Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med? (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=32782)

BlirFjong 17-04-10 17:11

Sv: Jillian Michaels 30 Day Shred - start 14.04.10 - blir du med?

Jeg starter i morgen!
Fikk tak i vekter og treningsmatte i dag! Så nå er jeg skikkelig motivert her, men skal snart gjøre i stand middag til besøk så får starte i morgen tenker jeg :)

Dortemor 17-04-10 17:29

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 863964)
Du får finne deg en uke og bestemme deg for at da - da begynner du uansett. Lykke til og ikke jobb for mye nå da - det fører ikke noe godt med seg. Har nemlig prøvd det også jeg :D

Det skal jeg gjøre:D Traff den berømmelige veggen for tre år siden, og har i ettertid funnet ut at jeg fremdeles kan rekke alt, bare ikke samtidig lenger. Heldigvis fungerer kroppen som den skal. Takk for hjelpen og fortsatt lykke til med trening og det hele!

Alva87 17-04-10 18:32

I`m a MESS!! så effektiv trening på 20 min har jeg ALDRI vært borti! Må innrømme at jeg ikke HELT klarte å gjennomføre uten å stoppe i det hele tatt, men da får jeg heller bruke litt lenger tid på level 1.
Jeg forstår hvorfor folka i the biggest loser kaster opp etter en økt med den dama der! :p

HapiLatte 17-04-10 18:49

Så gøy, jeg startet med Jillian Michaels 30 days Shred i dag og så fant jeg denne tråden etterpå. Jeg er med!!!!
5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 1/30

Lava 17-04-10 19:26

Full av beundring for dere alle sammen! *bukker*
Jeg klarte lenge å trene 3 dager i uken etter et program, det var godt.
Så jeg må komme meg i gang igjen ja.
Når dere har fullført disse 30 dagene, og gir tilbakemeldinger på det, skal jeg
vurdere å prøve det samme opplegget. :heia:

og jeg har ingen dårlig unskyldning for å ikke trene, kun ren og skjær latskap :lol:

Lillemy71 17-04-10 21:00

Ble endelig ferdi med å shaine leiligheten så da var det treningstid før sofabrytingen og kanalstafetten starter

I dag er jeg halvveis gjennom nivå 1, altså dag 5 og jeg følte endelig at jeg har forbedra meg og at det ikke var så tungt. Joda jeg svetta og pusta og pesa, men det føltes lettere :rolleyes:

Nå gleder jeg meg nesten til dag 10 for å se om jeg har fått resultat. Jeg hadde i utgangspunktet ok muskuløse lår (pga 2-3 joggeturer i uka) synes jeg, men er litt slæpp i overkroppen. Spesielt trenger grevinneslengen å få kjørt seg litt :D

Mosepjusk 17-04-10 21:41

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Alva87 (Innlegg 863986)
I`m a MESS!! så effektiv trening på 20 min har jeg ALDRI vært borti! Må innrømme at jeg ikke HELT klarte å gjennomføre uten å stoppe i det hele tatt, men da får jeg heller bruke litt lenger tid på level 1.
Jeg forstår hvorfor folka i the biggest looser kaster opp etter en økt med den dama der! :p

Jeg har ikke sett The Biggest Loser, men tror jeg må finne noen episoder for å sjekke ut hvor rå Jillian var da. :smile:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av HapiLatte (Innlegg 863989)
Så gøy, jeg startet med Jillian Michaels 30 days Shred i dag og så fant jeg denne tråden etterpå. Jeg er med!!!!
5 kg til 17. mai: 3,9/5
30 days Shred: 1/30

Moro at du vil bli med her! :heia:

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lava (Innlegg 864002)
Full av beundring for dere alle sammen! *bukker*
Jeg klarte lenge å trene 3 dager i uken etter et program, det var godt.
Så jeg må komme meg i gang igjen ja.
Når dere har fullført disse 30 dagene, og gir tilbakemeldinger på det, skal jeg vurdere å prøve det samme opplegget. :heia:

og jeg har ingen dårlig unskyldning for å ikke trene, kun ren og skjær latskap :lol:

Jepp, tilbakemelding skal du få - i alle fall fra meg :ja:
Jeg målte meg første dag, og kommer til å måle dag 11, 21 og 30.
I tillegg oppdaterer jeg etter hver økt for å fortelle om jeg ble ekstra sliten, om jeg er støl, og andre ting og tang.

