![]() |
Sv: Pizza med sprø bunn!
Den ble sprø, men min fikk en litt svidd bismak, så jeg stekte den nok litt for lenge... Takk for oppskrift!:)
|
denne var veldig god. Har laget den en gang for tre uker siden og jeg skal lage den igjen i dag!
|
Kan jeg bruke soyaprotein istedet for soyamel? Og hvis ikke , hvor får man kjøpt soyamel?
|
Jeg laga denne for første gang i går kveld, og det blir garantert ikke den siste. Mitt første forsøk både på lavkarbo-pizza og med å bruke bakemix, så nå ser jeg lyst på det :-)
Mannen og jeg var proppmette etter halve pizzaen, så gleder meg til resten i kveld... |
Jeg lurer på om det går bra å sløyfe eller bytte ut kremfløten med noe annet? CF feks.. Sliter litt med å ha fløte i hus, den bare pisker seg til krem hele tiden :o
|
Sitat:
Tror ikke det gjør noe, rapporter gjerne etterpå :ja: |
Turte ikke å gamble med lørdagskosen så kremfløten havnet i handlevogna istad :uskyldig:
|
Nå har jeg laget denne flere ganger, og fy søren for en god bunn!! Tusen takk for denne geniale oppskriften, Imse!! :D
I går prøvde jeg den med Tine 4 oster, den ferdigrevete, og det var v e l d i g godt! |
Dette ble en knall suksess!! Takk for oppskriften!
Måtte ta et bilde :) Litt mer ost neste gang (i morra :rolleyes:) så er det perfekt. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Det er Jarlsberg, Mozarella, Norvegia og Cheddar i denne pakken. |
Noen som har prøvd å ferdigsteke flere bunner og ha på lur i fryseren? Ikke at det er mye jobb å lage den når du trenger den heller da men...
|
Hei Imse
Tusen takk for denne gode pizza bunnen. Til og med eldstemann sa ja til at jeg kunne fortsette å lage denne når vi skal ha pizza, og det sier ikke så reint lite:) |
Sitat:
Jeg vet ikke, men bare tenker høyt:) |
Sitat:
Den såg jo bare digg ut, Øystein!!:p |
Takk! Det var den og!
Har en ny en i ovnen nå :) |
Denne pizzabunnen er kjempegod - til og med etter en omgang i fryseboksen. Denne skal jeg lage flere av. Jeg doblet oppskriften og laget en stor pizza slik at jeg har for flere måltider.......
|
Dette har blitt min faste fredagsfavoritt :D
I dag blir det med biff (takk til Kiwi for God Helg-tilbudene) og blåmuggost, med frisk ruccola ved siden av! :sikle: |
Tusen takk for oppskrifta her :)
den skal utprøves i løpet av uka! |
åååå denne var helt fantastisk! Smaker ikke egg... Tusen takk :D
|
Takker for en flott oppskrift. Prøvde den i går og tok restene idag. Nydelig.
Mvh Linda |
Jeg kan ikke finne noe negativt med denne pizzaen. Beste jeg har prøvd hittil. Så bra du la den inn her, Imse.
|
Min ble ikke sprø, men den ble nå god alikavel.. Skal prøve å bruke en litt større form neste gang så den blir litt tynnere å se om det hjelper..
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:24. |