Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Ketolysekuren (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=110)
-   -   5 kg i mars - Bli med du og, da vel (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=31419)

Stinepusen 01-03-10 02:08

Sv: 5 kg i mars - Bli med du og, da vel

Er definitivt med:)
Brudekjolen er litt i trangeste laget...:eek: Må passe til den 27 mars, så tar imot alle kickstart tips jeg kan få:p

matitt 01-03-10 07:38

Jeg er også med! Skal vel egentlig ikke ned mer enn 4 kg nå, men tror DET kan bli vanskelig nok for en amatør som meg ;)

Solange 01-03-10 08:52

Kaster meg på mars-utfordringen:) Gikk ned 3,8 i februar, og håper å greie fulle 5 i mars....

only 01-03-10 08:57

Hei, jeg er med, jeg veide meg i dag og da stod vekta på 102,8, så 5 kg i mars SKAL jeg greie. Jeg har vert i ketose i snart tre uker og har gått ned 5 kg på den tiden, så må bare øke treningen og drikke MASSE vann så skal jo dette gå håper jeg! Lykke til alle sammen!

Janevel 01-03-10 09:29

Jeg er også med!
Begynte på torsdag (25 februar) og jeg VIL og SKAL klare 5 kilo i mars! :)

Heiaheia :heia:

Tiilda 24 01-03-10 09:34

Da kan jeg med glede konstantere at jeg har gått ned 6 kg siden den 8 februar, da jeg starta:D:D Kunne nok ha gått ned mye mer hvis jeg ikke hadde så totalt hadde gått bananas førrige helg å spiste vaffelkaker (vanlige med både mel og sukker), risengrynsgrøt, potetgull og en HEL sjokolade:eek::eek: Blir nesten flau av å skrive alt jeg spiste:_ohmy: Resultatet ble sikkelig vondt i magen og veldig trøtt/ tung i kroppen, så det frister ikke til gjenntagelse for å si det mildt:p
Så da er det vel mulig å gå ned 5 kg iløpet av Mars håper jeg:)

ainiju 01-03-10 09:48

Henger meg på denne:) Etter en skikkelig karbo helg så er jeg gira på å sette i gang igjen. Etter 3 mnd i ketose, hele jula og hele sydenturen, der jeg var veldig flink, ga jeg meg selv fri i helga og fråtset i div karbobomber..:eek: Sitter igjen med en uggen følelse, men var også litt godt og ikke tenke på å spise rett. Men nå er det alvor!! 5 kg er ingen spøk å få av, er vel bare trene og spise rett denne mnd..Dette skal jeg klare!!!:):):) Starter med yoga og aerobic i dag.. 30+60=90 min.

Lunia 01-03-10 11:26

Veide meg i dag,og vekta står på 81,0.Gleder meg til å se 7tallet snart!
Er supergira!Lykke til alle sammen,dette skal vi klare!!!

Arnhild 01-03-10 11:38

Da prøver jeg på nytt... Det gikk ikke med fem kg ned i februar, men satser på at dette er min måned :D

Runegutt 01-03-10 11:52

:)Med så mange skjønne damer i tråden, må jeg hive meg med

nisse 01-03-10 12:51

Da begynner det i dag. Hvis jeg klarer 5 kg bli jeg mindre en på bryllupreisen... Litt ekstra motivasjon :) Spiste 2,5 pannekaker i går. Det var godt men vil bruke noen dager til å komme meg i ketose. Spiste bare de og 1 avokado i går da gikk det bra. Lykke til alle sammen

Val 01-03-10 14:18

I dag er det 1. mars og starten på -5 kilo utfordringen!

Lykke til alle sammen, dette kommer til å gå så det suser!! :boxing:

Startvekt for meg er 75,5, så da blir det hardkjør denne måneden. Starter i dag med en skikkelig trimtur! :D

Heia oss, alle sammen:heia::heia::heia:

Designeren 01-03-10 14:41

Jeg hiver meg med her...glemte å veie meg i dag (eller....hadde ikke lyst etter en kjempe utskeielse i helgen). Hadde gått ned 5 kilo i jan/feb. Trenger sårt motivasjon om dagen....går så tregt....

