![]() |
Sv: Anthon Berg på vei ut?
Sitat:
tenkte jeg skulle bestille over nett men nesten hundre kr i frakt ,, er nesten 5 sjokolader det,,, nei får sjekke butikkene |
MErka det samme idag jeg også!! Borte fra hylla på meny i vika, og hylleetiketten borte vekk!! :O Whaaaat! Det går jo ikke, de selger jo som bare det!?!?!
|
Nå har jeg også sendt henvendelse til Brynhild. Håper det hjelper!
|
Jeg ser at Anthon Berg er søtet med maltitol. Jeg vet at Cavalier også er det, men er Stella sin også det? Og hva med den fra sukkerfritt? Jeg vil ha en sjokolade som har et annet søtstoff, for jeg tåler ikke mer enn en liten bit uten at magen går amok.
|
Sitat:
(jeg gråter iallefall ikke pga at Anthon (fise)Berg er på vei ut... ;)) |
Sjokoladen finnes i Osloområdet...... - butikker som Rema og ICA.
Jeg er helt ny her, startet på Atkins på søndag og er i ketose. Er det ikke mye karbohydrater i den sukkerfrie sjokoladen?? I noen kakeoppskrifter jeg har sett vises det til "bakesjokolade" - hva er det?? |
Sitat:
Man kan trekke fra sukkeralkoholene, så da er det bare 3 karber i 100g Anthon!:D Bakesjokolade er nok bakekakao. Lite karber i den! |
Da har også jeg sendt en klagemail til Brynhild.
|
Jeg skjønner ikke at dere synes denne er så fantastisk? Hehe. Jeg synes den smaker helt likt feks. Cloetta sin. Jeg kjøpte begge her en dag for å smake, og jeg kjente ikke forskjell.
|
Sitat:
|
Jeg fant to fulle bokser med anthomberg på en butikk ved meg=) Hamstret litt gjore jeg også;P
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Hurra jeg har trålet rundt land og strand og satt i gang hele familien for å finne denne sjokoladen, men ingen har funnet. Men endelig i dag fant jeg den på Ultra på Alnabru, ikke mange igjen der når jeg har vært der!
Men en ting lurer jeg veldig på :_ohmy: Tror jeg så i forumet her en gang at noen mente det bare var 3 karbo i den, er det jeg som er på bærtur på min pakke står det virkelig 46 (herav sukker 0 og maltitol 43g). Jeg blir helt tussete av denne regninga. Er det kanskje per bit som ble oppgitt her før, eller tygg:confused: Jeg går konstant etter hvor mange karbo det er i maten og ikke noe annet, men det er vel kanskje like greit det. :spisesnak |
Maltitol er sukkeralkohol, og skal trekkes fra. Da står du igjen med 3 karber :)
|
Oi oi oi, ja da skal jeg ta resten av plata her, det er jo bare supert :p
Tusen tusen takk for raskt svar, hva man kan få vite her inne, dette er jo et helt supert forum. Bukker og neier :o Klem fra Anki |
Synd at denne går ut.. Har også sendt mail til de. Rema her hadde to kartonger med Anthon ennå,men tipper jeg hamstrer den ene halve esken løpet av helgen:o
|
I dag oppdaga jeg noe veldig sprøtt. Var innom meny kalbakken, og kom på at jeg skulle sjekke om de hadde den. Og da jeg gikk bort til hylla begynte jeg å tenke på hvor lenge det var siden sjokoladehylla hadde interessert meg overhodet. Det er lenge! Jeg følte ikke noen somhelst dragning mot å kjøpe sjokolade, nesten motsatt, litt kvalmende. Så min strikte policy etter jul om å ikke tillate meg å skeie ut med sukkerfri ting har funket!... bare et tips... ;)
Forøvrig, de hadde den ikke. Bare en tom hylleplass. |
:hylgrine::hylgrine::hylgrine::hylgrine::hylgrine: :hylgrine:
|
På rema på løren hadde de MASSEVIS av denne :) (Rett oppi gata for Coop Obs)
|
Sitat:
Hvor får jeg kjøpt Stella sjokolade? |
Sitat:
|
Helsekost, snopeforretninger og enkelte velassorterte dagligvarebutikker. :)
|
Jeg skal til Stavanger og omegn i vinterferien, noen tips til konkrete butikker som har? På Kvadrat, f.eks?
|
Smart club på alnabru hadde en hel ganske stor hylle full av diverse sukkerfri-ting i dag. Inkl Sukrin. Like ved kassene.
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:18. |