![]() |
Sv: 30+ kg -en liten gruppe? sin skravletråd
Gratulerer, prøvekanin! :D Supert resultat du har fått, må jeg si! *imponert*
Ellers: Hvordan merker man det om man får i seg for lite fett? Jeg liker å tro jeg får i meg nok, men det gjør jeg helt sikkert ikke:rolleyes: |
Tusen takk ! :)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Lunsj: http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=2495 |
Sitat:
|
Heisann. Jeg vil gjerne være med på tråden deres :)
Så flink du har vært PrøveKanin :D |
Får du i deg for mye fett kommer det ut igjen på den normale måten - sammen med avføringen. Du får en slags fettdiare......
|
God formiddag http://www.clicksmilies.com/auswahl/natur008.gif
Denne helgen har utviklet seg til å bli en skikkelig sprekk, så noe englebarn kan jeg vel ikke påberope meg å være. Ble dessverre kjøpt inn sjokolade og potetgull ifbm besøk i gå, og tilslutt greide jeg ikke motså fristelsen. Har nok spist 1/2 pose potetgull og en mellomstor sjokolade tenker jeg, og siden jeg i tillegg ikke spiste mine vanlige ED-måltider i gå så anser jeg dette for min store sprekk så langt. Effekten av sprekken kom i form av urolig mage, slapp og trøtt selv etter 8-9 timers søvn og et enormt søtsug - vekten har jeg ikke en gang sjekket...... Ikke akkurat noe å hige etter nei :nei: Men nå har jeg kastet alle rester, og vurderer seriøst en uke i fase 1 - vi får se. Tar dette helt med ro og uten panikk, for her er det bare å komme seg tilbake på rett spor http://www.buddy-icons.info/img/smile/1671.gif |
jeg og skeide ut med en hav kongen av danmark dropspose(lavkarbo):mad:
og spiste litt for mye karbo i går, så sticksn sank i utslag:rolleyes: egg og bacon og masse vann i dag! |
Heihei :) Slenger meg med her jeg også :) Alle hatt en fin helg?
|
Og forresten.. middagstips tas i mot med takk! :) Står i mellom ostelasagne, pizza eller kyllingfilet med ett eller annet.. Får ikke bestemt meg :confused:
|
Sitat:
Nei trener ikke, men har fått en snodig lyst til å gå en lang tur så det har jeg gjort nesten hver dag siste uka. Må legge til at jeg dessverre hadde en utskeielse igår (en øl, chillinøtter, 2 pepsi max og kebab ) En dagsmeny for meg har siste uka vært kyllingvinger for 100 kr per dag og vann :P Men liker også fisk og koteletter / biff osv Dessverre tåler jeg dårlig ost / Rømme / Fløte og den slags ting |
Ååååh.. I dag er en dårlig dag, altså.. Lagde lavkarbopizza, men den smakte guff, fordi jeg hadde for lite krydder i deigen.. Og så har jeg gått opp 1,5 kilo!! :hylgrine: Jeg skal ha mensen om ei ukes tid, kanskje det har noe med det å gjøre.. men.. ååh. jeg som trodde jeg var så flink nå:(
|
:klem: vaskeklut! Det er nok mensen som gjør utslaget, jeg var "heldig" å startet på mens dagen, men jeg gruer meg til jeg ser vekte går oppover igjen:(
Men jeg må bare skryte over meg selv, jeg er bare SÅ stolt:cool: Var i 60årslag til pappa og kona i dag. Har ikke fortalt at jeg går på lavkarbo enda.....så var litt spent på hvordan det skulle gå i dag, men jeg veide meg FØR jeg dro og det gjorde at jeg fikk jern-kraft:) Men så serverte så grei mat. Luns rundstykker og kaffe. Dette var stående bufe, så jeg hentet meg kaffe og fant frem lavkarbo lappene fra veska:)Til middag var det 3 retter. Forrett var parnesan, med spekeskine, salat og asspargis:nam: så var det kokt laks med poteter, agurk og saus. Heldigvis hadde jeg snuppa på fanget så hun gommet i seg potetene mine:D. Og til dessert var det jordbær i fløte, de ordnet snuppelure alt av. Og når kaffen ble servert så ble det kun kaffe på meg, klarte å ikke smake på marsipankaka! Jeg gleder meg til å veie meg i morgen, håper denne dagen gjorde utslag:) |
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|
Nettopp trena jeg nå. Skulle vel helst ha spist noe, men finnes ikke sulten. Lurer på om jeg skal prøve meg på litt agurk og dipp :D Oi.. jeg skulle jo bake brød eller noe i kveld og jeg :rolleyes::rolleyes:
|
Sitat:
Flink du har vært med trening! |
Takktakk :D
Skulle gjerne ha utsatt det jeg også, men MÅ ha noe til lunsj på jobb i morra. Starter klokka 8 og vet ikke om jeg gidder å styre med å bake før jobb igjen. Hadde vært så greit å hatt det ferdig i kveld. Nettopp ferdig med agurken nå da (namnam) så skal se om jeg klarer å dra rævva opp av stolen og tilbake på kjøkkenet igjen :D:D hehe |
Hei, måtte jo bare skrive her:) "Fint" å se at jeg ikke er alene med 30 + overvekt, selv om jeg vil tro at vi alle ville vært uten:) Jeg har akkurat begynt på ketolyse og har gått ned 4 kg på en uke:) Håper alle har det bra og står på!
|
Sitat:
|
Tihi, nei LinnKristell, du er nok ikke aleine. Men jeg er helt enig med deg at det er godt å vire at man ikke er aleine!
Hvilken brød oppskrift bruker du celeste? |
En jeg har fått av ei som driver med akupunktur. ("vanlig" brød ja)
Men tenkte å prøve meg på ziggylapper/polarbrød igjen. Eller.. uff.. jeg veit ikke jeg.. Noen tips? |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:15. |