Derfor melder jeg meg inn her og oppdaterer ticker i morgen. LYKKE TIL ALLE SAMMEN!

Superkatti 01-03-10 15:10

Hei!
jeg starter i dag med ketolyse og vil veldig gjerne prøve på 5 kg i mars. hadde jo bare vært helt fantastisk! starter med vekt på 72,7 i dag.
tips og motivasjon trenger jeg masse av.

http://tickers.TickerFactory.com/ezt...KSG/weight.png

majanne8 01-03-10 17:16

Da var vi kommet til mars :) Starter i dag med 63,9 kg. Hvis jeg klarer 5 kg denne mnd, er jeg under 60, noe jeg ikke har vært siden begynnelsen av ungdomsskolen! :visemuskl

Lykke til til oss alle :heia:

Narnia 01-03-10 21:26

Veier inn på 92 kg i dag, og gleder meg til å se åttitallet med dere i løpet av mars!

Skal vi ha innveiing ukentlig f.eks (mulig jeg ikke har lest tråden godt nok..)?

Bollemor 01-03-10 22:34

Slenger med med selv om jeg ikke klarte det verken januar eller februar..
går så tregt med meg:(

lp3537 01-03-10 22:42

Jeg er med!!! Synes 5kg høres veldig mye ut ettersom jeg "bare" gikk ned 3kg i februar, men skal gjøre mitt beste. Dessuten er det jo flere dager i mars enn i februar :-) Lykke til alle sammen. Vi får holde hverandre oppdatert på hvordan det går.:)

loone 02-03-10 00:06

Jeg er med:D
Er bare på min fjerde dag på ketolysekuren, men er veldig fornøyd hittil!
Vekta forje uke sto på 77,9 så blir spennende å se med en ukes lavkarbo under vingene!
Skal på stobyferie 5 dager i mars. Så dette er kanskje akkurat det jeg trenger for å holde meg på matten i London! Hehe!

Lykke til alle sammen!:D

Namba 02-03-10 00:13

Dere som klarer å gå ned 5 kg i måneden, hva er hemmeligheten?

Jeg har gått ned 3,5 kg på tre uker (mine første tre vel og merke), men bare 0,2 av dem var den siste uka. Jeg tror i grunn ikke at jeg kunne gjort noe "bedre" enn det jeg har gjort. Jeg synes jeg har oppnådd et kjemperesultat, men at jeg klarer fem kilo i mars har jeg lite tro på.:cool:

Lykke til alle sammen!:)

abby81 02-03-10 00:34

jeg er også med :)

Arnhild 02-03-10 08:26

Jeg har veiedag på tirsdager, men veide meg også på søndag (selv om jeg var ganske langt unna å nå 5 kg i februar måtte jeg jo veie meg :D)

Siden søndag har jeg gått ned 0.7 kg. Så da er jeg i gang!

0.7/5 kg

Likevekt 02-03-10 08:29

Jeg henger meg på - klarte det ikke i februar, men jeg gir meg ikke! Veier meg mandager:)

DrBabe 02-03-10 08:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Namba (Innlegg 840451)
Dere som klarer å gå ned 5 kg i måneden, hva er hemmeligheten?

Jeg har gått ned 3,5 kg på tre uker (mine første tre vel og merke), men bare 0,2 av dem var den siste uka. Jeg tror i grunn ikke at jeg kunne gjort noe "bedre" enn det jeg har gjort. Jeg synes jeg har oppnådd et kjemperesultat, men at jeg klarer fem kilo i mars har jeg lite tro på.:cool:

Helt ærlig så tror jeg det kommer mye an på hvor mye man faktisk har å gå ned. De siste kiloene sitter hardere hos de fleste og de første (som gjerne er mye vann som holdes av stivelse) går lettere.

Jeg tror ikke det nødvendigvis er så sunt å gå ned så fort og jeg tror vel egentlig at 3,5-4 er mer realistisk for min egen del. Men hvem vet... jeg blir med og ser hva jeg får til.

DrBabe 02-03-10 08:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Arnhild (Innlegg 840491)
Siden søndag har jeg gått ned 0.7 kg. Så da er jeg i gang!
0.7/5 kg

Og jeg har gått ned 0,2 siden søndag. :cool:
0.2/5

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46.