Jeg har også tatt det som forhåpentligvis om 30 dager kan kalles før-bilde! :D

Mosepjusk 17-04-10 21:43

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lillemy71 (Innlegg 864020)
Ble endelig ferdi med å shaine leiligheten så da var det treningstid før sofabrytingen og kanalstafetten starter

I dag er jeg halvveis gjennom nivå 1, altså dag 5 og jeg følte endelig at jeg har forbedra meg og at det ikke var så tungt. Joda jeg svetta og pusta og pesa, men det føltes lettere :rolleyes:

Nå gleder jeg meg nesten til dag 10 for å se om jeg har fått resultat. Jeg hadde i utgangspunktet ok muskuløse lår (pga 2-3 joggeturer i uka) synes jeg, men er litt slæpp i overkroppen. Spesielt trenger grevinneslengen å få kjørt seg litt :D

Deilig med rein leilighet!!!

Dag 5 :heia: Moro når man merker at det blir litt lettere!

Iset 17-04-10 21:48

Det var plutselig lettere i dag, men jeg har gangsperr i det ene låret, av alle ting. DET ENE, bare. :rolleyes: Og litt i magen, jeg har ikke trent magen ordentlig siden bukplastikken og det føles litt annerledes å trene etter all sammensyingen av musklene der, men det er ikke vondt eller noe. Håper all denne treningen tar knekken på bekkensmertene mine etterhvert, og at løshuden trekker seg sammen fortere. :)

Kajamor 17-04-10 22:07

Hei jeg har bestilt DVD på play.com nå men det tar nok noen dager og kunne tenkt meg å begynne imorgen. Kan noen sende en pm med hvprdan jeg får til å laste ned. Prøvde uten å lykkes...

Takk!!

Alva87 17-04-10 22:31

[quote=Mosepjusk;864032]Jeg har ikke sett The Biggest Loser, men tror jeg må finne noen episoder for å sjekke ut hvor rå Jillian var da. :smile:

http://www.youtube.com/watch?v=RAAPKdQg9hk

Her er det ingen nåde! :eek:

Iset 17-04-10 22:36

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kajamor (Innlegg 864043)
Hei jeg har bestilt DVD på play.com nå men det tar nok noen dager og kunne tenkt meg å begynne imorgen. Kan noen sende en pm med hvprdan jeg får til å laste ned. Prøvde uten å lykkes...

Takk!!

Sender deg en PM nå. :)

BlirFjong 17-04-10 23:21

Nå er jeg spent for morgendagen og min første økt!
Jeg er særdeles utrent, så er vel spent på om jeg klarer meg gjennom hele programmet uten å falle-død-om hehe.

Alva87 17-04-10 23:31

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong (Innlegg 864077)
Jeg er særdeles utrent, så er vel spent på om jeg klarer meg gjennom hele programmet uten å falle-død-om hehe.

Lykke til! min første økt var i dag, og jeg er også rimelg utrent. Men jeg kom meg helskinnet igjennom det. tiden gikk heldigvis fort :)

Mosepjusk 17-04-10 23:32

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 864038)
Det var plutselig lettere i dag, men jeg har gangsperr i det ene låret, av alle ting. DET ENE, bare. :rolleyes: Og litt i magen, jeg har ikke trent magen ordentlig siden bukplastikken og det føles litt annerledes å trene etter all sammensyingen av musklene der, men det er ikke vondt eller noe. Håper all denne treningen tar knekken på bekkensmertene mine etterhvert, og at løshuden trekker seg sammen fortere. :)

Synd med låret ditt da, håper det løsner! Ikke at låret løsner fra kroppen din lissom, men du skjønner :p
Så lenge du ikke får vondt i magen er nok trening bare gull :smile:
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Alva87 (Innlegg 864057)
http://www.youtube.com/watch?v=RAAPKdQg9hk
Her er det ingen nåde! :eek:

Såpass ja!!! Den derre ropinga rett oppi trynet... :eek:
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av BlirFjong (Innlegg 864077)

Du faller ikke død om... det bare føles sånn en liten periode :p

Iset 18-04-10 07:18

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk (Innlegg 864082)
Synd med låret ditt da, håper det løsner! Ikke at låret løsner fra kroppen din lissom, men du skjønner :p

Hahhaa nå ler jeg høyt her. :lol: Nei får virkelig ikke håpe det haha. Det er bedre i dag, jeg har nok bare gjort en øvelse feil eller noe.
Jeg tror jeg begynner å bli syk så mulig jeg ikke orker treningen i dag, får se. Er helt mørbanket i hodet, svimmel og rar og frysen. Argh! Men men, jeg kommer jo fort inni det igjen om jeg har noen dager uten, det går nok bra.

