![]() |
Sv: Flere som vil slenge seg med og begynne i morgen 15. mai?
Hei folkens! Henger dere fortsatt med? :)
5 uker har jeg vært på kur nå, og har vært igjennom første mensen, en hel uke influensa, og en langhelg i Berlin - alt uten å gå ut av ketose! Nå har jeg gått ned 6,5 kg totalt + 14 cm over 3 målepunkter. Selv om jeg ikke akkurat raser ned i vekt, så er jeg utrolig fornøyd med at jeg holder kuren, og at det tusler nedover :) Håper det går bra med dere alle andre! Ønsker dere en kjempefin sommeruke! :) |
Jada, jeg henger fortsatt med...Mye å gjort den siste tiden så det har ikke vært tid til så mye nett surfing....
I går var jeg på vekten igjen , altså 6 uker og to dager siden jeg startet...Og vekten kunne fortelle meg at jeg var gått ned 1 kilo...Jeg er kjempe fornøyd. Dette går bare strålende:O) Kan også fortelle at mannen min har gått ned 10.2 kilo på samme tid.... Så gøy å se at det går fint med dere andre også...:D |
Det er bra du henger med Tonemi :) Bra jobba :)
Jeg har gått ned 1,2 kg siden sist mandag, så her tusler det å går! Til og med med bursdagen min og bursdagsfest og greier, ganske stolt av det! |
Sitat:
Hehe....mener selvfølgelig at jeg har gått ned 13 kilo på tilsammen 6 uker og 2 dager......Trur jeg må begynne å "gå" over det jeg skriver mere nøye før jeg legger det ut :p:D |
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:31. |