![]() |
Sv: Pizzamuffins
Dumt av meg og ikke lese HELE tråden før jeg begynte.. men samtidig er det en "lang og tungvinn" måte å finne ut hva man skal ha til middag, så kjære Lisbeth: kan du endre det aller første innlegget ditt og skrive at
SOYAPROTEIN IKKE er å anbefale... :confused: Totalt mislykket middag i dag, for jeg brukte det og det var helt sånn gummistrikkekkel konsistens.. ble salaten med skinkebiter og ost for min del! Får få tak i Ketolyse Bakemix jeg og nå skjønner jeg! :) |
Sitat:
Nå har jeg ivertfall forandra litt på teksten i oppskriften: Sitat:
|
Ser at flere her har hatt problemer med at muffinsen har satt seg fast i formen. Jeg har aldri hatt det problemet..inntil i går.. Var tom for de formene jeg vanligvis bruker (Euroshopper sine, kjøpt på Rimi), så jeg brukte Landlord sine, og muffinsene satt bom fast.:(
Euroshopper sine er mye glattere enn de fleste andre, har ikke sånn "trekkspill" på sidene. Får man ikke tak i glatte former kan det være lurt å smøre dem med litt olje før man fyller dem. :) Jeg skal forandre litt på første innlegg ;) |
Noen som kan fortelle om det helt sikkert fungerte å smøre de landlordformene? Jeg har kun landlordformer og har en kjøttdeig som må brukes og har lyst til å lage disse muffinsene.. Jeg kan sikkert smøre muffinspannen, men jeg er redd for å ende opp med muffins som sitter fast igjen.. Jeg pleier vanligvis å ha slike former som er glatte, men sist kjøpte jeg på rema fordi jeg kom på at jeg manglet der og da..
|
Jeg syntes at bunnen smakte ingenting og svampete.. Hvordan var konsistensen da dere prøvde på denne oppskriften?
|
Sitat:
|
Høres nydelig ut, men har ikke bakemix, kan ejg bytte det ut med kruskakli?
|
Ja, det endte med at jeg bare spiste fyllet :p
Men samboeren syntes de smakte greit, og spiste de opp.. |
Lagde disse til middag i dag. Hvis jeg lager dem igjen, blir det definitivt i silikonform! Bunnen smakte ikke så mye, men jeg synes heller ikke den var svampeaktig, så jeg lager dem sikkert igjen :)
|
Et lite tips: Ikke spis dere helt mette på disse. Det gjorde nemlig jeg, og mettheten gir seg aldri. Det er som om de ligger der og sveller og sveller i magen :p
|
Om man lager disse i store former, og har i godt med fyll, er en gjerne nok.
|
Sitat:
|
Disse lagde jeg idag. Like godt som alltid. Lagde 3 dobbel posjon, dette blir lunsj mat fremover. ANBEFALES!
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:39. |