![]() |
Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel
Er definitivt med:)
Brudekjolen er litt i trangeste laget...:eek: Må passe til den 27 mars, så tar imot alle kickstart tips jeg kan få:p |
Jeg er også med! Skal vel egentlig ikke ned mer enn 4 kg nå, men tror DET kan bli vanskelig nok for en amatør som meg ;)
|
Kaster meg på mars-utfordringen:) Gikk ned 3,8 i februar, og håper å greie fulle 5 i mars....
|
Hei, jeg er med, jeg veide meg i dag og da stod vekta på 102,8, så 5 kg i mars SKAL jeg greie. Jeg har vert i ketose i snart tre uker og har gått ned 5 kg på den tiden, så må bare øke treningen og drikke MASSE vann så skal jo dette gå håper jeg! Lykke til alle sammen!
|
Jeg er også med!
Begynte på torsdag (25 februar) og jeg VIL og SKAL klare 5 kilo i mars! :) Heiaheia :heia: |
Da kan jeg med glede konstantere at jeg har gått ned 6 kg siden den 8 februar, da jeg starta:D:D Kunne nok ha gått ned mye mer hvis jeg ikke hadde så totalt hadde gått bananas førrige helg å spiste vaffelkaker (vanlige med både mel og sukker), risengrynsgrøt, potetgull og en HEL sjokolade:eek::eek: Blir nesten flau av å skrive alt jeg spiste:_ohmy: Resultatet ble sikkelig vondt i magen og veldig trøtt/ tung i kroppen, så det frister ikke til gjenntagelse for å si det mildt:p
Så da er det vel mulig å gå ned 5 kg iløpet av Mars håper jeg:) |
Henger meg på denne:) Etter en skikkelig karbo helg så er jeg gira på å sette i gang igjen. Etter 3 mnd i ketose, hele jula og hele sydenturen, der jeg var veldig flink, ga jeg meg selv fri i helga og fråtset i div karbobomber..:eek: Sitter igjen med en uggen følelse, men var også litt godt og ikke tenke på å spise rett. Men nå er det alvor!! 5 kg er ingen spøk å få av, er vel bare trene og spise rett denne mnd..Dette skal jeg klare!!!:):):) Starter med yoga og aerobic i dag.. 30+60=90 min.
|
Veide meg i dag,og vekta står på 81,0.Gleder meg til å se 7tallet snart!
Er supergira!Lykke til alle sammen,dette skal vi klare!!! |
Da prøver jeg på nytt... Det gikk ikke med fem kg ned i februar, men satser på at dette er min måned :D
|
:)Med så mange skjønne damer i tråden, må jeg hive meg med
|
Da begynner det i dag. Hvis jeg klarer 5 kg bli jeg mindre en på bryllupreisen... Litt ekstra motivasjon :) Spiste 2,5 pannekaker i går. Det var godt men vil bruke noen dager til å komme meg i ketose. Spiste bare de og 1 avokado i går da gikk det bra. Lykke til alle sammen
|
I dag er det 1. mars og starten på -5 kilo utfordringen!
Lykke til alle sammen, dette kommer til å gå så det suser!! :boxing: Startvekt for meg er 75,5, så da blir det hardkjør denne måneden. Starter i dag med en skikkelig trimtur! :D Heia oss, alle sammen:heia::heia::heia: |
Jeg hiver meg med her...glemte å veie meg i dag (eller....hadde ikke lyst etter en kjempe utskeielse i helgen). Hadde gått ned 5 kilo i jan/feb. Trenger sårt motivasjon om dagen....går så tregt....
Derfor melder jeg meg inn her og oppdaterer ticker i morgen. LYKKE TIL ALLE SAMMEN! |
Hei!
jeg starter i dag med ketolyse og vil veldig gjerne prøve på 5 kg i mars. hadde jo bare vært helt fantastisk! starter med vekt på 72,7 i dag. tips og motivasjon trenger jeg masse av. http://tickers.TickerFactory.com/ezt...KSG/weight.png |
Da var vi kommet til mars :) Starter i dag med 63,9 kg. Hvis jeg klarer 5 kg denne mnd, er jeg under 60, noe jeg ikke har vært siden begynnelsen av ungdomsskolen! :visemuskl
Lykke til til oss alle :heia: |
Veier inn på 92 kg i dag, og gleder meg til å se åttitallet med dere i løpet av mars!
Skal vi ha innveiing ukentlig f.eks (mulig jeg ikke har lest tråden godt nok..)? |
Slenger med med selv om jeg ikke klarte det verken januar eller februar..
går så tregt med meg:( |
Jeg er med!!! Synes 5kg høres veldig mye ut ettersom jeg "bare" gikk ned 3kg i februar, men skal gjøre mitt beste. Dessuten er det jo flere dager i mars enn i februar :-) Lykke til alle sammen. Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går.:)
|
Jeg er med:D
Er bare på min fjerde dag på ketolysekuren, men er veldig fornøyd hittil! Vekta forje uke sto på 77,9 så blir spennende å se med en ukes lavkarbo under vingene! Skal på stobyferie 5 dager i mars. Så dette er kanskje akkurat det jeg trenger for å holde meg på matten i London! Hehe! Lykke til alle sammen!:D |
Dere som klarer å gå ned 5 kg i måneden, hva er hemmeligheten?
Jeg har gått ned 3,5 kg på tre uker (mine første tre vel og merke), men bare 0,2 av dem var den siste uka. Jeg tror i grunn ikke at jeg kunne gjort noe "bedre" enn det jeg har gjort. Jeg synes jeg har oppnådd et kjemperesultat, men at jeg klarer fem kilo i mars har jeg lite tro på.:cool: Lykke til alle sammen!:) |
jeg er også med :)
|
Jeg har veiedag på tirsdager, men veide meg også på søndag (selv om jeg var ganske langt unna å nå 5 kg i februar måtte jeg jo veie meg :D)
Siden søndag har jeg gått ned 0.7 kg. Så da er jeg i gang! 0.7/5 kg |
Jeg henger meg på - klarte det ikke i februar, men jeg gir meg ikke! Veier meg mandager:)
|
Sitat:
Jeg tror ikke det nødvendigvis er så sunt å gå ned så fort og jeg tror vel egentlig at 3,5-4 er mer realistisk for min egen del. Men hvem vet... jeg blir med og ser hva jeg får til. |
Sitat:
0.2/5 |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46. |