![]() |
Sv: 12. januarfolk! Skal vi fortsette på ny tråd her?
Jeg har nettopp meldt meg inn, så har ikke fått testet ut timene enda. Har bare vært i bassenget:). Per i dag har de ikke så stort utvalg av timer på ettermiddag/kveld, men det skulle komme mer etterhvert.
Har hørt at Kinesis timene er bra så det må testes ut:):):) Synes det er herlig å kunne kombinere styrektrening med en runde i basseng etterpå. Det er det jeg har savnet ved andre treningsentre, så dette har jeg virkelig troen på:) |
WOW, gratulerer zimbapus!! :stortsmil
:D:D:D |
Da krysser vi både fingre og tær for at vekta er på vår side i morgen:goodluck:
|
Ja, det hadde vært ålreit om jeg gikk ned noen gram vaffal :p
*traller litt* :D:D:D |
Får jeg slenge meg på her hos dere jeg også? Dette virker som en veldig trivelig tråd. :)
Jeg har klart å holde meg noenlunde til ketolysekuren denne uken, men fra og med i morgen er blir det INGEN utskeilser! Ble veldig motivert av denne tråden, så nå har jeg bestemt meg for å holde på til ingen kjenner meg igjen heller, hehe. :p |
Veiedag for mange i dag :spent:
|
|
Oj så flott Eeverio. Du har vært veldig flink. Gått ned mere enn jeg har gjort på 2 uker du.
Jeg har gått ned 600 gr. siden torsdag. Til sammen 2.7 kilo på to uker. |
-2,5 her. kjempe fornøyd :D håper på sånne goe resultater hver uke:Dweee
|
Ned 800g denne uken. Så lenge vekta går nedoverer jeg fornøyd. :D
|
Kan jeg være med her, jeg også?
Gått ned 2,3 kg siden forrige mandag! |
Da er første veiemandag gjennomført...
05.01.2009: 66,3 kilo 14.01.2009: 65,9 kilo 19.01.2009: 64,8 kilo Det er 1,5 kilo ned på 2 uker. Det er ikke bra, men jeg har ikke vært i ketose hele tiden heller. Falt ut av ketosen helgen 09.01 til 13.01. På grunn av sykdom. Nå er jeg i ketose igjen, og skal holde meg i alle fall til 14.02.09. Lykke til alle sammen!! |
Slenger meg med jeg også.. :D Flinke dere er.. ;):)
-1,1 kg denne uken.. :lol: Går i allefall rette veien.. :p |
Veietråd her og ja.:)
Ned 2 kg første uka. fornøyd, for pga bihule og halsbetennelse kom jeg liksom ikke skikkelig i gang før onsdag kveld.:o Men nå har jeg vært i ketose flere dager, og har planer om å holde meg der. Skal straks ut i skogen for en times gåtur med bikkjene.;) |
Kjempebra alle sammen!
For min del er resultatet -2,7 kg etter første uka.:) |
-0,4 på min første uke på ketolysekuren.. Totalt -4,1 siden nyttår. :stortsmil
*traller videre* :D:D:D |
Dere er så flinke alle sammen!!!
Jeg har ikke vekt hjemme, så litt uregelmessig når jeg får veid meg, men skal prøve å få til mandager sammen med dere! Det er så moro å gjøre ting sammen!!!:syklubb: Fra søndag 10. januar til fredag 16. januar gikk jeg ned 1,5 kg!!! Kjempe fornøyd! :p Keep up the good work folkens! Og ikke glem å legge inn oppskrifter hvis dere har forsket litt på kjøkkenet og kommet opp med noe godt! :D |
Hei
Begynte litt før dere (3.jan) og har så langt gått ned nesten 7 kilo, skal ned 20 kilo, så må vel drive på noen måneder, men det virker.......:D |
Sitat:
WoW!!! Det er jo kjempe bra!!! Gratulerer! Og lykke til videre på veien! |
Så flinke dere er!!!
Heldig som raser litt i vekt, men jeg jobber som bare det for å gå ned mine kilo. Litt misfornøyd med de 2 første ukene som kun ga 1,5 i minus, men mister ikke piffen av den grunn!!! Nå skal vi bli sommerfine hele gjengen!!!! Lykke til alle sammen!!! |
Sitat:
|
Heisann,
endelig har jeg meldt meg inni dette flotte forumet, som har gitt meg så mange gode råd/oppskrifter over flere år. Kurstart den 12/1, og veier meg mandager. Har brukt ketolysekuren i flere omganger, jeg er blitt både tynnere og føler meg i mye bedre form, uten harde treningsøkter! Håper jeg kan dele noe småtteri, og tror den støtten i å "henge seg med" er en flott motivasjon til å være konsekvent over lengre tid,, og mye morsommere. Mine langsiktige mål: Fri fra usunt søtbehov (der har jeg holdt på et par md) - spise mindre - spise billigere, men bra - og oppnå min perfekte vekt:o |
jeg begynte ikke før den 14, og fikk ikke veid meg før morgenen torsdag den 15 januar. Og i dag morges veide jeg meg igjen (bare fordi jeg ikke klarte å vente) og har gått ned 3 kg!!! :):):)
|
wow, for noen supre resultater! jeg gleder meg alt til neste uke og veiedag for meg også! :)
|
Minus 700 g på meg:D Ser det er mange flinke - kjempebra! DETTE KAN VI!!!! Hadde vært arti å regne sammen hvor mange kilo lettere vi har blitt til sammen:)
|
| Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:00. |