![]() |
Sv: Karbo-block?
Da tror jeg dere stopper deres "interne diskusjon" her og nå :ja:
Hilsen Gerd Moderator. |
Kan vel være greit å ta en i blant når man skal spise en potet med de hjemmelagede kjøttkakene sine, bare for at man ikke sklir ut av ketose de dagene man skal kose seg litt ekstra. :) Det er ikke bare raffinert sukker og dårlige varer som har karber i seg.. Men jeg ville ikke gjort det til en permanent løsning.
Jeg har karboblokkere hjemme, og de sies å blokkere x antall prosent av karbene fra måltidet, og alle monner drar de dagene det blir litt ekstra. Er vanskelig å få i seg variert kost uten å nærme seg 15-grensen drastisk, da er det skummelt å unne seg noe uten "hjelp". Lykke til TS. :) |
Sitat:
Jeg aner virkelig ikke hva faren til Kanutten synes om lavkarbo. Han kan da spise karboblokkere for å slanke seg uten at han tar stilling til om han vil leve lavkarbo eller ei. Men hvis han vil leve lavkarbo, og synes det er logisk å spise piller sammen med den maten han alltid har spist - ja da vil jeg si han har et psykisk problem. (Jeg gjentar at jeg ANER ikke hva han synes) |
Sitat:
Jeg blir matt over at det snakkes om karbohydrater som djevelen selv. Jeg gjentar forøvrig at for meg fungerer karbo-blokkerne de gangene jeg har spist litt for mange karber, men jeg har aldri testet det ut over en lengre periode.(dvs mer enn et sporadisk tilfelle i ny og ne). |
Sitat:
|
Sitat:
|
Tråden lukkes, og rapportert til adm.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:48. |