![]() |
Sv: First Price bacon
Ups, det har jeg aldri tenkt på å sjekke. Har bare tatt som en selvfølge at bacon er bacon og karbfritt. Men det skal også sies at jeg bruker kun first price og ja den nye pakningen. Har ikke hatt noe problemer med det.
|
Åh, dette var en fin tråd. Bumper borti den fordi jeg så de har tatt inn billige trepakninger first price-bacon på nærmeste Meny, og så kjøpte jeg mindre og dyrere mens jeg var der fordi jeg ble så innmari skeptisk av den sukker-erklæringen. Men nå har jeg lest meg smart og kan handle inn litt til frysern på mandag :cool:
|
Angående at det spruter når man steker bacon, har jeg løst problemet med at jeg alltid steker det i komfyren.
Legger de på bakepapir, og så legger jeg et bakepapir over slik at det ikke skal grise til inni ovnen. I tillegg til å slippe fettsprut over hele kjøkkenet, blir det også mye mindre stekelukt i huset. Og så får jeg stekt alt på en gang. Anbefales på det sterkeste. |
Smart. Men varmer du det bare i panna da du sal bruke det da? Må jo ha varmt bacon til egget. ;)
|
Sitat:
|
Ja, sånn ja. Trodde du stekte alt jeg, men for å "ha noe på lager" til senere bruk.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Jeg steker opp massevis i slengen, fryser bort og tar opp ved behov. Steker de litt i panna, blir sprøtt og gødt :D
( og så kjekkvindt da :D) |
Sitat:
|
Takk for tipset! http://www.postimage.org/templates/i...d-drink/19.gif
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:12. |