![]() |
Sv: Nye TV-serier 2010
Andre "gamle" TV-serier som fortsatt sendes som jeg synes er verdt å se:
|
Sitat:
Sitat:
Jeg må bare innrømme, at bortsett fra noen hederlige unntak, som Seinfeldt f.eks, så er jeg allergisk mot komiserier med studiolatter ... :o. Og er det noe som får meg til å klø så er det absolutt forutsigbarhet. Begynte så vidt å se Modern Family (?!), og åååå miiiiin guuuud! Den kunne ha vært bra, men de går jo i ALLE fellene! Bare klisje på klisje hele veien. Synd, jeg er gammelt Bundy-fan, og hadde litt forvntninger på grunn av Ed O'Neil. Arrested Dervelopment, derimot. Fullstendig galskap og uforutsigbarhet. I love it :D |
Og så skulle jeg ønske jeg kunne se Being Human, men etter jeg så piloten så klarte jeg ikke. For der spiller nemlig Guy Flanagan, noe av det deiligste som har satt sine føtter på engelsk jord rollen som vampyr, og da jeg så at de hadde bytta han ut med en sånn døll Italian Stallion-karakter så ble jeg så skuffa at jeg ikke klarte å se mer. Buhuuuu!
|
Bra tråd. Fikk mange tips som må sjekkes ut
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg tror uansett du hadde digget ham om du så serien, for den er fantastisk, og han spiller enormt bra. Humoren er også helt vanvittig! Dette klippet er fra en av mine favorittscener: http://www.youtube.com/watch?v=5cVDjblVEdg |
Og Fringe er en av mine favorittserier, jeg eeelsker den! Har første episode i sesong 3 på vent, har ikke fått sett den enda.
|
Har dere forresten sett Dead like me? Den er hysterisk. Trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=GM3BTBuevmw |
Sitat:
|
Jeg elsker House, Greys, Frustrerte fruer(jada vet det ikke sendes nå:p), Big Bang Theory-sheldon er en fantastisk karakter:D, Medium, Private Pracis, cougar town(vet disse heller ikke går nå)Dexter. Elsker også Charmed, Buffy og Scrubs, som jeg har hele seriene av, på dvd. OG elsker dokumentarer-ikke "hvordan bygge en lastebil" dokumentarer, men program som handler om livet og ulike menneskers takling av det.:)I kveld så jeg en dokumentarserie jeg har sett flere episoder av, om alkoholikere og menneskene rundt dem.
|
Sitat:
Men nå er det premieren av Dexter :hyper: |
Sitat:
|
Sitat:
Tagline: We don't want to scare you. We want to terrify you. Oooh! Sånt liker vi. :snill: Får sjekke den etter at jeg har sjekket høstens nye TV-serier. |
Sitat:
Sitat:
|
Hengslete menn liker jeg ikke, men jeg falt heller egentlig ikke for denne Mitchell da jeg begynte å se serien først, men utover i serien ble han bare helt smaskens, det er noe "med" ham i serien som gjør ham uimotståelig. Og han er jo ikke kroppsbygger, akkurat. Snarere helt vanlig i kroppsformen, hehe.
Uansett er serien SÅ verdt å se, og ikke droppe bare pga. et mannfolk, Photo. *pekefinger* Gleder meg som en unge til sesong 3!! |
Sitat:
Neida, jeg skal gi den et nytt forsøk, men nå hamstrer jeg serier som bare det, for det kan hende jeg blir uten nett en måneds tid, og om jeg klarer å hoocke meg på et tilfeldig et her, så er ikke nedlastning det første jeg vil bruke det på ... Første episode av sesong to av Bored to Death kom i går forresten, juhuuu! |
Sitat:
|
Nei fysh. Eric Northman, derimot. :love:
|
Spike!? :p Han er så mager, stakkar.... hehe.
|
Mmmmmmager! :D Spike må jo oppleves!
Eric Northman eller Alexander Skarsgård (intet mindre enn sønnen til Stellan Skarsgård!) er dødsfin, rent bortsett fra alle de musklene da :p. Haha. Og så klipte han seg kort. Buuuu! |
Sitat:
|
Har jo heilt gløymt å nevne KLOVN!!! Liker den danske serien sjølv om det kan væra ganske smertefullt å sjå den enkelte gonger... Kjenner eg rødmer av skam eller blir utrolig flau på Franks vegne nokon gonger :rodme:
|
Klovn klarer jeg bare ikke å se. Jeg får skikkelig vondt i magen av alle de flaue tingene Frank gjør. Hehe. :lol: Jeg får mark av de danskene! hehe.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:50. |