![]() |
Sv: Creme Fraiche egner seg IKKE til slanking!!
Så denne for første gang i dag, og måtte dra frem boksen min. og det står fortsatt. tror det er på tide med en ny mailkampanje ja........:(
|
TENK om Norge hadde turt å faktisk ta tak i dette, og rydde opp i 50 år gammel feilinformasjon og kostvilledelse. Tenk om Norge kunne brukt den kunnskap og det landbruket vi har til å skape et system som faktisk fungerte!
VI har bønder og byer vegg i vegg, det er omtrent uansett hvor du er kort vei til en gård. I dag subsidieres alle gårsbruk for at det skal være mulig å være bonde i Norge. Tenk om alle gårder kunne fungere slik at vi kunne kjøpe maten derfra, fersk, ny fin. Bøndene ville gjenoppreises, Norsk landbruk vil kanskje få en plass det fortjener, og resten av verden ville sett at det går ann!! *vurderer å skape sin egen lille by* |
SE! SE! SE!!!! Jeg fikk denne meldingen i dag!
Hei igjen. Da vi videresendte ditt innspill fikk vi følgene tilbakemelding: Tine ønsker å tilby et bredt spekter av produkter som passer til ulike behov. Likevel skjønner vi at meningene er forskjellige om hvilke produkter som passer til slanking, Derfor har vi bestemt at vi fjerner setningen: "egner seg ikke for slanking" på TINE Créme Fraiche Original. Med vennlig hilsen TINE SA Jeg får jammen ting gjort, det må jeg si!!!!!!! |
Haha, utrolig bra! :stortsmil
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Wow, dette var en kul tråd!!!
|
Sitat:
|
Da fant jeg noe å blogge om her på formiddagen......kjempeartig dette!!:)
|
|
Sinnsyk bra tråd.
Denne tråden burde jo være retningslinjer for andre produkter også. Jeg har sendt noen tips til aviser og andre nettsider om at lavkarbo.no klarte å endre tines merking:) |
Sitat:
kjempebra!:d |
Sitat:
|
Supert!
|
Hahaha, noe så dumt :smile:
|
Jeg kjøpte en boks Creme Fraiche i går uten påskriften "Egner seg ikke til slanking". Godt jobba! :D
|
Imponerende at Tine klarer å være fleksible! Det skal jeg definitivt huske når jeg må velge mellom Tine og en konkurrent. Det er produsentene sine fleksibelhet som kan gjøre hverdagen lettere for lavkarbo-folket.
Bra initiativ å sende mail, bare det ikke blir for voldsomt. Sånn massebombadering av mail er tydeligvis ikke alltid nødvendig. Best å gi dem en sjanse først, syns jeg. Sitat:
|
Sitat:
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:22. |