![]() |
Sv: Cottage cheese-elsker? Se her
Sitat:
|
Sitat:
Kokoskremen heter i hvert fall "Sincere Coconut Cream" og inneholder per 100 g: 209.8 kcal, 1.7 g protein, 22 g fett, 1.2 g karbohydrater :) |
Sitat:
|
Åh guri. Får vann i munnen jeg. Vet hva det blir til frokost imorgen. Og kanskje lunch. Og kanskje kvelds. Høhø.. ;) Elsker cc!!
|
Høres deilig ut, men for oss som også må tenke kalorier, så er rundt 500 kcal litt mye for et mellommåltid...
|
Sitat:
1/3 boks med CC er ca 120 kcal? Med cocoskremen blir det kanskje toppen 300 kcal? Dessuten spiser vel ikke de fleste så mange mellommåltider på lavkarbo - og dette er typisk et "ordinært" måltid. Iallefall for meg. |
laget meg noe godt her om dagen..CC og litt crem F oppi,hadde litt sukrin ,kanel,nøtte/frø blanding jeg har laga sjøl,å bringebær ..nam nam..av og til har jeg hakka sjokolade oppi :) mmm
|
Mulig jeg henger litt etter, men fant en ny CC i dag. CC med chickelake (?), smak av Sør-Afrika.. Den hørtes god ut og måtte prøves og jammen sa jeg smør! Denne var nam! Ble knekkis med CC og pepperskinke til kvelds! Anbefales :D
|
Sitat:
|
Re: Cottage cheese-elsker? Se her
Dagens lunch: halv boks CC, 1 ts Sukrinmelis og en halv boks ferske bringebær. Og den enda bedre tanken er= morgendagens lunch er allerede sikret og klar i kjøleskapet!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg er også veldig glad i CC. Min favoritt er CC med en liten skje riktig jordbærsyltetøy, jordbær skåret i skiver og massevis av kanel på toppen. :)
|
Bare jeg som synes at cc smaker og ser ut som oppkast av melk, klumpete og en liten anelse syrlig? :o
Sikkert derfor jeg har mine aversjoner, men skal teste på nytt! |
Sitat:
Jeg synes det er veldig godt, det og skjørost. Men jeg kjøpte en gang cottage cheese i svergie,av icas merke, og fysj, den var ekkel. |
Sitat:
|
.....den svenske er ikke spiselig! :(
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Da ble det cc, fun-light, valnøtter og kanel til kvelds :D
Godt! Til opplysning var best før dato på cc`n 20.09 :eek: Men den var ikke åpna og smakte like godt. Bedre at den gikk i magen enn i søpla ;) |
Sitat:
Nb: rare folk som klarer å stoppe før boksen er tom :confused: Spise alltid hele jeg :o |
Nå i jula ble det mye "jukse-rikskrem". Veldig godt.
1/2 boks cottage cheese blandes med krem og noen spiseskjeer med lerum sukkerfri jordbærsyltetøy - og det smaker faktisk ganske likt riskrem. Ihvertfall i mitt hode. :) Knuse noen mandler på toppen er også fint! |
Re: Sv: Cottage cheese-elsker? Se her
Sitat:
Ja det er snadder. |
Jeg har to favoritter til kjapp lunsj på jobb.
Blander gresk yoghurt(1kg fra lindahl eller naturell yoghurt fra Sverige. Den er tykkere i konsistensen. Halv pris i Sverige) med en boks CC(må fjerne litt av yoghurten for å få plass), Fun light bringebær etter smak og litt vaniljepulver. Noen ganger har jeg i litt linfrø for magen:) Serveres med 2 ss Atkins musli over(da blir det som go'morgen yoghurt) eller friske blåbær. Yoghurten oppbevarer jeg i bøtta, i kjøleskapet på jobben. Da har jeg lunsj for en uke++. CC i yoghurt gjør at jeg holder meg god å mett frem til middag. Neste variant kom til fordi det var det eneste jeg hadde i kjøleskapet på jobben, og tenkte at det måtte la seg kombinere. 1/3 boks CC, en boks tunfisk i vann, 2ss Idun pestodressing, noen halve cherrytomater og litt pepper på toppen. Voila, en ny favoritt:D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:48. |