![]() |
Sv: Noen andre oktober startere her?
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Noen andre oktober-startere her?
Hiver meg gjerne med jeg og med veiedag onsdag. Begynte den 5. oktober med et strengt lavkarbo-regime i heimen. Utrolig bra forum dette, har vært veldig usikker nå i begynnelsen og da har det vært god hjelp å kunne gå inn hit å lese.
|
Sitat:
Sitat:
Sitat:
Lite tips, eller råd eller.... Ihvert fall, man skal måle med stiksen om kvelden, helst minst 2 timer etter siste måltid! Det er kun da man kan stole på at resultatet er riktig!:D |
Sitat:
heeeyyy! tøft. Dette skal me greie..!:D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Hei,
Håper denne kan være nyttig: Derfor må man drikke vann for å forbrenne fett, http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=9104&highlight=vann |
Sitat:
Samtidig er det viktig å drikke nok! Sier jeg som sliter bigtime med det samme!:o:p Linken over er fin å lese!:) |
så alt av flytende veske kommer inn under disse 2-3 literne? Te, vann, mineralvann osv? Sliter skikkelig med å få i meg nok drikke... Nesten vanskeligere enn å overholde dietten. Tvinger i meg vann.
|
ALT teller :)
|
|
Sitat:
Sitat:
(Bortsett fra alkoholholdige ting, da;)) |
Fantastisk! Tusen takk for alle svar. Har gått på ketolyse i en uke nå, og har bare gått ned 200gr.. Litt motløs! Hvordan går det med dere andre??
|
Jeg gikk ned 500 g forrie uke og da etter en uke med kur og har mandag som veie dag
|
Hei. Vil også være med dere! Startet for 3 uker siden og har mistet 4.1 kg! Første to var mer lavkarbo :)
Veiedag onsdag er perfekt for meg også! |
Hvor lenge bør jeg holde på før jeg kanskje må vurdere andre metoder? Har tålmodighet på str med en ert kjenne jeg... ! Vil SE resultater!
|
Et platå er ikke et platå før du har stått bomstille i minst 4 uker!:p
Følger du kuren til punkt og prikke som man burde i begynnelsen, burde det skje noe innen den ta, ja! Lykke til!:klem: |
Hei jenter!
Nå er jeg veldig lei av å være "halvfeit" Jeg skal ned mine 10-12 kg. Nå skal jeg gjøre det uten sukker og karber! Jeg trenger litt hjelp og motivasjon!! Men skal klare det, både for barna og mannens del! Kjipt å ha en kone som er sint hele tiden!!! PGA sukker og karber :-( |
Heisann jenter! Mandag i dag og eg har som vanlig ein liten sprekk i helga..for mykje vin.. oh well. Starter på ny frisk! Ha ei fin veke alle sammen og hugs vegedag på onsdag...:cool:
|
Hei:)
Henger meg på her jeg:) Har vært medlem her før, og noen kg mindre. Men har had mine utskjeielser, og føler jeg må starte fra starten igjen. Har ett ønske om å gå ned ca 25 kg. Men rekner med jeg må ha delmål igjennom det hele. Når har folk inne her veiedag??? Hilsen meg |
Jeg har mandager :)
|
Så flott da:)
tenkte det jeg oxo.. |
Jeg også har mandag :)
|
Jeg har veiedag onsdag, men er ikke flink til å holde meg til bare den..:( Litt dumt, for det er veldig motiverende når du går ned fra hver dag, men nå som det står stille og også kan gå litt opp er det skikkelig demotiverende.. Så, i morgen er det veiedag, og ikke før neste onsdag :nikker:
Det er vanlig at det er slik eller?? At det går litt opp og ned selv på denne kuren? Har holdt på i 1,5 uke på ren ketolyse og 1,5 uke før det med lavkarbo. Har gått ned 3,9 så langt (var nede i 4,1 da..) |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:46. |