, dette her!
|
Kjempe bra.Gratulerer:)
|
wow det var en flott mage og midje ja.. og hjelp mye løshud.. må ha vært herlig å bli kvitt det ja:)
jeg har sånn skrekken for å sy og sår og sånt jeg.. gjorde ikke det veldig vondt etterpå? |
Jo, det gjorde ekstremt vondt, men ikke i arrene utenpå. Jeg ble sydd i musklene helt ovenfra og ned, pga. at de hadde "kollapset", sikkert pga. den tidligere overvekten og to svangerskap osv. Det er visst ganske vanlig, men de fleste oppdager det aldri siden de jo ikke blir åpnet og operert på. Kirurgen så det og fikset det heldigvis, men gaaaah så vondt det var! Jeg kunne jo ikke stå oppreist pga. at det var sydd stramt (det skal det være), så jeg gikk krokbøyd i flere uker og hadde svinvondt i ryggen. Kunne heller ikke sove på siden eller magen, så jeg måtte ligge rett flatt på ryggen med beina oppå en haug med puter så jeg ikke strammet magen. Lo jeg eller nøs/hostet begynte jeg nesten å grine av smerter, da føltes det som om noen tok et par store kjøkkenkniver og stakk rett inn i magen og vred rundt. Jeg var også mye kvalm pga. morfin-tablettene.
Jeg kunne ikke gå på do selv de første dagene, måtte ha hjelp til det. Pinlig, men sånn ble det bare. Og det hang tre dren nedover meg, med blodposer osv, det var jammen ikke enkelt å gå på do eller sove med de drenene. Men etter en uke var heldigvis alle ute, føltes som en enorm lettelse. Vektoperasjonen var en blåbærtur i forhold, fysisk. Psykisk var jo den mye verre. Jeg håper ikke jeg skremmer noen her nå, jeg ville gjort det om igjen uten å nøle, det er SÅ verdt det! Det er bare greit å være forberedt, for alle sa til meg "neeeida, det er ikke vondt i det hele tatt, og du kommer deg såå fort" osv, men dette var da folk som hadde tatt vanlig bukplastikk og ikke sydd i musklene, og da er det helt annerledes. Jeg er utrolig fornøyd og ville som sagt gjort det igjen uten å mukke! |
Sitat:
|
Men du skal ikke skjæres oppover, det var der det gjorde vondt. Nederst i magen var det ikke så ille, det var ca. fra navlen og opp det var grusomt vondt. Inni. Så du slipper jo unna den biten uansett.
Eller ...? Hvordan blir det egentlig med sying av muskler når man ikke skjæres opp slik jeg ble? Når man kun tar den nederste delen? De kommer jo ikke til oppover da? Og så leser jeg at du skal ta puppene i samme slengen, da blir det nok litt verre ja. Men du overlever, og som sagt så er det SÅÅÅ verdt det. :D |
Sitat:
|
Sitat:
Denne siden viser godt hvordan det gjøres: http://www.plastikkirurgi.nu/operasj...p-mageplastikk Magen min blir rett og slett skrelt :p |
Det høres helt sinnssykt ut, egentlig, ehhehe. Fy fader, alt vi lar oss selv gå gjennom. :p
|
Lurer på om jeg kan gå NÅ til legen og få han til å søke på det? Så jeg slipper å vente så forferdelig lenge og kan få en kirurgs uttalelse på hva som er løst og hva som er fett her...?:p
|
Sitat:
|
Forrsten, det lønner seg å gå inn på frittsykehusvalg.no for å se hvor lang ventetid det er der du bor
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31. |