Mosepjusk 18-04-10 10:56

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 864094)
Hahhaa nå ler jeg høyt her. :lol: Nei får virkelig ikke håpe det haha. Det er bedre i dag, jeg har nok bare gjort en øvelse feil eller noe.
Jeg tror jeg begynner å bli syk så mulig jeg ikke orker treningen i dag, får se. Er helt mørbanket i hodet, svimmel og rar og frysen. Argh! Men men, jeg kommer jo fort inni det igjen om jeg har noen dager uten, det går nok bra.

Tidlig oppe på en søndag du :smile:
På noen av øvelsene føler jeg meg helt dust. Jeg føler at jeg gjør det feil, men det er jo ingen som kan rette meg.
Samboer sier: "Det ser helt likt ut asså." Så det er kanskje bare fordi Jillian, Anita og Natalie er litt mer smidig, og ser litt mer freshere ut enn det jeg gjør, hehe!
Du burde ikke pese deg gjennom treninga hvis ikke du er i form asså, enig der!
God søndag!

Iset 18-04-10 10:58

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mosepjusk (Innlegg 864123)
Tidlig oppe på en søndag du :smile:

God søndag!

Opp med ungene vet du. Gleder meg til de er fjortiser og aldri gidder å stå opp om morgenen. :p
God søndag til deg også!

Mosepjusk 18-04-10 11:03

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Iset (Innlegg 864124)
Opp med ungene vet du. Gleder meg til de er fjortiser og aldri gidder å stå opp om morgenen. :p
God søndag til deg også!

Hvor gamle er ungene dine (og hvor mange er de, hehe)?
Jeg har ei på 3 år. Hun våkna 07:30 i dag, men sløva i senga vår fram til kl 10:00!! (ok da, jeg hadde på TV :o)

Alva87 18-04-10 11:42

Gangsperre sa du?
dere som har kommet litt lenger enn meg, hvordan gikk det å gjennomføre dag 2? Ser for meg at det blir et syn for guder når jeg skal prøve å få til dagens økt :D

LilleM0r 18-04-10 12:16

Varm opp godt, så kommer du igjennom det:)
Jeg skal også ta økt nummer to nå.....så vi to er like langt:)

Alva87 18-04-10 12:21

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LilleM0r (Innlegg 864154)
Varm opp godt, så kommer du igjennom det:)
Jeg skal også ta økt nummer to nå.....så vi to er like langt:)

Kan du komme å holde meg i hånda? :p hehe!
Neida, tenkte å gå raskt en runde med hunden min før jeg starter videoen, så jeg får varmen i meg :)

LilleM0r 18-04-10 13:14

Da er min daf nr. 2 unnagjort - og det gikk kjempefint.
Litt hardere enn i går og det er normalt. Muskelne er litt stive og støle og trenger litt tid til å venne seg til dette:)
Og i morgen vet jeg av erfaring blir den verste dagen:D

Og ja da, aAlva - holder deg gjerne i hånden jeg. Skal passe på så ikke Jiillian tar deg:p

tuttatei 18-04-10 13:49

Blir jo inspirert av dere og har veldig lyst til å være med. Venter på litt hjelp til nedlastingen.

Alva87 18-04-10 14:05

Jeg kom meg også gjennom dag 2 uten å omkomme. Gikk faktisk en del bedre enn i går. Det eneste som holdt litt tilbake var at jeg var så veldig støl etter i går :p

Litt inspirasjon på veien:
http://www.exercisetv.tv/BLOG/?tag=/...s+30+day+shred

Se hva denne dama har fått til med Exercise TV, blandt annet 30 day shred :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:00.